kris11 написа:@provigo Moже и да си прав , защото не съм на ти 100% с климатика. Но това за високото налягане ми го каза познат , при когото ходих за проверка. Работи в фирма за автоклиматици. Закача манометри на щутцерите за фреона, кара м да държа 1500-2000 об. към 10-15 мин, мери температурата на изходящата струя. Тъй като това му е работата смятам , че има истина в думите му. Днес проверих филтър за фреона е 32 лв , ама операцията по смяната си е гърчмай ще се вади предна броня ,наврян е в левият калник под фара.
Смяната е точно за 25м. Маха се въздушният филтър с кутията и капачката от пре долу на бронята, от горе седържи на два болта. Само внимавай като се развива датчика той е на филтъра да не се спука втулката че е алумин и върви с него а той е 90лв.