Какво мислите за Ауди А4 1.8Т?
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20374
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето някои цени на за А4 1.8Т по спомен:
Ремонт турбо: 300 лв.
Ново турбо (на старо): 700 лв.
Маховик за съединителя: 900 лв.
Съединител: 500 лв.
Комплект носачи отпред 1000 лв.
Това общо взето са по-големите ремонти, които един мой приятел направи по неговата кола.
Гледай да си вземеш читава и на по-малко километри, за да не ти се налага и на теб да ги сменяш тия работи. Тази кола иска сериозна поддръжка и по принцип си личи общото състояние и по интериора и по външния вид.
Проблемът с носачите се оказа в крайна сметка, че не е толкова голям, защото като ги смениш 1 път, повече няма да имаш проблеми с тях в следващите няколко години. Вярно, че са скъпи, но пък за сметка на това са издържливи и дават по-голяма стабилност от макферсон окачването. Също така не се налага да ги сменяш всичките наведнъж. обикновено се сменят по 2-3.
Ремонт турбо: 300 лв.
Ново турбо (на старо): 700 лв.
Маховик за съединителя: 900 лв.
Съединител: 500 лв.
Комплект носачи отпред 1000 лв.
Това общо взето са по-големите ремонти, които един мой приятел направи по неговата кола.
Гледай да си вземеш читава и на по-малко километри, за да не ти се налага и на теб да ги сменяш тия работи. Тази кола иска сериозна поддръжка и по принцип си личи общото състояние и по интериора и по външния вид.
Проблемът с носачите се оказа в крайна сметка, че не е толкова голям, защото като ги смениш 1 път, повече няма да имаш проблеми с тях в следващите няколко години. Вярно, че са скъпи, но пък за сметка на това са издържливи и дават по-голяма стабилност от макферсон окачването. Също така не се налага да ги сменяш всичките наведнъж. обикновено се сменят по 2-3.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
При едно приятелче /без турбото/ ремонтите са същите. Отделно се наложи да сменя хидравлична рейка - 400 лв. от морга, но с гаранция, ако монтажа е при тях в сервиза им. Труда се заплаща отделно. Пак от там си взе и датчик за ABS /отзад, в дясно/, никак не беше евтин. По ходовата част /отпред и отзад, отпред в дясно се наложи направо главина
/ и спирачки /отпред и отзад/ май вече е подновил всичко. Удоволствието да управляваш такъв автомобил изисква стабилни доходи...
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
VW_FEN написа:Значи двигателите са едни и същи, смо разположението е различно...
едни и същи не са, но са сходни .. на една база са правени. Само при Golf IV - 1.8Т мотора има няколко вида... с жило на газта, без жило, 150к.с., 180к.с. .. предполагам, че и при Audi е същото.
Не само за 1.8Т кола важи правилото да вземеш читава, може по-скъпа да е в началото, но после ще ти спести много разходи .. и нерви, което при мен е по-неприятното, защото си намразявам колите като се чупят .. много ми е криво.
Моята я взех преди година и два месеца и беше на 128 000км (истински), сега е на 169 000км и съм сменял масло, веднъж накладки и съм наливал бензин. Смених един комутатор, на който му беше изгорял единия канал и колата работеше на 3 цилиндъра. Имам приятел с Audi A4 1.8Tq и имаше същата грижа преди година и той го смени. Така, че не ми е създавала никакви грижи, а извън града си карам почти винаги със скорости над 160км/ч. Колата е чудна, мотора също. Най-хубавото е, че като ти омръзнат 150к.с. -> чип и радоста отново е при теб.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе колата си е чудна и частите не са по-скъпи от А4 с друг мотор или подобна кола на други марки.Основното е да намериш в добро състояние-щото колите с турбо не се карат леко,а ако паднат и в рацете на някои дет не поддържа стои та гледаи.Иначе тая кола има един недостатък-трябва да забравиш за газ!
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
vasstop написа:Sir T написа:[...съм сменял масло, веднъж накладки и съм наливал бензин. Смених един комутатор, ...
Да не забравяме и съединителя или той не беше на тази кола
писах го аз по-горе, но не го слагам в графата смени по колата, защото той си беше супер .. аз му разгоних фамилията. Не е проблем на автомобила, а на задкормилното устройство.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами значи предполагам ремонтите при мен ще бъдат само в началото, после ще гоня разход и дълголетие на експлоатацията, няма да слагам газ, щото колата си е правена за бензин и наистина е грях да се подиграва човек така с нея...
на магистрала сигурно ако вдигна един път 180, толкова ще е, ама знае ли човек, аз сега така говоря, ама като седна зад волана...
кой знай 
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не, знаеш ли какво искам аз
Да си карам бавно и полека, и в същото време да имам изобилие от мощност, когато ми потрябва - например някой фукльо решил да се прави на отворко, първа, газ, турбото развърта и му казвам чао чао
)) През останалото време ще си карам спокойно
А, и другото, което много мразя, някой тарикат да ми се лепне на два метра зад мене на магистралата, като си мисли, че му цепя въздуха и разхода му пада с два литра
със сигурност няма да може да ме настигне, за да гони разход
Абе ей такива простотий хихихи... но най вече заради това, че с чипа мощността нараства значително. Абе дано стане да я взема, пък после ще видим как ще се кара... може да я продам сед това, ама поне ще се хваля, че съм каралтакова нещо за кратко 
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 62 госта

