
1,8 моноинжекция...Турбо
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Доколкото знам,ако не се лъжа де,Визорчо на бившето си Поло май беше с к14,нека сподели малко акъл,че много идва това налягане да му се не види 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Сложи един читав външен разтоварващ клапан и си го регулирай по твое желания.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vento написа:Сложи един читав външен разтоварващ клапан и си го регулирай по твое желания.
Ако имаш в предвид външен гейт,много ми е скъп този вариант...или бууст-контролер имаш предвид?
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Визора беше с турбо от бензинова кола от уно после от пунто гт ако не се лъжа. Иначе виж номера на турбината целия не само k14 назад цифрите и потърси в Интернет графика с полето на действие на турбината.
- stefan4o
- Мнения: 19294
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Да не стане като карбураторите
На всички пише 2Е, ама... не са баш еднакви




- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Сега пред мен стои въпросът,как да редуцирам налягането до по-малки стойности,пък после другите неща.Относно спецификацията на турбината,при бензинов мотор поведението и ще е различно от това при дизелов мотор,основно заради степента на сгъстяване,която ще повлияе на интензивността на изгорелите газове...предимство има дизела според мен в този аспект,затова това турбо при дизел ще има едно поведение и съответно при бензин,друго 

- stefan4o
- Мнения: 19294
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Не зная точно какъв модел са турбините при 1.9 ТДИ 150 к.с. и тази при 1.8Т 150 к.с. Ако можеш да докопаш инфо по въпроса сигурно ще ти е от полза. Тъй като и двата двигателя са с горе-долу еднакъв работен обем и макс.мощност (с доста голяма разлика във върт.момент). В смисъл така може би ще добиеш по-реална представа какви са разликите и защо са такива.
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Ами съвсем различни са турбините при дизела е с променлива геометрия на гарет докато при 1.8т е к03 с гейт. Няма база за сравнение 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
emiltd написа:Vento написа:Сложи един читав външен разтоварващ клапан и си го регулирай по твое желания.
Ако имаш в предвид външен гейт,много ми е скъп този вариант...или бууст-контролер имаш предвид?
Blowoff valve (BOV) - блоуофф клапан. Над определено налягане отваря и го изпуска, докато не спадне до желаното.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Доколкото знам, има едно- и двубутални, като двубуталните са по-читави.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
stefan4o написа:Не зная точно какъв модел са турбините при 1.9 ТДИ 150 к.с. и тази при 1.8Т 150 к.с. Ако можеш да докопаш инфо по въпроса сигурно ще ти е от полза. Тъй като и двата двигателя са с горе-долу еднакъв работен обем и макс.мощност (с доста голяма разлика във върт.момент). В смисъл така може би ще добиеш по-реална представа какви са разликите и защо са такива.
Кубатурата и конете са почти идентични,но степента на сгъстяване е много различна,а и дизела който си дал за пример е с променлива геометрия на лопатките и е 8в,а бензина е 20в,та общо взето двата мотора имат различно газоразпределение,различно сгъстяване и така...и съответно принудителното пълнене протича по различен начин...така си мисля аз

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vento написа:emiltd написа:Vento написа:Сложи един читав външен разтоварващ клапан и си го регулирай по твое желания.
Ако имаш в предвид външен гейт,много ми е скъп този вариант...или бууст-контролер имаш предвид?
Blowoff valve (BOV) - блоуофф клапан. Над определено налягане отваря и го изпуска, докато не спадне до желаното.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Доколкото знам, има едно- и двубутални, като двубуталните са по-читави.
Бофа го имам,вижда се на снимките,но съм на друго мнение за функцията му,не че не може да функционира и по описания от теб начин,но той издържа по спецификацията до 1,8бара преди да опусне

Блоу-оффа се задейства от вакуума в смукателя при затваряне на дросела,не от налягането по турбо пътищата!
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Както и да се задейства, знам, че им продават различни пружини за различни налягания на отваряне - не може ли да смениш пружината да отваря примерно на 1 бар?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Купи си някакъв китайски блоу оф.Масово явление е на коли който помпят по 1бар,да започва да издишва още по-рано.На един познат му сложиха такъв на едно Subaro WRX,въпреки че е за модела,беше от най-евтиния и при дадена газ до пода дори на място изпускаше налягането.Оказа се ,че над 0.5 не държи никак,а при затваряне на дросела се отваряше целия.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
mupk0 написа:Купи си някакъв китайски блоу оф.Масово явление е на коли който помпят по 1бар,да започва да издишва още по-рано.На един познат му сложиха такъв на едно Subaro WRX,въпреки че е за модела,беше от най-евтиния и при дадена газ до пода дори на място изпускаше налягането.Оказа се ,че над 0.5 не държи никак,а при затваряне на дросела се отваряше целия.
Интересен съвет


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Грешката е моя, не съм се съобразил, не с блоуофф, а с външен гейт може да разтовариш, но на тоя колектор май няма място.
Както и да е, има варианти за разтоварване на налягането.
Както и да е, има варианти за разтоварване на налягането.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта