проблем със оборотите на пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот radotom » Съб 14 май 2011 22:10


drago_tr написа: Няма да намериш разлика в работата на двигателя дори и да извадиш жиците на синия датчик. Пробвал съм го този вариант на работеща кола и изправен датчик. :wink: Но може да го смениш, и не се набутвай с някой скъп...има по 15-16 лева които вършат същата работа и са достатъчно надеждни.

Драго, не ти беше изправен датчика, брат! :lol: :lol:
А ако съдиш за изправноста по това, че си го заменил с нов за по '15-16 лева, които вършат същата работа' - да, същата е, като на другия неизправен! mhihi
3 такива за по 15 лв има в нас... и един за 7! :banghead:




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот Danny boy » Нед 15 май 2011 7:04


Аз пък да се изкажа за уж новите оригинални датчици с щампата на vw,старият беше бер,новия елт,бях го набедил че е неизправен,да ама не новия уж оригинален за 20..и кусур лева ми се разпадна в ръцете след първото сваляне а колата държеше високи обороти,върнах си стария и всичко се оправи.Така че....имам много резерви относно някои нови оригинални части.


Потребителски аватар
danielmihov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот danielmihov » Нед 15 май 2011 10:08


Аз сложих менте и имах ядове с него после просто го откаих и сега съм без датик.


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот ivchoto » Нед 15 май 2011 10:11


Колеги и аз така си карам с откачена букса на синия датчик,като го закача оборотите ми падат до около 550-600 и мн тресе.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 15 май 2011 10:15


Сега в топлото време не е чак толкова голям проблема да се кара в сервизен режим с извадена букса на датчика. В по - студените сутрини обаче ще гасне на ниски обороти. Пробвано.


taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот taran » Нед 22 май 2011 17:50


Да не отварям нова тема,шЪ питам тук.
Пасата е 1.8 моно инжекция,95-та г.Малко след като го запаля почва да мени оборотите между 1000-1500.Колата я взех преди два дни и тепърва си показва магарийте.
Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 22 май 2011 22:40


Ами стъпковия мАтор е най - често споменаваната причина. Потърси с търсачката има изписано тонове, как се разглабя и почиства и т.н.т Ако не е от него после други варианти се търсят.


taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот taran » Нед 22 май 2011 22:54


Ще го пробвам,благодаря за насоката.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот radotom » Сря 25 май 2011 9:37


К.Одаджийски написа:Потърси с търсачката има изписано тонове, как се разглабя и почиства и т.н.т

Да спира да търси колегата :lol:
Те го:
viewtopic.php?f=17&t=174901
А да не забравя да смени и въздушния филтър - не стига ли дебита на въздуха - да забрави за стабилни обороти!


taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот taran » Сря 25 май 2011 19:55


Те го:
viewtopic.php?f=17&t=174901
А да не забравя да смени и въздушния филтър - не стига ли дебита на въздуха - да забрави за стабилни обороти![/quote]


Благодаря,самия стъпков мотор го отварях-беше чист и лъскав :D .ДПДК ,не го отворих.Междувременно турнах една газова-на газ оборотите са стабилни.Е с първоначалните настройки нещо не се справих и лапна към 17-18 на 100 газ.Днеска я човърках наново,ще видя къде ще му излезе края.
Въздушен филтър турих нов-такъв въобще липсваше-предния собственик е бил пълен мърляч-освен разбита предница,за която ми каза,ми е завещал и побългарени и прецакани машинки на предните ел. стъкла и течаща рейка.
Ма леко полеко ще я стягам колицата.


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот krasi748 » Вто 14 юни 2011 22:51


Искам да попитам защо проблема с повишените обороти се получава на загрял двигател и то най-често през лятото(или през по-топлите дни). При мен от няколко години вече търпя това и се получава само през лятото. Зимно време не са се повишавали толкова много. Да не би при мен проблема да е от температурният(син) датчик а не от стъпковото моторче. Двигателя ми е 1.8 mi RP, 90г. Нямам доверие на майсторите които имат елком или VAG com. Едните казват че нямат толкова стар софтуер за моят мотор, други казват че ще пробват да отстраняват проблема като направят проби с почистване, махане на буксите на датчика(какво ще последва от това) и т.н. но никой не дава точен възможен повреден детайл. Нека колегите с решен вече проблем да опишат през какво са минали и как са го решили, макар че за всеки може да е различно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот radotom » Вто 14 юни 2011 23:02


Проблема на майсторите не е със софтуера, а с това, че твоя контролер е по-твърд и от партизанин в килиите на ГЕСТАПО и нищо не казва! :lol: :lol:
А относно написването на всички, дето са минали през този проблем - шегуваш се, нали?!? :shock
В форума има 'Търсачка'
Действай ;)


Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот Bobko81 » Съб 17 сеп 2011 10:45


Здравейте колеги и аз от известно време имам проблем с оборотите при температура на водата до към 50-60 градуса стоят на 1500- 1800 след това се нормализират.Основното ми съмнение пада върху температурния датчик защото днес като извадих буксата оборотите спаднаха веднага.Ще я карам така няколко дена с извадена букса да видя има ли разлика.Точно това искам да попитам дали това са симптомите на заминал датчик?Колата е Пасат б3 1.8RP.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 17 сеп 2011 10:54


С изваждането на темп датчик вкараш ЕКУ-то в сервизен режим и затова оборотите са по-ниски от нормалното. Проблем ще е като стане студено, че тогава няма смукач и гасне на ниски обороти, но в общи линии може да се кара.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем със оборотити на пасат б3

Мнениеот radotom » Съб 17 сеп 2011 11:14


Бобко, наистина така трудно ще можеш да посочиш еднозначно датчика за виновен.
За да избегнеш 'аварийния режим' иди до някой магазин за електроника и купи едно съпротивление от порядъка на 420-480 Ома. Бодни го на буксата (без да включваш датчика) и карай така.
Контролера ще отчита, че колата постоянно е нагряла до около 75-85* (в следствие на което може да бъде затруднено първото палене сутрин), но няма да минава в сервизен режим.
Ако нямаш проблеми с оборотите - наистина ще излезе датчика.
Но първо се увери, че въздушния ти филтър е нов и чист - ял съм го същото точно заради замърсен филтър ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта