Голф/Джета 2 дизел табло с оборотомер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GOLF_SB_1991
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
Автомобил: VW JETTA MK2
Двигател: JP
Местоположение: troyan

Re: табло с обортомер

Мнениеот GOLF_SB_1991 » Пет 29 апр 2011 12:38


Заработи само смених двата кабела благодаря много за информацията 5ма гледаха и не бяха забелязали кабелчетата пак благодаря на всички за помоща :bowdown




Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с обортомер

Мнениеот bobi_diesel » Пет 29 апр 2011 15:31


:applause:


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: табло с обортомер

Мнениеот d.borimirov » Сря 04 май 2011 14:52


така да използвам и аз темата на колегата, при мен има друг проблем:

така преди ден взех табло с оборотометър VDO 950, смених го с моето с часовника motometar 950 с една букса, в първият момент не тръгна оборотометъра, изкарах и вкарах няколко пъти буксата W и май се оказа от нея .. и така сега и проблемът:
-- като подам газ и оборотите се качат до 2500 ми светква лампата за малслото и почва да пищи таблото..
-- като пусна дългите светлини ми светква лампата за маслото и водата...
-- като пусна фаровете и оборотите падат, все едно не му достига ток...

така пратиха ми таблото с кабелите и ми прави впечатление, че моите и тези другите сините букси които влизат в бушоните вътре пинкчетата се различават малко, смисъл начина по които са наредени... и с двата кабела пробвах и проблема е един и същ...
върнах си моето табло, всичко си работи нормално като изключим че сега пък ми мига лампата за подгрев на свещите, но предполагам че съм бутнал някое реле....

някакви предположения от какво може да е, за съжаление нямам и друго табло да проверя да не е от него?


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с обортомер

Мнениеот bobi_diesel » Сря 04 май 2011 18:06


Щом е така,си свали платката от твоето табло(тая дет кат найлон) и забучи на това с оборотомера.Ама внимавай много.На твойта платка има всичко необходимо да тръгне оборотомера.Единствено часовника няма да ти работи.За да го подкараш трябва да пунеш едно пинче към щифтовете на самото табло.Този пин се намира от горната страна на таблото отзад където има едно чопче за изваждане на буксата.Еб@х ти обяснението :Mr Green Fun


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: табло с обортомер

Мнениеот d.borimirov » Сря 04 май 2011 22:07


bobi_diesel написа:Щом е така,си свали платката от твоето табло(тая дет кат найлон) и забучи на това с оборотомера.Ама внимавай много.На твойта платка има всичко необходимо да тръгне оборотомера.Единствено часовника няма да ти работи.За да го подкараш трябва да пунеш едно пинче към щифтовете на самото табло.Този пин се намира от горната страна на таблото отзад където има едно чопче за изваждане на буксата.Еб@х ти обяснението :Mr Green Fun


колега едно голямо тенкюю :beer използвах платката и корпуса на моето табло и уредите от другото, и сега работи нормално, свети ми само лампата за водата но четох че и при други става така, и остана обаче да ми свети лампата за подгряването на свещите, дали е от някое реле, до преди заигравката с таблата го нямах този проблем...

за часовника да използвам от платката на старото буксичката която влизаше в часовника ли?


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с обортомер

Мнениеот bobi_diesel » Сря 04 май 2011 23:01


Като погледнеш буксата на стария часовник,проследи пътечката на средния пин.Трябва да стигне до тази букса отгоре на таблото което е щифта за вадене.Не помня там на кой пин е часовника.Вземи старата(новата) платкка и там трябва да са с един пин повече.Та взимаш една игла и дупчиш внимателно на същото място на работещото табло,но мн внимателно.От свободната платка режеш буксата на часовника и пак с иглата бъркаш отстрани на биксата,за да можеш да изкараш някой пин.Сега изкарваш пак платката,изкарания пин го мяташ буксичката с дупката и го слагаш по обратния ред изкарването.Гледай дупчицата да е по малка за да моге края коъто се захваща за платката да има добър контакт с пътечката.Закачаш и пробваш.Ако си изпълнил задачата правилно(а и аз съм обяснил точно де)остава да се се кефиш.И да не забравиш крушката :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с обортомер

Мнениеот bobi_diesel » Сря 04 май 2011 23:12


Пробвай да сложиш уреда за водата от старото ти табло.Ма за това не съм сигурен да ли ще стане :oops: А за лампата на свещите би трябвало да спре да свети ако спре да мига лампата на водата.За свещите От кабела тока минава през един резистор в диода и се връща на обща пътечка с тая на диода на водата.Значи там някъде има проблем,но за всеки случай пробвай това с уредчето на водата,щот между различните уреди има разлика в съпротивленията(макар и минимална)


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: табло с обортомер

Мнениеот d.borimirov » Сря 04 май 2011 23:49


а ако махна направо лампичката за водата?
защото дефакто само лампичките са различни с новото, смисъл използвам пак старата букса която само захранва лампичките... или аз се бъркам :oops:


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с обортомер

Мнениеот bobi_diesel » Чет 05 май 2011 0:20


Не не се бъркаш!Но също можеш да сложиш старите лампички,макар да ме съмнява.Пробвай!Щом моето табло тръгна при условие че такъв сбирщайн(платка от бензиново,уред за водата с диод и прехвърлен циферблат от такова без,с рязано краче scare )напрово си е страшно като си помисля :Mr Green Fun няма начин да не го подкараш и твоето.Я си провери и стабилизатора дали не се ебава той.Като дадеш на контакт го размърдай и наблюдавай.


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: табло с обортомер

Мнениеот d.borimirov » Чет 05 май 2011 0:25


какво представлява този стабилизатор :Mr Green Fun онова с трите крачета над скоростомера ли?

пробвах с махната лампа, за подгрева продължава да свети


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с обортомер

Мнениеот bobi_diesel » Чет 05 май 2011 2:31


Същия!


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: табло с оборотомер

Мнениеот d.borimirov » Чет 05 май 2011 9:37


не е от него пробвах и с двете старото и на това, едно и също свети... по принцип като дам на контакт нали има едно цъкане, и после като загреят свещите не трябва ли да има още едно, или си съчинявам вече... :предавам се :предавам се :предавам се


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с оборотомер

Мнениеот bobi_diesel » Чет 05 май 2011 11:39


Виж предпазителя на свещите.Щом свети има проблем по веригата.Откачи кабела от свеща и пак пробвай.Тука вече само гадая,смени и релето.Вече и аз зациклих scare


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: табло с оборотомер

Мнениеот d.borimirov » Чет 05 май 2011 17:33


а релето с кой номер е?
тези дни като по4ивам мисля да погледна и свещите, да не е станало съвпадение да има проблем с тях то4но когато съм сменял и таблото... :screwy


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: табло с оборотомер

Мнениеот bobi_diesel » Чет 05 май 2011 17:43


60.Долния ред в дясно.Едно дълго



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта