PASSAT CL --> PASSAT GT

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Lilan
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот Lilan » Вто 03 май 2011 17:06


JC написа:Колега, има ли идеи за др.мотор на колата или не е целта това


За сега не съм мислил за това този мотор се държи добре пък и наистина не ми е това целта :beer




Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот ivchoforever » Вто 03 май 2011 18:11


Имах възможността да съм рамо до рамо с моя Passat до Passata на Галин на събора на Крушуна,мога да кажа просто УНИКАЛНА КОЛА!

Галинее много успехи за напред и да продължаваш в същия дух и на следвашия събор :drunk


Потребителски аватар
Lilan
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот Lilan » Вто 03 май 2011 18:50


ivchoforever написа:Имах възможността да съм рамо до рамо с моя Passat до Passata на Галин на събора на Крушуна,мога да кажа просто УНИКАЛНА КОЛА!

Галинее много успехи за напред и да продължаваш в същия дух и на следвашия събор :drunk



Благодаря за пожеланията, но за всеки от пасатите на тези снимки може да се каже същото осебенно за VR6-цата :horror: (всеки уникален сам по себеси) общо взето на този събор имаше доста добри попадения в "семейните" автомобили :Mr Green Fun
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот vackooo » Вто 03 май 2011 20:46


семейни семейни..колко да са семейни...супер много носят на доработки,а само не разбрах как е ника на колегата със черния пасат със сивите релси на тавана?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот Stenly » Вто 03 май 2011 23:48


Жалко ,че не можах да присъствам но или Калояново или Крушуна бяха везните ... избрах Калояново на 21 и 22май ще се видим там :)


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот vucata » Сря 04 май 2011 0:34


Изчетох цялата тема....просто нямам думи за какво става въпрос тука...леле човек ти си болен mhihi ....Това табло го свали сигурно 20 пъти :screwy ....Няма думи с които да опиша колко голям фен си ! Браво :!: :!: :!:


Потребителски аватар
Lilan
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот Lilan » Сря 04 май 2011 7:07


vackooo написа:...семейни семейни..колко да са семейни...


Ами и Аз не знам ама нали така ни представиха :D

vackooo написа:...само не разбрах как е ника на колегата със черния пасат със сивите релси на тавана?...


За ник не знам, честно казано не съм се замислял като го видя мога да му кажа да ти пише


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот pe6kata » Чет 05 май 2011 13:00


изчисти концепцията за развитие на колата. Ако ще я развиваш в класическа линия, както беше тръгнал, махни бед лука и отворите в маската. Това са елементи за друга линия, не клсическа. Другото е джантите- в този случай избора не е голям- или джанта с борд от типа на Борбет А и Брок Б1, т.е. проста ръбата джанта с голям борд и петолъчка, естествено много фирми имат подобнии модели... и другия вариант е тип ББС РМ или РС. И в двата случая 16-17 цола, като предни 7-7.5Же и задни 8.5-9Же. Задължително с такива гуми, че да има стречинг, особено отзад. Лично на мен ми допада много повече втория вариант, но за да се вземе този модел с подходящи параметри, обикновено джантата е за порше, отделно че е много търсена и цените са космически. И алтернативите на този тип не са много...

В този случай джантата е много голям процент от визията, другото да е по-ниска и подходящ класически цвят, неща които си ги изпълнил. В този стил няма кой знае какво да се променя. Опреденело тук "повече" не означва "по-добре". Акцентът е на точните елементи.

Ако ще гониш динамична, по-спортна и изчистена линия, в каквато аз съм се насочил, нещата стават други- може да се даде малко по-агресивен вид, ще се гони широчина на самото купе и следа, ще се търсят други джанти, не толкова широки, колкото голям цолаж- тук поне избора е голям- примерно на ОЗ- ултралегера, кроно, супертуризмо... на МОМО -врс... въобще нещата по отношение на джантите са лесни и сравнително не много скъпи.

Ако тръгваш да правиш тунинг по купето- брони, прагове... т.е. нещо агресивно като тунинг, там нещата стават много тънки, пасат е особена кола по отношение на този тип тунинг, не че не става- хората ги правят, при това сполучливо, визирам Риегер, АБТ, Зендер... все фирми дето имат цели боди китове...

Изясни си стила в който ще я развиваш. Настоящите ти джанти не се вписват отникъде на колата, определено развалят картинката, помисли си по този въпрос.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот JC » Чет 05 май 2011 16:28


Напълно съм съгласен с колегата Пешката !
Ако ще се гони изчистен вид, то колата си я представям в ориг. вид с хубави джанти и ниско окачване ....дори джанти 15ки спицата на Г60 ще стои много по-добре.
На мен бед-лук с рефлекторните фарове не ми допада(ти си с лупи ..говоря принципно) ....преди на Г60та си правих някакви експерименти с мрежи...и ...не става, най-добре като че ли е ориг.маска и емблема ....
При Б4та пък без емблема е по-добре, но там е лесно,защото е с решетка .... а и като цяло Б4та като че ли в изчистен вид, хубави джанти и по ниско окачване е вариантът,който на мен лично ми допада ....
Межди В3 и В4, 3та е по-податлива на някакво пипане,... :beer

П.П. Понеже сме на тази тема,.... та много пъти съм си мислил какво искам от колата си и ...единственото до което стигам за сега са нещата дето ги написах за класическият вид ...


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот gogomoto_rs » Чет 05 май 2011 19:18


не мислите ли че е въпрос на вкус ? тия джанти не били за тая кола , ......алабала бедлука ...... тва онова ... халвата била .
колата е страхотна и всеки си има своя виждания за нещата (в краина сметка идеята е ти да я погледнеш и да си кажеш Ебаси не тоя и оня ) разни мнения и
доброто за 1 не е добро за др :beer
темата е следена много от близо !


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот pe6kata » Чет 05 май 2011 20:28


едно нещо като не можш да го осмислиш, не тръгвай да го коментираш. Говорим за ниво дето очевидно не го разбираш. За да направиш нещо класно, стойностно(друг е въпроса дали разбираш какво имам в предивид под "стойностно"), не си мисли че имаш голяма свобода откъм варианти за изграждане на автомобила.



Колата на Галин е хубава, знам с колко мерак работи по нея и знам че много добре разбира що му пиша и какво имам в предвид. Глупости от рода на "евала" едва ли му се четат и още по-малко са му полезни. А съм го писал тук,а не по телефона или лични, просто щото това важи за всяка кола(много коли виждам без яснота за това в каква линия да се развива и знам че доста хора ще се замислят). Много често се получава така че когато правиш колата в един момент почва да се гледа на парче, задълбаваш в детайлите и цялостната картина ти убягва. И е хубаво да ти го каже някой отстрани. Казано по друг начин един елемент(примерно джанти или маска) сам по себе си може да изглежда супер, но да стои като подарен на колата, просто да не се вписва.

Пиши си мъдростите и възхищенията и не се опитвай да ми коментираш думите, не ти се получава, да не говорим че въобще пък не се отнасят за теб :!:

п.п. има една тема, " антитунинг..." очевидно е че участниците в нея са действали по техния "въпрос на вкус", но защо ли колите им са там :?: Оставате я баналната фраза че всичко е въпрос на вкус. Едно е да е въпрос на вкус, друго- на липсата му, разликата е голяма. Иначе си прав, всеки може да прави каквото си иска с колата си.


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот kriso_g » Чет 05 май 2011 21:07


абсолютно подкрепям Пешката :)
аз мисля,по абсолютно същия начин
колега послушай го,няма да збъркаш :beer


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот nokiangage » Пет 02 сеп 2011 15:45


Колега, нещо ново случва ли се с колата? :beer


Потребителски аватар
Lilan
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот Lilan » Пет 02 сеп 2011 17:37


Ами да ъпгрейд на спирачната система:
- предни дискове 280mm "Zimmerman" с накладки "Lucas"
- задни дискове 226mm "SBS" с накладки "TRW" и спирачни апарати от Golf 4
ПП. Тези дни ще кача и снимки.


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: PASSAT CL --> PASSAT GT

Мнениеот HukuTyY » Съб 03 сеп 2011 18:53


Браво Lilan.Няма да се даваш..Другите ги остави да си лаят .. Колата се движи в много добра насока :drunk



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта