Форсира се само до 5000 оборота

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот chefo.gti3 » Съб 23 апр 2011 18:23


Колата е голф 3 2000 гти ady мотор и се форсира само до 5000 оборота все едно там е прекасвача за оборотите.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот andro_ » Съб 23 апр 2011 18:37


Датчика в делкото или кабелите към него. Той е датчик за положението на разпределителния вал при SIMOS. Когато е разкачен става точно това, което си описал.


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот chefo.gti3 » Съб 23 апр 2011 18:39


искаш да кажеш датчика на делкото ... тои не е ли за подаването на искрата


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот andro_ » Съб 23 апр 2011 18:44


chefo.gti3 написа:искаш да кажеш датчика на делкото ... тои не е ли за подаването на искрата

Simos има два датчика. Датчикът на Хол, който отговаря за искрата е на блока, намира се точно под делкото. Огледай и ще видиш един кабел да отива точно натам. Кабелът има букса, която се свързва с друг кабел, на около 30-40 см от самия датчик - ако искаш разкачи я и ще видиш, че изобщо няма да запали.
За датчика в делкото вече изясних. Колата пали и върви без него, но оборотите са ограничени до около 5000.
Правил съм си тестове на моя голф, който е AFT т.е. пак SIMOS.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот Pavcho2 » Нед 24 апр 2011 1:06


При ABF имаме digifant имаме и делко което е на главата отгоре, там има ли въпросния датчик който е проблемен и не позволява повече от 5000 оборота на ADY ? (имам същия проблем но е сложно за обяснение)
Извинявам се че ползвам темата.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот bobocamaro » Нед 24 апр 2011 17:27


chefo.gti3 написа:ady мотор и се форсира само до 5000 оборота .

Въртяно ли е делкото, колега? Ако да, върни го кактo е било. :talk:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот andro_ » Нед 24 апр 2011 17:36


Хмм, мисля си, че на Simos положението на делкото няма как да окаже влияние на предварението. Или бъркам аз (възможно е)?
2Е е digyfant
ADY e Simos


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот bobocamaro » Нед 24 апр 2011 17:55


Да, положението му не влияе на аванса. Въртейки го нарушаваш тайминга между двата датчика, и в резултат прекъсвача "слиза" надолу...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот andro_ » Нед 24 апр 2011 18:13


bobocamaro написа:Да, положението му не влияе на аванса. Въртейки го нарушаваш тайминга между двата датчика, и в резултат прекъсвача "слиза" надолу...

Ясно, благодаря!
:да:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот Pavcho2 » Нед 24 апр 2011 19:15


По принцип и да се завърти делкото има едни две метални крачета които после не позволяват завинтването на болта му обратно с други думи - файда нема.


Потребителски аватар
dsg1980
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот dsg1980 » Сря 04 май 2011 12:12


Колега ,от делкото е,трябва да се завърти,имах същия проблем,до 5000 и край,завъртяха го и сега е на 6500 някъде.Ако не стане делкото ти трябва да е с 1 прорез на ламаринката която е от долу,ако е 4 прореза датчиците влизат в авариен режим и така,при мен беше така,дано съм помогнал!


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот Pavcho2 » Сря 04 май 2011 13:06


dsg1980 написа:Колега ,от делкото е,трябва да се завърти,имах същия проблем,до 5000 и край,завъртяха го и сега е на 6500 някъде.Ако не стане делкото ти трябва да е с 1 прорез на ламаринката която е от долу,ако е 4 прореза датчиците влизат в авариен режим и така,при мен беше така,дано съм помогнал!


Добре де между редовете ли четеш :D ?
При ADY делкото е с фиксирано положение - а го врътнеш а не можеш да го затегнеш и нищо не правиш а колко е удачен варянта за чупенето на щифтовете незнам.
Регулирането става през паразитния който е със зъбно колело което е зацепено за ангренажа. :beer


Потребителски аватар
dsg1980
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Форсира се само до 5000 оборота

Мнениеот dsg1980 » Сря 04 май 2011 14:26


Визирам AFT мотора,мисля че имат прилики с ADY по SIMOS са и двата,може и да греша!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 57 госта