Пак Ви благодаря

П.П. Или пък да не би към посока ограничителя да се отваря геометрията

DJIGATA написа:Така е има логика, ама тя беше блокирала на положение затворена "в самото начало до ограничителя на палеца,и имаше само 2мм. ход към отваряне![]()
Пак Ви благодаря
П.П. Или пък да не би към посока ограничителя да се отваря геометрията![]()
achodemo написа:DJIGATA написа:Така е има логика, ама тя беше блокирала на положение затворена "в самото начало до ограничителя на палеца,и имаше само 2мм. ход към отваряне![]()
Пак Ви благодаря
П.П. Или пък да не би към посока ограничителя да се отваря геометрията![]()
Принципно блокира във затворено ,тоест натоварено положение ,защото когато се кара само на ниски обороти градско геометрията си стои най-често в това положение в готовност за изстрелване ,но така и там си се погребва в сажди ,ако не я караш периодично да се раздвижи с гас до долу

achodemo написа::applause:

Nick1.9TDI написа:Здравейте колеги утре и аз ще си чистя турбото, че е зацапало прилично. За топлата част на турбото е ясно, а от към студената някой почиствал ли е нещо и има ли нужда, щото все пак там няма нагар и приток на изгорели газове.
Колега сега от колко оборота ти се развърта добре колата, че не разбрах нещо.DJIGATA написа:Сега се върнах от Пазарджик, и всички стойности на колата са перфектни, турбо и т.н.т.Само това ще е било, от нагара по геометрията турбото е било натоварено още от ниските и при 3хил.об/мин.вече пренадува и влиза в сервизен режим.То затова 2.5тди-та ги късах на старт, но сега ще свиквам с нормалното вървене при ниските
mili 75 написа:Колега сега от колко оборота ти се развърта добре колата, че не разбрах нещо.DJIGATA написа:Сега се върнах от Пазарджик, и всички стойности на колата са перфектни, турбо и т.н.т.Само това ще е било, от нагара по геометрията турбото е било натоварено още от ниските и при 3хил.об/мин.вече пренадува и влиза в сервизен режим.То затова 2.5тди-та ги късах на старт, но сега ще свиквам с нормалното вървене при ниските
mili 75 написа:Имам чувството, че нещо куца, чипосан АФН със добре работеща геометия трябва да развърта добре от 1700 оборота и това, че има осезаема разлика от спеклата в затворено положение геометрия, ме навежда на мисълта, че може да има някакъв пробем с Н75 или актуатора.Не че искам да те вкарвам в някакви филми, колега, тя колата и сега ти върви добре сигурно, но ако те дразни сегашното положение на развъртането на турбината може да пробваш с друг клапан Н 75 като за начало.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта