Сменихме главата на двигателя и вчера реших да погледна маслото. Вадя щеката и беше суха. Налях литър и половина - пак няма и следа от масло. Още 1.4 литра и маслото сега е на максимум. Не пуши отзад, няма омаслено в коша, няма локви под колата. Сменени са още и маслообирачите и гарнитурата на главата и капака на клапаните.
На какво може да се дължи толкова голям разход на масло?
ПП: Преди ремонта ми изгаряше около 0.5-0.7 литра масло на 10 000 км.
0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Е ми ако сте сменили гумичките на клапаните,то остават сегментите.Ако е прегряван някога двигателя и ето ти проблем с тях.Моя двигател като му сменяхме сегментите,на три от буталата маслените бяха залепнали и нямаха никаква еластичност.И при мен не пушеше отзад.И аз почнах първо от най-лесното и евтино-гумичките.
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Или сложена не както трябва гумичка или менте гумички .Но за такова количество бая трябва да пуши ако гори наи вероятно теч според менб .Отиди на канал и я огледаи от долу.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Покарай още 1000км и го следи през ден... сигурно няма да спада повече
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
некачествени гумички или неправилно сложени може и сегменти. провери си картерните газове!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Каква марка е маслото,което ползваш? VW имат навика да горят масло,което не покрива стандартите им.
Отделно - ако проблемът е в маслообиращ сегметн,теста с картерните газове,както дори мерене на компресия,няма да кажат нищо,защото компресионните може да са си наред,а маслообиращиясегмент да не си изпълнява фукнциите.Като сменяхте гумичките,погледнахте ли какво е състоянието на водачите на клапаните? Масово се пукат и през тях влиза масло през клапана...съответно колкото и гумички да смениш,няма да се оправи.
Отделно - ако проблемът е в маслообиращ сегметн,теста с картерните газове,както дори мерене на компресия,няма да кажат нищо,защото компресионните може да са си наред,а маслообиращиясегмент да не си изпълнява фукнциите.Като сменяхте гумичките,погледнахте ли какво е състоянието на водачите на клапаните? Масово се пукат и през тях влиза масло през клапана...съответно колкото и гумички да смениш,няма да се оправи.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Водачи на клапаните....ако не се сменят никакви гумички не помагат!Гори масло много повече от сегментите.Има един кардинален симптом за водчи и гумички.След 24 часов престой при запалване изпушва силно еднократно и после вече не пуши(от маслото,което се е стекло в цилиндрите)....ако този симптом го няма малко вероятно е да са водачи или гумички...
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Погледнах за това - запали си напълно нормално. Може ли катализатора да спира този дим?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Колега бъди по-конкретен....смених главата на двигателя, вчера реших да видя маслото...какво подяволите беше това...знаем че си притеснен, но сподели след ремонта на мотора, какво масло си сложил, колко километра си карал ...Това са все важни въпроси...ние не можем да гадаем...3 литра масло, не ми се вярва примерно както си написал в заглавието да ги изпуши през ауспуха за 1000км !!! Няма шанс да не видиш. Търси течове
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
vucata написа:Колега бъди по-конкретен....смених главата на двигателя, вчера реших да видя маслото...какво подяволите беше това...знаем че си притеснен, но сподели след ремонта на мотора, какво масло си сложил, колко километра си карал ...Това са все важни въпроси...ние не можем да гадаем...3 литра масло, не ми се вярва примерно както си написал в заглавието да ги изпуши през ауспуха за 1000км !!! Няма шанс да не видиш. Търси течове
Ами аз съм написал в заглавието колко идва на 1000 км Написал съм и в първото мнение какво е сменено.
От Юли миналата година карам с YACCO 10W40. 4 пъти е сменяно досега. Отново в първото мнение пише колко ми е горяло преди ремонта.
Последна промяна от Barboukov на Съб 14 май 2011 10:18, променено общо 2 пъти.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Barboukov написа:Погледнах за това - запали си напълно нормално. Може ли катализатора да спира този дим?
Като отвориш капака има една лепенка - да не караш с масло над максимума, за да не прецакаш катализатора. Такаче явно може... и ще се прецака
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
hooligan_sk написа:Barboukov написа:Погледнах за това - запали си напълно нормално. Може ли катализатора да спира този дим?
Като отвориш капака има една лепенка - да не караш с масло над максимума, за да не прецакаш катализатора. Такаче явно може... и ще се прецака
Мне Не е над максимума. Тази сутрин го гледах беше 1мм под него на щеката. Никога не съм му наливал повече.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Barboukov написа:hooligan_sk написа:Barboukov написа:Погледнах за това - запали си напълно нормално. Може ли катализатора да спира този дим?
Като отвориш капака има една лепенка - да не караш с масло над максимума, за да не прецакаш катализатора. Такаче явно може... и ще се прецака
Мне Не е над максимума. Тази сутрин го гледах беше 1мм под него на щеката. Никога не съм му наливал повече.
Друго имам предвид, ако мотора изпушва някакво количество оттекло масло, то го забива право в катализатора. Вместо да се чудиш като един истински българин върви да го изтърбушат
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Претендирам да съм европеец и няма да го направя!
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: 0.9 литра масло за 1000 км, Г4 AKL
Щом имаш катализатор, дим от ауспуха недей чака.
3 години си карах колата така (2,5 литра за 8к км) не я видях някога да изпуши, също хора които са карали след мен ми казваха, че не пуши при смяна на предавките, а от гумички, най е изразено тогава, като пуснеш газта.
Единственото което може би е било признак че гори масло е че при повечко ръчкане от ауспуха започваше да мирише на пекано, изгоряло + развалени яйца
Ако водачите не са пукнати, дори и да са износени, новите гумички "държат" едно 4-5 к км. и тогава си става пак както е било преди смяната им.
На другата кола сменихме само гумички, без смяна на водачите (а си имаха луфт), първата смяна на масло 200гр, сега на 6тата смяна на маслото вече е допрала до 500 гр.
ПП. Каква е причината за смяна на главата? При положение че мотора не е прегряван и единственото различно от преди и сега е само главата, то проблема е ясно от къде е.
едит:
Незнам как е на 4ката, но ако има тръбичка за проба на газовете преди катализатора, пробвай да и свалиш тапата и виж на студен двигател дали ще имат маслен отенък газовете които излизат от там, при мен като форсирах даже се забелязваше нещо като пушек.
3 години си карах колата така (2,5 литра за 8к км) не я видях някога да изпуши, също хора които са карали след мен ми казваха, че не пуши при смяна на предавките, а от гумички, най е изразено тогава, като пуснеш газта.
Единственото което може би е било признак че гори масло е че при повечко ръчкане от ауспуха започваше да мирише на пекано, изгоряло + развалени яйца
Ако водачите не са пукнати, дори и да са износени, новите гумички "държат" едно 4-5 к км. и тогава си става пак както е било преди смяната им.
На другата кола сменихме само гумички, без смяна на водачите (а си имаха луфт), първата смяна на масло 200гр, сега на 6тата смяна на маслото вече е допрала до 500 гр.
ПП. Каква е причината за смяна на главата? При положение че мотора не е прегряван и единственото различно от преди и сега е само главата, то проблема е ясно от къде е.
едит:
Незнам как е на 4ката, но ако има тръбичка за проба на газовете преди катализатора, пробвай да и свалиш тапата и виж на студен двигател дали ще имат маслен отенък газовете които излизат от там, при мен като форсирах даже се забелязваше нещо като пушек.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта