Въпрос за климатик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Мнениеот edition » Чет 17 авг 2006 18:02


kris11 написа:@provigo Moже и да си прав , защото не съм на ти 100% с климатика. Но това за високото налягане ми го каза познат , при когото ходих за проверка. Работи в фирма за автоклиматици. Закача манометри на щутцерите за фреона, кара м да държа 1500-2000 об. към 10-15 мин, мери температурата на изходящата струя. Тъй като това му е работата смятам , че има истина в думите му. Днес проверих филтър за фреона е 32 лв , ама операцията по смяната си е гърчмай ще се вади предна броня ,наврян е в левият калник под фара.

Смяната е точно за 25м. Маха се въздушният филтър с кутията и капачката от пре долу на бронята, от горе седържи на два болта. Само внимавай като се развива датчика той е на филтъра да не се спука втулката че е алумин и върви с него а той е 90лв.




Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Мнениеот edition » Чет 17 авг 2006 18:09


Колеги относно струята на въздуха в купето трябва да е 5-7 градуса


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Чет 17 авг 2006 21:20


При мен като че ли всичко е нормално - 5гр. на струята в купето,компресор,перки работят. Но има леко омасляване на компресора отдолу, шайбата е суха. Това става през зимата, когато климатика не работи. Сега го няма. Това проблем ли е?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 17 авг 2006 21:53


edition написа:Смяната е точно за 25м. Маха се въздушният филтър с кутията и капачката от пре долу на бронята, от горе седържи на два болта. Само внимавай като се развива датчика той е на филтъра да не се спука втулката че е алумин и върви с него а той е 90лв.


Колега на Голфа няма клима. По-горе цитираното е за Алфа 155 .Там всичко е нагъчкано, затова говоря и за липса на достъп.За по -лесно мй се маха предна броня и пластмасов подкалник. :(


Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Мнениеот edition » Пет 18 авг 2006 13:24


ОК Извинявам се


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 20 авг 2006 18:01


Ха как съм изпуснал приказката..... :oops: ама така е като не чета "чужди" форуми....
Колеги относно струята на въздуха в купето трябва да е 5-7 градуса
Това твърдение е малко.... общо. Защото тази температура често е ограничавана от термостат, на някои автомобили даже се намира на удобно място, така че може да е и 9 например.... а и температурата на изходната струя има значение как се замерва... ако е в хладно време, ниски вентилатори може да е добре и при не пълна газ... даже поради по ниската температура на изпарение би могло да покаже и по добри резултати , а фреона да е намалял.... така че не толкова смело с изводите ( без да се заяждам колега) :)

provigo тука си спретнал цял курс по климатична техника бе :)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 21 авг 2006 16:11


Колеги, за да не отварям нова тема понеже въпроса ми е доста близък до тази...
Та искам да ви попитам как мога да разбера дали климатика е фабричен или е слаган след това? Днес гледах един Голф 3/97 и под капака имаше стикер с надпис "климационе функционе....незнам си какво си". Дали е някакъв технически преглед или поставят такъв стикер при монтажа?


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Пон 21 авг 2006 16:16


за гасненето на колата, абсолютно е от моторчето за празен ход.аз имах и имам такъв проблем с него, понеже не работи, и в момента колата е с леко вдигнати обороти..."летен режим" дето му казват някои.....:))



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 68 госта