Катализатор
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми може да го свалиш и с едно желязо да го избиеш.И аз доста се двоумях кое е по-доброто при все че и двата метода са си "хамалски".Ама маи по добре е да го изрежат щото маисторите дето се занимават с гарнета не са от наи "финните" и мисля че не еза предпочитане да отвиват гарнето от коликторите.На наще коли тва място е раждясало и почти заварено и познаи с кои фин инструмент ще се отвеват-шлосерски чук.Иначе като отвори катализатор после пак с едно длето чука по керамиката и ударите се предават по цялата изпускателна система ма мисля че е за предпочитане пък и си 100% сигурен че керамиката е махната.Иначе за гореспоменатите маисторе мисля че няма смисал да търсиш някви добри(до впрочем едва ли има разбирачи на гарнета)-просто му стои на главата да не извърши някоя простотия.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Незнам дали си чувал онзи виц за компютърната фирма дето стимулирала клиентите сами да си оправят РС-тата щото после изкарвала от тях много повече пари от ремонт
Ще си го свалям сам. Има едно масло, казва се Евгенол мисля, ползват го зъболекарите, всякакви болтове развива, после на менгемето и бой с управителя /баща ми така вика на чука щото всичко управял
/


Ще си го свалям сам. Има едно масло, казва се Евгенол мисля, ползват го зъболекарите, всякакви болтове развива, после на менгемето и бой с управителя /баща ми така вика на чука щото всичко управял

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако ще го сваляш сам(тва ме навежда на мисалта че имаш гараж) наи добре огледаи хубаво сглобките и ще си проличи кои метод е наи добър.Само имаи в предвид че колкото по-малко я разглабяш толкова по-добре(частите с годините са се напаснали а и са заводски сглобени)-то това се отнася за всички ремонти,ама при повечето няма друг вариант освен разглобяване с управителя 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gtiracer и 146 госта