
Голф/Джета 2 дизел табло с оборотомер
- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: табло с обортомер
Заработи само смених двата кабела благодаря много за информацията 5ма гледаха и не бяха забелязали кабелчетата пак благодаря на всички за помоща 

- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: табло с обортомер
така да използвам и аз темата на колегата, при мен има друг проблем:
така преди ден взех табло с оборотометър VDO 950, смених го с моето с часовника motometar 950 с една букса, в първият момент не тръгна оборотометъра, изкарах и вкарах няколко пъти буксата W и май се оказа от нея .. и така сега и проблемът:
-- като подам газ и оборотите се качат до 2500 ми светква лампата за малслото и почва да пищи таблото..
-- като пусна дългите светлини ми светква лампата за маслото и водата...
-- като пусна фаровете и оборотите падат, все едно не му достига ток...
така пратиха ми таблото с кабелите и ми прави впечатление, че моите и тези другите сините букси които влизат в бушоните вътре пинкчетата се различават малко, смисъл начина по които са наредени... и с двата кабела пробвах и проблема е един и същ...
върнах си моето табло, всичко си работи нормално като изключим че сега пък ми мига лампата за подгрев на свещите, но предполагам че съм бутнал някое реле....
някакви предположения от какво може да е, за съжаление нямам и друго табло да проверя да не е от него?
така преди ден взех табло с оборотометър VDO 950, смених го с моето с часовника motometar 950 с една букса, в първият момент не тръгна оборотометъра, изкарах и вкарах няколко пъти буксата W и май се оказа от нея .. и така сега и проблемът:
-- като подам газ и оборотите се качат до 2500 ми светква лампата за малслото и почва да пищи таблото..
-- като пусна дългите светлини ми светква лампата за маслото и водата...
-- като пусна фаровете и оборотите падат, все едно не му достига ток...
така пратиха ми таблото с кабелите и ми прави впечатление, че моите и тези другите сините букси които влизат в бушоните вътре пинкчетата се различават малко, смисъл начина по които са наредени... и с двата кабела пробвах и проблема е един и същ...
върнах си моето табло, всичко си работи нормално като изключим че сега пък ми мига лампата за подгрев на свещите, но предполагам че съм бутнал някое реле....
някакви предположения от какво може да е, за съжаление нямам и друго табло да проверя да не е от него?
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с обортомер
Щом е така,си свали платката от твоето табло(тая дет кат найлон) и забучи на това с оборотомера.Ама внимавай много.На твойта платка има всичко необходимо да тръгне оборотомера.Единствено часовника няма да ти работи.За да го подкараш трябва да пунеш едно пинче към щифтовете на самото табло.Този пин се намира от горната страна на таблото отзад където има едно чопче за изваждане на буксата.Еб@х ти обяснението 

- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: табло с обортомер
bobi_diesel написа:Щом е така,си свали платката от твоето табло(тая дет кат найлон) и забучи на това с оборотомера.Ама внимавай много.На твойта платка има всичко необходимо да тръгне оборотомера.Единствено часовника няма да ти работи.За да го подкараш трябва да пунеш едно пинче към щифтовете на самото табло.Този пин се намира от горната страна на таблото отзад където има едно чопче за изваждане на буксата.Еб@х ти обяснението
колега едно голямо тенкюю

за часовника да използвам от платката на старото буксичката която влизаше в часовника ли?
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с обортомер
Като погледнеш буксата на стария часовник,проследи пътечката на средния пин.Трябва да стигне до тази букса отгоре на таблото което е щифта за вадене.Не помня там на кой пин е часовника.Вземи старата(новата) платкка и там трябва да са с един пин повече.Та взимаш една игла и дупчиш внимателно на същото място на работещото табло,но мн внимателно.От свободната платка режеш буксата на часовника и пак с иглата бъркаш отстрани на биксата,за да можеш да изкараш някой пин.Сега изкарваш пак платката,изкарания пин го мяташ буксичката с дупката и го слагаш по обратния ред изкарването.Гледай дупчицата да е по малка за да моге края коъто се захваща за платката да има добър контакт с пътечката.Закачаш и пробваш.Ако си изпълнил задачата правилно(а и аз съм обяснил точно де)остава да се се кефиш.И да не забравиш крушката 

- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с обортомер
Пробвай да сложиш уреда за водата от старото ти табло.Ма за това не съм сигурен да ли ще стане
А за лампата на свещите би трябвало да спре да свети ако спре да мига лампата на водата.За свещите От кабела тока минава през един резистор в диода и се връща на обща пътечка с тая на диода на водата.Значи там някъде има проблем,но за всеки случай пробвай това с уредчето на водата,щот между различните уреди има разлика в съпротивленията(макар и минимална)

- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: табло с обортомер
а ако махна направо лампичката за водата?
защото дефакто само лампичките са различни с новото, смисъл използвам пак старата букса която само захранва лампичките... или аз се бъркам
защото дефакто само лампичките са различни с новото, смисъл използвам пак старата букса която само захранва лампичките... или аз се бъркам

- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с обортомер
Не не се бъркаш!Но също можеш да сложиш старите лампички,макар да ме съмнява.Пробвай!Щом моето табло тръгна при условие че такъв сбирщайн(платка от бензиново,уред за водата с диод и прехвърлен циферблат от такова без,с рязано краче
)напрово си е страшно като си помисля
няма начин да не го подкараш и твоето.Я си провери и стабилизатора дали не се ебава той.Като дадеш на контакт го размърдай и наблюдавай.


- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: табло с обортомер
какво представлява този стабилизатор
онова с трите крачета над скоростомера ли?
пробвах с махната лампа, за подгрева продължава да свети

пробвах с махната лампа, за подгрева продължава да свети
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с обортомер
Същия!
- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: табло с оборотомер
не е от него пробвах и с двете старото и на това, едно и също свети... по принцип като дам на контакт нали има едно цъкане, и после като загреят свещите не трябва ли да има още едно, или си съчинявам вече...




- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с оборотомер
Виж предпазителя на свещите.Щом свети има проблем по веригата.Откачи кабела от свеща и пак пробвай.Тука вече само гадая,смени и релето.Вече и аз зациклих 

- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: табло с оборотомер
а релето с кой номер е?
тези дни като по4ивам мисля да погледна и свещите, да не е станало съвпадение да има проблем с тях то4но когато съм сменял и таблото...
тези дни като по4ивам мисля да погледна и свещите, да не е станало съвпадение да има проблем с тях то4но когато съм сменял и таблото...

- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: табло с оборотомер
60.Долния ред в дясно.Едно дълго
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта