
Поло 2F AAU - 3F Swap
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: AAU--->3F Swap
Екстра малко по малко ще я направиш градска осичка каквато трябва да бъде 

- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
В крайна сметка съм се заблудил, че е изчезнало придърпването... Доста по-малко е, но пак го има и ми бърка в г**а
Имам съмнения за синия датчик и сложих тоя от ААУ-то. Ако някой се сеща за нещо друго, да сподели.
Междувременно свърших доста неща по-колата. Пребоядисах си джантите, сложих им "нови" гуми DUNLOP SPORT SP 2000 175/60/13 и вече са монтирани на колата. Разширих задните калници с около 2см. всеки, защото гумите доста опират, като се качат хора в колата. Смених едното външно каре, че му се беше разказала играта и тракаше на умряло, дори и без да съм навил волана...
И за да е пълна "гъзарията" си пръснах емблемата черна.
Ето една бърза снимка, като измия колата тия дни, ще направя по-хубави.

Поздрави


Междувременно свърших доста неща по-колата. Пребоядисах си джантите, сложих им "нови" гуми DUNLOP SPORT SP 2000 175/60/13 и вече са монтирани на колата. Разширих задните калници с около 2см. всеки, защото гумите доста опират, като се качат хора в колата. Смених едното външно каре, че му се беше разказала играта и тракаше на умряло, дори и без да съм навил волана...


Ето една бърза снимка, като измия колата тия дни, ще направя по-хубави.

Поздрави

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: AAU--->3F Swap


- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Ето и още малко снимки:




Общо взето колата си плаче за боя, някой ден може и да я огрее.
От както смених синия датчик, не е придърпвала, май той е правил проблема.
А днес получих нова придобивка, която изключително много намаля разхода на гориво и вредните емисии във въздуха:






Общо взето колата си плаче за боя, някой ден може и да я огрее.

А днес получих нова придобивка, която изключително много намаля разхода на гориво и вредните емисии във въздуха:


- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Втори тест с новия всмукателен колектор
Смятам, че доста по-добре се получи от предния.
Смятам, че доста по-добре се получи от предния.

Re: AAU--->3F Swap
Пробвай следващия път да тръгнеш на максимален въртящ моент вместо на максимална мощност 

Re: AAU--->3F Swap
Малко късно се включвам, но темата ми стана интересна. Как си пишете, че не се правят преработки за монтиране на двигатели от голф и Г40 на Поло 6N.
1. Има разлика в маховиците и двигателят трябва да се купи със стартер.
2. Има разлика в лапите на двигателите. Разликата в Полото е при лапата при ангренажа. На Старите Поло лапата е цялостна отливка заедно със стойката на алатернатора. На Голфът лапите са съвсем други, но на блока може да се монтира гореспоменатата стойка с лапа от старото Поло, тъй като захващането на стойката е същото, само дето при Голфа я няма лапата за тампона. И за да се монтира някой от тези двигатели на Поло 6N трябва на рога на полото да се направи самото закрепване за тампона и лапата да лежи на рога, подобно на Поло от 1978 до 1994.
3. Трябва да се смени шайбата за ремъка на коляновия вал - алтернатора -хидравлика (ако има) - едната е за клиновиден, а другата за пистов ремък. От там се променя и захващането на алтернатора малко към стойката, за да има съосие между двете шайби( с дистанционни втулчици). ЗАБЕЛЕЖКА-само ако искаш да си ползваш твоя алтернатор.
3. Захващането на всмукателният колектор към главата се различава само на поло 6n AAU 1049cc спрямо всички споменати двигатели в темата, така че остава неизползваем. Трябва преработка на другия (незначителна) ако искаш да ползваш твоята моноинжекция.
4. Двигател е почти задължително да се сменя комплект със скоростите, особено ако има разлика в мощтностите и въртящите моменти, за да има съответствие и в предавателното число и т.н.
1. Има разлика в маховиците и двигателят трябва да се купи със стартер.
2. Има разлика в лапите на двигателите. Разликата в Полото е при лапата при ангренажа. На Старите Поло лапата е цялостна отливка заедно със стойката на алатернатора. На Голфът лапите са съвсем други, но на блока може да се монтира гореспоменатата стойка с лапа от старото Поло, тъй като захващането на стойката е същото, само дето при Голфа я няма лапата за тампона. И за да се монтира някой от тези двигатели на Поло 6N трябва на рога на полото да се направи самото закрепване за тампона и лапата да лежи на рога, подобно на Поло от 1978 до 1994.
3. Трябва да се смени шайбата за ремъка на коляновия вал - алтернатора -хидравлика (ако има) - едната е за клиновиден, а другата за пистов ремък. От там се променя и захващането на алтернатора малко към стойката, за да има съосие между двете шайби( с дистанционни втулчици). ЗАБЕЛЕЖКА-само ако искаш да си ползваш твоя алтернатор.
3. Захващането на всмукателният колектор към главата се различава само на поло 6n AAU 1049cc спрямо всички споменати двигатели в темата, така че остава неизползваем. Трябва преработка на другия (незначителна) ако искаш да ползваш твоята моноинжекция.
4. Двигател е почти задължително да се сменя комплект със скоростите, особено ако има разлика в мощтностите и въртящите моменти, за да има съответствие и в предавателното число и т.н.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта