Температура на двигателя 1,6 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Температура на двигателя 1,6 ABU

Мнениеот plamen032 » Пон 14 авг 2006 11:58


Здравеите! Отскоро съм горд собственик на VW Golf 3. двигателя е 1,6 ABU 93 година. Това което съм забелязал е че работната температура която двигателя поддържа е между 95 и 100 градуса НОРМАЛНО ЛИ Е??? казахами че моя двигател е от така наречените ТОПЛИ ДВИГАТЕЛИ и за него тази температура е съвсем нормална /работния му диапозон е до 110 градуса/ и ми препоръчаха да го карам само на антифриз.
НЯКАКВИ СЪВЕТИ?? Моля да отговарят хора които са с конкретния двигател или знаят нещо повече за него. Предварително благодаря

Последна промяна от plamen032 на Пон 14 авг 2006 17:21, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 14 авг 2006 12:09


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 14 авг 2006 12:15


Даде става вапрос да не е на 100 процента вода а на антифризов разтвор в съотношение.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

.

Мнениеот Stoi » Пон 14 авг 2006 12:52


аз карам с 92


Потребителски аватар
BoX
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BoX » Пон 14 авг 2006 13:02


Аз карам на 95, от време на време - OMV100, с него като че ли колата върви повече. Когато загрее двигателя, стрелакта застава на 90 и не мърда.


Потребителски аватар
protoberans
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: С какъв бензин да карам? 95 или 98

Мнениеот protoberans » Пон 14 авг 2006 13:26


plamen032 написа:Здравеите! Отскоро съм горд собственик на VW Golf 3. двигателя е 1,6 ABU 93 година. Та основния ми въпрос е с кои бензин ще е по-добре 95 или 98?? Друго нещо което съм забелязал че работната температура която двигателя поддържа е между 95 и 100 градуса НОРМАЛНО ЛИ Е??? казахами че моя двигател е от така наречените ТОПЛИ ДВИГАТЕЛИ и за него тази температура е съвсем нормална /работния му диапозон е до 110 градуса/ и ми препорачаха да го карам само на антифриз.
НЯКАКВИ САВЕТИ?? предварително благодаря


Мотора ти може да върви с 92! погледни тук http://www.vwclub.bg/articles.php?id=5

По отношение на температурата и антифриза, винаги е по добре да караш целогодишно на антифриз (не само зимата) защото освен че замръзва при по ниска температура той и кипи при по висока (повече от 100 градуса).


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 14 авг 2006 17:42


Чакам отговори... :?:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 14 авг 2006 17:54


Здравей,Колега и честито!Имам впечатления от Сеат Ибиза с твоя мотор.Работната температура си е около 90гр.Вентилатора на охлаждането при теб двускоростен ли е.Ако да, има вариянт на температурният датчик включващ първа степен(скорост) на вентилатора да е нагорял и да не работи(влючва на около 96гр).Ако е така ще работи втората скорост(около 106гр).При това положение двигателя ще работи на температура от 96 до 106гр.Можеш да направиш проба-загряваш на празен ход до отваряне на термостата(горещ долен маркуч на радиятора),следиш термометъра на таблото.Отчиташ температурата при която включва вентилатора и всичко ще ти стане ясно.Според мен всичко клони към датчик на вентилатора.Успех :wink:


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 14 авг 2006 18:03


ЗНАЧИ; термостата започва да отваря нормално на около 90 градуса (по каталог 87) парва степен на перката вклучва между 95 и 100 градуса ддо сега не съм я карал много(още не съм я регистрирал и незнам на колко вклучва втора степе) май на около 105 градуса та проблема е във това колата загрява много барзо за по-малко от километър до 100 градуса после вклучва вентилатора и охлажда до към 95 спира вентилатора колата пак загрява барзо и вентилатора пак се вклучва НОРМАЛНО ЛИ Е???


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 14 авг 2006 18:19


Забелязал ли си как си с парното при това бързо достигане на 100гр?Като ти се включва перката на 95гр до колко сваля температурата?Ако имаш мултицет с термо-сонда измери и с него(евентуално да не ти отчита вярно индикатора в таблото).


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 14 авг 2006 18:24


pas1.8mi написа:Забелязал ли си как си с парното при това бързо достигане на 100гр?Като ти се включва перката на 95гр до колко сваля температурата?Ако имаш мултицет с термо-сонда измери и с него(евентуално да не ти отчита вярно индикатора в таблото).
Сваля до около 90 но после барзо пак ги качва парното още не съм го пробвал колата съм я зел преди 10 дена


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 14 авг 2006 18:36


Добре,де включва на 95гр и сваля на 90гр!Значи е точно всичко. :roll:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 14 авг 2006 18:56


ЗА ДА НЕ ПИША МНОГО НА ЛС ЩЕ ТИ ПРАТЯ МОЯ ДОМ. НОМЕР И ЩЕ ТИ ОБЕСНЯ ВСИЧКО :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 15 авг 2006 7:35


После няма да е лошо да споделите в форума за решението на проблема! :wink:


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 15 авг 2006 11:24


Здравей,

първо да опонирам на колегата БОКС

BoX написа:Аз карам на 95, от време на време - OMV100, с него като че ли колата върви повече...


с този двигател се съмнявам да ти върви повече с ОМВи 100 ... нямаш достатъчно голяма компресия за да изгаря напълно горивото ... по скоро се набутваш и си мислиш, че върви повече ... (нещо като аспирин-а 8) )

второ ... по въпроса ...

нормалната работна температура е 90 градуса ... аз имах проблем с термостата на този двигател и работеше на 70 но откакто го смених се залепи на 90 ... нормално е лятно време да ти лепи на 100 по светофарите ... като тръгнеш и се обдуха радиатора трябва да си падне температурата.... ако не ти я сваля обезвъздуши колата и си провери перката дали ти се включва за първа степен на около 100 .. може при теб да не включва първа степен а само 2ра и затова да е по висока температурата ... може също да имаш проблем с температурният датчик ... на АБУ-то той е с 4 крачета.. предполагам към компа и към таблото ... т.е може да имаш разминаване

... надявам се да съм бил от полза ... честито за колата ... И .. извинявай за двигателя (АБУ = набутвация :) )



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pa4o_ivanov61 и 76 госта