Здравейте, колеги ! Тези дни ме чопли една мисъл. Преди 8 месеца си взех пасата (b3 RP мотор) . С взимането още видях,че трябва да сменя двата задни лагера. Виеха ужасно. Смених и двата, като се наложи да сложа различни марки. В магазина ми казаха че са немски. Взеха ми 22 за единия и 24 за другия. Точни марки не мога да цитирам за съжаление. Та така.... смених ги в сервиз и всичко се оправи , виенето спря. След около 5000 км обаче, пак се появи. Отидох в сервиз и ми казаха , че заден десен е за смяна. Казах си добре, смених го и пак всичко се оправи. Сега обаче (на 10000км) Пак се появи бучене. Не знам кой лагер от двата е този път, но според мен не е нормално на 5000 км да се ебават лагери. На някой хрумва ли му някаква причина за това .... ?
P.S. Гумите са балансирани есента .....
Пасат Б3 - съсипва лагери
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Ами при мен и главината беше износена. Предполагам за да вие така при теб сигурно е същата работа. С един приятел сменяхме моят лагер и на старата главина си влизаше свободно и лек луфт имаше, та решихме да купим нова главина, май после трябваше нещо да го регулирам, ама май така си и остана, та ми се чини, че и при мен отива да се обажда 

-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
При мен също имаше проблемна главина и ми казаха да я сменям и нея щото скапвала лагера за един месец...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Зависи дали лагерите са монтирани като хората и са им спазени хлабините.Ако колата е с дискове отзад,зависи дали ги има ламаринките,които подпират семеринг-овете,иначе семеринга изпада и лагера заминава почти веднага.
Попоадал съм на лагери,които изкарват няколко 100-тин км,дори не 5000,така че си зависи от марката.Аз съм доволен от Ruvile (вътре е FAG) и от FAG като комплектация за лагер за отзад.
Другия вариант ти го е казал колегата - крив или износен шенкел,който ако е крив или износен,се сменя с нов (струва няма 50лв на парче).

Попоадал съм на лагери,които изкарват няколко 100-тин км,дори не 5000,така че си зависи от марката.Аз съм доволен от Ruvile (вътре е FAG) и от FAG като комплектация за лагер за отзад.
Другия вариант ти го е казал колегата - крив или износен шенкел,който ако е крив или износен,се сменя с нов (струва няма 50лв на парче).

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
След като и при мен започна да вие задницата, сложих лагери FAG за 27 лева комплекта.
Отворих кутийката, и като погледнах, на лагерите пише... КОRЕА
....Но вече ги бях купил и ги монтирах.....резултата има няма 1000 километра. И от едно магазинче ми предложиха и купих едни полски лагери, на цена от 12 лева комплекта.
Нямам си и идея колко изкарах с тях....но с тях продадох колата. Равносметка....мноооого доволен.
И тук за пореден път се убедих, че не всичко скъпо е с доказано качество. 





- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Купувайте си SNR-френски много качествени се извъдиха.Всичко сменям с тях и вече не ме боли глава.Преди това фаг изкараха 1г,сега с тези над 3 и няма хабер да се обаждат.
Сам си ги сменям.

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Много зависи как са стегнати защото ако се оставят хлабави ли се пренатегнат им се е... мамата за норматив 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Много рядко вече можете да видите лагер FAG Germany ...там се правят само определени лагери като например за скоростни кутии..
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Слагах FAG произведени в Корея преди около 20 000 км на брат ми на Вентото и до сега няма проблеми. А на моят Пасат отзад си сменях барабаните с нови, и лагерите, които монтирах са SKF. Не били лоши и те разправят...




Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
сложих лагери по 10лв парчето. Вече са на 30хил км, виене нямам.
Слагаш лагера, смазваш хубаво с грес, слагаш шайбата, навиваш гайката на ръкаколкото можеш. Вкнигата пише да се стяга дотолкова, че като бръкнеш с отверка да можеш да местиш с леко усилие шайбата радиално.
Слагаш шплента, слагаш капачката и си готов. После проверяваш при събрани накладки дали се върти леко колелото и дали има луфт. Трябва винаги да има малък луфт като си монтирал гумата.
п.с. ако се спускаш само на спирачки стопяваш греста, губи смазочните си свойства и спомагаш износването. Понякога протича грес през капачката.
Слагаш лагера, смазваш хубаво с грес, слагаш шайбата, навиваш гайката на ръкаколкото можеш. Вкнигата пише да се стяга дотолкова, че като бръкнеш с отверка да можеш да местиш с леко усилие шайбата радиално.
Слагаш шплента, слагаш капачката и си готов. После проверяваш при събрани накладки дали се върти леко колелото и дали има луфт. Трябва винаги да има малък луфт като си монтирал гумата.
п.с. ако се спускаш само на спирачки стопяваш греста, губи смазочните си свойства и спомагаш износването. Понякога протича грес през капачката.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
zfa159 написа:....
Другия вариант ти го е казал колегата - крив или износен шенкел....
... или "халтаво"

- sunman1972
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 06 ное 2009 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
както са казали колегите по-горе,стягането на гайката е най-тънкият момент,пренатегнеш ли я -край с лагерите.аз заложих на чешки лагери избрани по номер на бройка и нямам грижи.преди това съсипах някакъв ремонтен комплект (уж немски) за месец
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
DoH_KuXoT написа:сложих лагери по 10лв парчето. Вече са на 30хил км, виене нямам.
Слагаш лагера, смазваш хубаво с грес, слагаш шайбата, навиваш гайката на ръкаколкото можеш. Вкнигата пише да се стяга дотолкова, че като бръкнеш с отверка да можеш да местиш с леко усилие шайбата радиално.
Слагаш шплента, слагаш капачката и си готов. После проверяваш при събрани накладки дали се върти леко колелото и дали има луфт. Трябва винаги да има малък луфт като си монтирал гумата.
п.с. ако се спускаш само на спирачки стопяваш греста, губи смазочните си свойства и спомагаш износването. Понякога протича грес през капачката.
На 100% съгласен с тебе колега.Тва е начина и проблемите са нинкакви.Един лагер от 13 лв ми изкара 50 хил.км.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Виж си шенкела колега.Ако е синкав или лагера има луфт в него го сменяй.Когато има този луфт лагера превърта в шенкела и прегрява,следва бързо износване.Временен вариянт е да нараниш шенкела със секач.Това предотвратява превъртането но е временнен вариянт.
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 - съсипва лагери
Аз съм с FAG 28лева за колело, вече 10 000км. не са мръднали,само че при смяната им майсторът ми каза след около 500 км пак при него за проверка на луфта евентуално за дообиране и наистина единия леко пое и вече 10000 никакви проблеми,каза ми също, че ако пропуснем момента с проверката може да ги износя за 0време,и също ако след тези първи500км. няма проблем, даречем след още малко км. пак проверка и после само караш. Аз съм с б4 дискове отзад.Това е от мен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 16 госта