kbot написа:Никой не казва къде е тънкия маркуч.
"Тънкия" маркуч не е тънък, а е също с вътрешен диаметър 8 мм и се намира на срещуположната страна на двигателя. Свързва горивната рейка с дюзата за студен старт (5та дюза).

kbot написа:Никой не казва къде е тънкия маркуч.
ARusev написа:"Тънкия" маркуч не е тънък ...
peter70 написа:... двата към рейката с вътрешен диаметър ф8мм и третия за 5-та дюза ф6мм вътрешен диаметър ...
kbot написа:ARusev написа:"Тънкия" маркуч не е тънък ...
Да де, ама колегата започнал темата, пише че са три:peter70 написа:... двата към рейката с вътрешен диаметър ф8мм и третия за 5-та дюза ф6мм вътрешен диаметър ...
Затова питам. Сменил съм два - един от ляво (май отива към регулатора на налягането), и един от дясно (според мен към 5-та дюза)- и двата са Ф8, а къде е третия с Ф6?
peter70 написа:....
Между впрочем вече се газифицирах, така че проблемите с маркучите намаляха.
kbot написа:...
Маркуча изглеждаше здрав и беше съвсем сух? Там кога трябва да има гориво?
volodya iliev написа:Питам се аз тогава как оригиналните части карат по 15/20г. а долнопробните ментета по нашите магазини за смешни пари се скапват след година две.
Потребители, разглеждащи този форум: L1cho и 45 госта