Какво мислите за Ауди А4 1.8Т?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 17 авг 2006 0:27


ОК, ти вече тотално ме убеди да го искам тва чудо, само тряа да изчакам време, да стане, че всички хубави неща стават бавно ;))) Значи двигателите са едни и същи, смо разположението е различно... абе квот и да е, 1.8Т ще бъде, ако ще и трабант с тоя двигател хихихих ;)




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20271
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 17 авг 2006 1:33


Ето някои цени на за А4 1.8Т по спомен:

Ремонт турбо: 300 лв.
Ново турбо (на старо): 700 лв.
Маховик за съединителя: 900 лв.
Съединител: 500 лв.
Комплект носачи отпред 1000 лв.

Това общо взето са по-големите ремонти, които един мой приятел направи по неговата кола.

Гледай да си вземеш читава и на по-малко километри, за да не ти се налага и на теб да ги сменяш тия работи. Тази кола иска сериозна поддръжка и по принцип си личи общото състояние и по интериора и по външния вид.

Проблемът с носачите се оказа в крайна сметка, че не е толкова голям, защото като ги смениш 1 път, повече няма да имаш проблеми с тях в следващите няколко години. Вярно, че са скъпи, но пък за сметка на това са издържливи и дават по-голяма стабилност от макферсон окачването. Също така не се налага да ги сменяш всичките наведнъж. обикновено се сменят по 2-3.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 17 авг 2006 8:18


При едно приятелче /без турбото/ ремонтите са същите. Отделно се наложи да сменя хидравлична рейка - 400 лв. от морга, но с гаранция, ако монтажа е при тях в сервиза им. Труда се заплаща отделно. Пак от там си взе и датчик за ABS /отзад, в дясно/, никак не беше евтин. По ходовата част /отпред и отзад, отпред в дясно се наложи направо главина :cry: / и спирачки /отпред и отзад/ май вече е подновил всичко. Удоволствието да управляваш такъв автомобил изисква стабилни доходи...


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 17 авг 2006 8:41


VW_FEN написа:Значи двигателите са едни и същи, смо разположението е различно...


едни и същи не са, но са сходни .. на една база са правени. Само при Golf IV - 1.8Т мотора има няколко вида... с жило на газта, без жило, 150к.с., 180к.с. .. предполагам, че и при Audi е същото.

Не само за 1.8Т кола важи правилото да вземеш читава, може по-скъпа да е в началото, но после ще ти спести много разходи .. и нерви, което при мен е по-неприятното, защото си намразявам колите като се чупят .. много ми е криво.
Моята я взех преди година и два месеца и беше на 128 000км (истински), сега е на 169 000км и съм сменял масло, веднъж накладки и съм наливал бензин. Смених един комутатор, на който му беше изгорял единия канал и колата работеше на 3 цилиндъра. Имам приятел с Audi A4 1.8Tq и имаше същата грижа преди година и той го смени. Така, че не ми е създавала никакви грижи, а извън града си карам почти винаги със скорости над 160км/ч. Колата е чудна, мотора също. Най-хубавото е, че като ти омръзнат 150к.с. -> чип и радоста отново е при теб. :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 авг 2006 9:02


Абе колата си е чудна и частите не са по-скъпи от А4 с друг мотор или подобна кола на други марки.Основното е да намериш в добро състояние-щото колите с турбо не се карат леко,а ако паднат и в рацете на някои дет не поддържа стои та гледаи.Иначе тая кола има един недостатък-трябва да забравиш за газ!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 17 авг 2006 11:44


Sir T написа:[...съм сменял масло, веднъж накладки и съм наливал бензин. Смених един комутатор, ... :D

Да не забравяме и съединителя или той не беше на тази кола :roll:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 17 авг 2006 11:47


Rabbit_TDI написа:Иначе тая кола има един недостатък-трябва да забравиш за газ!

според мен е предимство :) Кощунство е да сложиш газ на този мотор. Като не ти стигат силите за бензин хората произвеждат още 15 двигателя в моделната гама.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 17 авг 2006 11:48


vasstop написа:
Sir T написа:[...съм сменял масло, веднъж накладки и съм наливал бензин. Смених един комутатор, ... :D

Да не забравяме и съединителя или той не беше на тази кола :roll:


писах го аз по-горе, но не го слагам в графата смени по колата, защото той си беше супер .. аз му разгоних фамилията. Не е проблем на автомобила, а на задкормилното устройство. :oops:


Потребителски аватар
mileff
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mileff » Чет 17 авг 2006 11:49


Sir T написа:
Rabbit_TDI написа:Иначе тая кола има един недостатък-трябва да забравиш за газ!

според мен е предимство :) Кощунство е да сложиш газ на този мотор. Като не ти стигат силите за бензин хората произвеждат още 15 двигателя в моделната гама.



Има нещо такова :да:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 17 авг 2006 12:00


Ами значи предполагам ремонтите при мен ще бъдат само в началото, после ще гоня разход и дълголетие на експлоатацията, няма да слагам газ, щото колата си е правена за бензин и наистина е грях да се подиграва човек така с нея... :wink: на магистрала сигурно ако вдигна един път 180, толкова ще е, ама знае ли човек, аз сега така говоря, ама като седна зад волана... :D кой знай ;)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 17 авг 2006 12:09


Ти си голям оптимист ако мислиш че тази кола може да се кара бавно :) ако това ти е целта за тебе е 1.6 101 коне :)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 17 авг 2006 12:15


Не, знаеш ли какво искам аз ;) Да си карам бавно и полека, и в същото време да имам изобилие от мощност, когато ми потрябва - например някой фукльо решил да се прави на отворко, първа, газ, турбото развърта и му казвам чао чао ;))) През останалото време ще си карам спокойно ;) А, и другото, което много мразя, някой тарикат да ми се лепне на два метра зад мене на магистралата, като си мисли, че му цепя въздуха и разхода му пада с два литра ;) със сигурност няма да може да ме настигне, за да гони разход :) Абе ей такива простотий хихихи... но най вече заради това, че с чипа мощността нараства значително. Абе дано стане да я взема, пък после ще видим как ще се кара... може да я продам сед това, ама поне ще се хваля, че съм каралтакова нещо за кратко ;)


Потребителски аватар
mileff
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mileff » Чет 17 авг 2006 12:22


Да се кара бавно :?: :gruebel
Не мисля :wink: Тя те предизвиква да я настъпиш (като обаче не говорим за безразсъдно каране естествено :!: )


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 17 авг 2006 12:29


Значи по-добре от сега да се откажа хихихих ;)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 17 авг 2006 16:25


А може ли в някакъв по-късен етап, след като евентуално ми омръзнат 180 коня от чипа, да взема да сложа друго по-голямо турбо? И блоу офффф клапа и да ми съска като пускам газта? :D Май тука вече искам прекалено много хихихихих :Mr Green Fun



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 58 госта