vasilb написа:Напълно възможно! Разликата между Кастрол, закупен от България и абсолютно същата модификация, но закупен от Германия е повече, отколкото от Земята до Луната във вървене, шум на двигателя, горене на масло и каквото се сетиш!
Не беше в сервиза да видиш как един Сеат на 4 години почти го бяха добутали до основен ремонт с Кастрол от Германия (момчето лично си го купува от там и то от различни места,вкл. и от официалното представителство),колата беше на реални 70 000км,понеже я кара от чисто нова....светят лампи за масло,няма налягане на загрял двигател (на 2000 оборота при норми 2.0 бара и нагоре,онова крепеше няма 1 бар

)....мазало....оправи се с Мотул и то дори не по-гъст,а такъв,какъвто препоръчват за двигателя ,така че благодаря въобще за Кастрол-а ако ще и от фабриката на Кастрол да е
По повод 1.8Т-то ....доста хора се оплакват,че гори масло.Редовно е от гумичките на клапаните и водачите,както и от сегментите на двигателите,понеже не си знаят километрите.Пробваш с няколко вида и марки първо.Преглеждаш турбото,после мериш една компресия и всичко става ясно....редовно компресията е от сорта на 11-8-6-10 ,с драстични разлики на някои от цилиндрите и значително занижена спрямо каталожната....което обяснява сериозния разход на масло.Ако с компресията всичко е ок,тогава трябва да обърнеш внимание на гумичките на клапаните и водачите...за целта се сваля главата и така и така си я свалил,можеш спокойно да смениш едни сегменти на буталата,понеже компресията може да горе-долу добра и пак маслообиращия сегмент да е пълен с нагари (редовно им се случва на тези двигатели да имат тонове нагари,понеже се карат с лошо масло) и да не си върши работата.
