Ако пък греша, ме поправете. Очаквам мненията ви. Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
-
Martosax87
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
Възможно ли е горивната помпа да "се е износила в следствие на времето"? Става въпрос за Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с., на около 240 000 реални километра. Внесен е миналата година от Швейцария. Там редовно е посещавал сервиз и е поддържан безупречно. Аз съм младо момче, шофирам от едва 6 години, но от скромния си опит знам, че такова понятие при горивната помпа... няма. Когато й дойде времето, тя просто те оставя на пътя и не те пита дали си си пред гаража или прекосяваш Шипченския проход.
Ако пък греша, ме поправете. Очаквам мненията ви. 
Ако пък греша, ме поправете. Очаквам мненията ви. -
gareto_
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за горивната помпа
Здрасти колега.Кажи какъв е проблема по ГНП-то.Защо си мислиш че се е износила?Дай повечко инфо.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Има такова понятие при ГНП - износване, точно другото да спре отведнъж и да те остави на пътя е малко вероятно. Затова считам дизеловия автомобил за много по-наджеден от бензиновия. С бензинов съм бил на косъм да остана на пътя, но с дизелов не, въпреки навъртените около половин милион километра. Кой ти е казал, че може да ти е износена помпата? На тези километри ако са реални едва ли, все пак какви са ти оплакванията? Помпите се регулират и се компенсира износването!
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Zinoto написа:Има такова понятие при ГНП - износване, точно другото да спре отведнъж и да те остави на пътя е малко вероятно. Затова считам дизеловия автомобил за много по-наджеден от бензиновия. С бензинов съм бил на косъм да остана на пътя, но с дизелов не, въпреки навъртените около половин милион километра. Кой ти е казал, че може да ти е износена помпата? На тези километри ако са реални едва ли, все пак какви са ти оплакванията? Помпите се регулират и се компенсира износването!
Стига с тези регулировки и компенсирания. Във всеки пост само това четем.
Как ли ще компенсираш износването на елемента? Обясни на колегите как вдигаш налягането.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Щом опряхме на теб да обяснявам... само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване. Моята помпа отдавна трябваше да е изхъврлена и още една дузина след нея пък съм навъртял още към 50 000 км. и продължавам да въртя. Аванса бива динамичен и статичен, как се променя работата на мотора след сипване на 1 литър масло в резервоара? Не знам дали се вдига налягането, но е факт, че след това "компенсиране" разхода пада и мотора става по-еластичен. Да милиграмите се променят, но не с чука и затова ефекта е различен 

- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
А така. Маслото компенсира износването на елемента в малки граници, но не и ти с настройка.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Andonov написа::applause:
А така. Маслото компенсира износването на елемента в малки граници, но не и ти с настройка.
Напротив, даже такива, които зимата едвам палят почват да палят от четвърт. Естествено, че ако елемента е напълно заминал...
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
От износен елемент колите палят трудно ТОПЛИ.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Andonov написа:От износен елемент колите палят трудно ТОПЛИ.
А студени сигурно по-лесно като се износи елемента? Не съм казал, че не се повлиява благоприятно топлия старт.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Явно не си се занимавал със старите помпи на ВАГ. Примерно на ААЗ или СБ, а ми пишеш че оправяш новите.
При износен елемент студени палят от раз. Загреят ли на 90 градуса и ги загасиш, почват мъките с паленето. И свещите да пуснеш принудително пак не помага.
Минал съм по този път едно време и за това го пиша.
Ако все още мислиш че студена помпа с износен елемент пали по-трудно от топла - питай някой дългогодишен майстор, занимавал се с помпи.
При износен елемент студени палят от раз. Загреят ли на 90 градуса и ги загасиш, почват мъките с паленето. И свещите да пуснеш принудително пак не помага.
Минал съм по този път едно време и за това го пиша.
Ако все още мислиш че студена помпа с износен елемент пали по-трудно от топла - питай някой дългогодишен майстор, занимавал се с помпи.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Zinoto написа:... Да милиграмите се променят, но не с чука и затова ефекта е различен
Това не го пиши повече за да не се излагаш.
По-старите в този форум знаят ,че пусках тема свързана с принципа на работа на ВП37 и отговорите бяха отчайващи. Тогава само колегата WasteLand_TD отговори точно и ясно и го помолих да си изтрие поста. Отговор от друг не получих. Това е дълга тема, в която не искам пак да се впускам.
И така милиграмите на празен ход ВИНАГИ са едни и същи. А това което ти променяш е съвсем друго, но явно не знаеш.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Знам го това за старите и като се полеят със студена вода и палят, но има изключения особено при Лукас да е по-проблемен студения старт все при износен елемент. А това за милиграмите имах предвид като показания на ВАГ-КОМ, нямаше нужда да остроумничиш. Мисля, че не знаеш как да пуснеш повече гориво от помпата без да местиш блока!
-
Martosax87
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
gareto_ написа:Здрасти колега.Кажи какъв е проблема по ГНП-то.Защо си мислиш че се е износила?Дай повечко инфо.
Това, че се е износила, не са мои думи, а на майстора, който ми прави колата. Просто го цитирах.
Но както виждам в постовете на колегите, явно такова понятие за помпата, все пак има.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Андонов, в крайна сметка, помогна ли нещо на човека пуснал темата като изписа толкова поста с ясната цел да ме изкараш неразбиращ? Виж ако има шанс да му сложиш чип веднага ще го "упътиш".
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Разбира се. Да знае колегата, че всеки писал, че разбира от помпи може да му вземе парите и да каже, че е компенсирал износването на елемента.
п.с. а че се занимавам с чипосване, до сега никъде не съм писал по форумите, за разлика от теб пишейки във всяка тема че оправяш ГНП-та.
п.с. а че се занимавам с чипосване, до сега никъде не съм писал по форумите, за разлика от теб пишейки във всяка тема че оправяш ГНП-та.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта