На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Ако я палиш студена на газ е нормално да имаш проблеми.Не знам дали обаче за газовите инжекциони е възможно това(палене директно на газ),но ако е така е нормално да се сърди колата.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Филтърчето е в газовият клапан. Ама и тоя Мемтекс е голям боклук. Това е нещо по - добро:
viewtopic.php?f=45&t=259423
Инак ми се струва, че проблемчето е от датчик, ала кажи как се държи като караш на бензин.
viewtopic.php?f=45&t=259423
Инак ми се струва, че проблемчето е от датчик, ала кажи как се държи като караш на бензин.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Колега, а може ли да снимаш газовия клапан да го видим ко мяза по-отблизо. Обикновено в него би трябвало да има един филтър преди изпарителя...
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Проблема е в редуктора или настройки.
За повече информация: 0888834510 или 0878719662
За повече информация: 0888834510 или 0878719662
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Колега, почисти си газовата рейка. Инжекторите са станали "мързеливи" и им трябва време да се раздвижат.
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Колеги извинявам се за късния отговор, но ме нямаше 2 седмици.
Доколкото разбирам в газовия клапан би трябвало да има друг филтър така ли?
Ето снимки на клапана и рейката.
Филтъра преди рейката го свалях и "продухах" т.е. би трябвало да е чист.
А колкото до рейката и тя ли може да се прочисти с "продухване" или трябва по някакъв друг начин...?
Доколкото разбирам в газовия клапан би трябвало да има друг филтър така ли?
Ето снимки на клапана и рейката.
Филтъра преди рейката го свалях и "продухах" т.е. би трябвало да е чист.
А колкото до рейката и тя ли може да се прочисти с "продухване" или трябва по някакъв друг начин...?
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Колеги, мисля да сваля рейката.
Има ли нещо по-специфично при демонтажа...
Освен болта и 2те скоби друго трябва ли да се разкачва?
Има ли нещо по-специфично при демонтажа...
Освен болта и 2те скоби друго трябва ли да се разкачва?
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Мисля, че и кабелите трябва да откачиш
Тези, които дават сигнала към рейката (инжекторите)! Няма начин да не ги видиш
има по един за всеки инжектор 



Последна промяна от BG_POLICE на Пон 02 май 2011 10:25, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Какво очакваш да стане, като свалиш рейката?
Не е проблем тя, а изпарителя. Тези Мемтекс, Платинка, Мимгз, Изигаз са боклук. Или ти е ниско, или високо налягането на студен изпарител и дави или обеднява. Филтър на газта имаш отдолу на клапана. Това, дето е като камбанка. Ама не е от него. Ако е зпущен, няма да имаш мощност и ще ти прехвърля на бензин, както когато свършва газта.
А може и от датчик да е, доста са нещата, които влияят. Без замерване няма да стане. Търси свестен майстор.
Не е проблем тя, а изпарителя. Тези Мемтекс, Платинка, Мимгз, Изигаз са боклук. Или ти е ниско, или високо налягането на студен изпарител и дави или обеднява. Филтър на газта имаш отдолу на клапана. Това, дето е като камбанка. Ама не е от него. Ако е зпущен, няма да имаш мощност и ще ти прехвърля на бензин, както когато свършва газта.
А може и от датчик да е, доста са нещата, които влияят. Без замерване няма да стане. Търси свестен майстор.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Извън темата е, ама тоя мотор с обикновена газова е перфектен. Моят е вече на около 50 000 при мен на газ, за това време съм изгорил има - няма 20 л бензин. И то като свърша газта, да стигна до колонка. Зимата се пали и кара директно на газ.
Сложил съм на още няколко такива мотора, без проблеми. Колкото е по - проста системата, толкова е по - надеждна.
И който се интересува - разход и вървене при мен и при ГИ са еднакви! Който не вярва, да заповяда!
Сложил съм на още няколко такива мотора, без проблеми. Колкото е по - проста системата, толкова е по - надеждна.
И който се интересува - разход и вървене при мен и при ГИ са еднакви! Който не вярва, да заповяда!
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Няма как да не се съглася с колегата,обикновенната уредба си е много по-опростена за поддръжка.Газовия инжекцион е много добър,ама като се почне с проблемите-рейки,настройки и ти става лошо.На чисто нов монтиран инжекцион за 4000 км му се запуши филтъра 

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
muns61 написа:Извън темата е, ама тоя мотор с обикновена газова е перфектен. Моят е вече на около 50 000 при мен на газ, за това време съм изгорил има - няма 20 л бензин. И то като свърша газта, да стигна до колонка. Зимата се пали и кара директно на газ.
Сложил съм на още няколко такива мотора, без проблеми. Колкото е по - проста системата, толкова е по - надеждна.
И който се интересува - разход и вървене при мен и при ГИ са еднакви! Който не вярва, да заповяда!
AEK или АFT ти е мотора?
Ако да, как палиш зимата директно на газ? Не се ли замисля?
От къде си пуснал тръбите на газта към филтъра, а къде ти е монтиран изпарителя? Какъв е, и имаш ли ламбда контрол?
С катализатор или без си? А ламбда сондата как е?


Малее, все едно си на полицейски разпит.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Смесителната плочка е в тръбата за въздух, точно преди дросела:

Тук влиза тръбата:

Взривна клапа, или кихалка:

Без емулатор на ламбдата, катализатор работещ - поне до есента, когато бях на преглед. Изключени дюзи и спряна помпа при работа на газ. Зимата пали съвсем нормално, без натискане на педала - както на бензин. На снимката е старият изпарител Волтран, сега съм с БРЦ.
Моторът е AFT, слагал съм и на АЕК.

Тук влиза тръбата:

Взривна клапа, или кихалка:

Без емулатор на ламбдата, катализатор работещ - поне до есента, когато бях на преглед. Изключени дюзи и спряна помпа при работа на газ. Зимата пали съвсем нормално, без натискане на педала - както на бензин. На снимката е старият изпарител Волтран, сега съм с БРЦ.
Моторът е AFT, слагал съм и на АЕК.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.

Мдаааа, монтажаааааа, ммонтажаааа.
Стандартно, за по лесно монтират изпарителя до акумулатора (при теб е зад мотора). От което следва дългооооо трасе до тръбата за въздух, при теб е около 50см. максимум
Където пък ползват обикновен щуцер, а не плочка като твоята. И отделно самата връзка я правят веднага след кутията, а не както при теб точно преди дросела. Хващаш си и с къси мъркучи водата за изпарителя. Абеееее, образцова работа

Единственото неудобство е обслужване на изпарителя, но това не е всеки ден( през 2-3 години

Даде ми тема за харчовеее. Не можелооо, а? Не можело, а тук може

Благодаря за изчерпателния и нагледен отговор. Ще си го запазя.
П.С Плочката от къде е, и колко струва? Как я закрепяш към дросела?
Самите всмукателни колектори как ги дупчите за клапата?
Как не си ми по близо

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На "студено" гасне при тръгване и трудно набира на газ.
Виж и това:
viewtopic.php?f=22&t=242949
Плочката е купувана от магазин, после направих 6 - 7. Влиза плътно в тръбата, държи се от щуцерите за газта. Челно опира в смукателния колектор, пред дросела.
Там, дето е кихалката, има емблема VW. Изрязвам я и отвора е точно за клапата. Един ми дигна скандал, че съм му обезобразил колата!
viewtopic.php?f=22&t=242949
Плочката е купувана от магазин, после направих 6 - 7. Влиза плътно в тръбата, държи се от щуцерите за газта. Челно опира в смукателния колектор, пред дросела.
Там, дето е кихалката, има емблема VW. Изрязвам я и отвора е точно за клапата. Един ми дигна скандал, че съм му обезобразил колата!

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта