Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот fox_vt » Чет 19 май 2011 18:43


Andonov написа:Долната. Но така или иначе е добре да се смени и горната.

Защо долната :wink: или имаш предвид долната под капака демек горната се води :Mr Green Fun За да се пълни въпросната дупка нафтата трябва да идва отгоре а не от долу.Но както и да е само да вметна че съм чувал че маркучите за антифриз под помпата не понасят добре идващата нафта и става мазало,с две думи не отлагай scare




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 22 май 2011 20:50


nane написа:аз искам да попитам на мен ми тече някаде в задния краи от към трабите за дюзите сменял съм тези на ел.блока на помпата само че незнам от зад как става някои може ли да обясни които е сменял сам без да е ходил на маистор



Най-вероятно имаш теч от "О" пръстена.Аз си го смених сам както и другите 2 гарнитури на ел блока. Не е трудно,но ако мислиш че не си компетентен по добре си я закарай на майстор.


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот nane » Вто 24 май 2011 0:26


смисал аз питам да не би да има прожинки пластинко и така на татека и като одвия да изкочи и да няма зглобяване иначе и аз сум си сменя двете на ел блока и горе доло се справям ама това ме притеснява дали има нещо специфично


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот milmar » Вто 24 май 2011 9:39


nane написа:смисал аз питам да не би да има прожинки пластинко и така на татека и като одвия да изкочи и да няма зглобяване иначе и аз сум си сменя двете на ел блока и горе доло се справям ама това ме притеснява дали има нещо специфично


Е , моля те , ти за правопис , словоред и препинателни знаци не си ли чувал :| ?

Има всякакви прОжинки и най-различни специфични детайли и процедури при разглобяване и Зглобяване на една ГНП , разбира се !


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 24 май 2011 13:08


nane написа:смисал аз питам да не би да има прожинки пластинко и така на татека и като одвия да изкочи и да няма зглобяване иначе и аз сум си сменя двете на ел блока и горе доло се справям ама това ме притеснява дали има нещо специфично



Да има пружинки. http://media.snimka.bg/8666/023587884.jpg?r=0


Това на снимката е главата за високо налягане на ГНП-то отвътре.Незнам от каква помпа е, свалих я от нета за да се види какво представлява,но твоята изглежда по същия начин. "О" пръстена е черната кръгла гумичка.За съжаление не е показана със стрелка (дано се ориентираш).
Ще потърся клипчето в you tube на което е показано как се прави смяната на "О" пръстена без да се разглобява помпата заштото с думи е трудно да ти го обясня или по-точно ще ти е трудно да ме разбереш.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 24 май 2011 13:21


http://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I&NR=1

Ето колега.Дано се справиш :wink:


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот nane » Вто 24 май 2011 15:42


много мерси колега ето това е отговор а не като някои колеги малко по нагоре предполагам че ще се справя но искам да попитам друго дтрябва ли да свалям главата на блока след като съм сменил там гарнитурите скоро или ще трябва


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 24 май 2011 17:47


nane написа:много мерси колега ето това е отговор а не като някои колеги малко по нагоре предполагам че ще се справя но искам да попитам друго дтрябва ли да свалям главата на блока след като съм сменил там гарнитурите скоро или ще трябва


Аз бих те посъветвал да смениш само гарнитурите от които имаш теч.Ако ще сменяш само "О" пръстена не е нужно да сваляш нищо по ел блока. На клипчето което ти показах ел блока е свален защото показват в серия от клипчета (това беше едно от тях) как се сменят повечето уплътнения на ГНП-то и на ле блока му дойде реда първи и беше вече свален. :) :) :)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот milmar » Вто 24 май 2011 18:08


samo ra4na na zavoite написа:....

Аз бих те посъветвал да смениш само гарнитурите от които имаш теч.Ако ще сменяш само "О" пръстена не е нужно да сваляш нищо по ел блока....


От моя опит само мога да дам подкрепа за идеята - сменяй само ,което тече , освен ако не си 199% в произхода на уплътненията . Иначе изглежда логично да се смени всичко , обаче с тези чайници и комшулари на юг като производител ....

Иначе , специално за този пръстен , не виждам как ще стане смяната без да се отвори помпата и отгоре , особенно пък на място ако се прави :? . Отваря се и отгоре , иначе ако успееш да сглобиш помпата без да гледаш какво става - направо пускай тото :да: . Като вземат да падат едни пружини , едни ролки , едни аванси ... абсурд ...


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 24 май 2011 18:20


milmar написа:
samo ra4na na zavoite написа:....

Аз бих те посъветвал да смениш само гарнитурите от които имаш теч.Ако ще сменяш само "О" пръстена не е нужно да сваляш нищо по ел блока....


От моя опит само мога да дам подкрепа за идеята - сменяй само ,което тече , освен ако не си 199% в произхода на уплътненията . Иначе изглежда логично да се смени всичко , обаче с тези чайници и комшулари на юг като производител ....

Иначе , специално за този пръстен , не виждам как ще стане смяната без да се отвори помпата и отгоре , особенно пък на място ако се прави :? . Отваря се и отгоре , иначе ако успееш да сглобиш помпата без да гледаш какво става - направо пускай тото :да: . Като вземат да падат едни пружини , едни ролки , едни аванси ... абсурд ...



Ако се направи по начина показан на клипчето в по горните мнения става,ако се извади главата тогава задължително сваляне на ел блока. Само искам да поясня ,че на място никога не съм го правил винаги свалям помпата.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот milmar » Вто 24 май 2011 19:03


samo ra4na na zavoite написа:....
Ако се направи по начина показан на клипчето в по горните мнения става ....


Интересен метод , не бих се сетил , че може и така :да: .


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот nane » Сря 25 май 2011 8:56


значи да я разглобя и от горе така ли по принцип теча ми е от зад на помпата само нямам друг теч за момента


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот milmar » Сря 25 май 2011 13:30


nane написа:значи да я разглобя и от горе така ли по принцип теча ми е от зад на помпата само нямам друг теч за момента


Връщам си думите назад :) , стига оня метод наистина да е успешен и някой да го е пробвал . Ако е така не разглобявай отгоре ... Но ако прекалиш с развиването и се откачи нещо и като започнеш да стягаш без да виждаш какво става вътре :bishop ...


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 25 май 2011 17:16


milmar написа:
nane написа:значи да я разглобя и от горе така ли по принцип теча ми е от зад на помпата само нямам друг теч за момента


Връщам си думите назад :) , стига оня метод наистина да е успешен и някой да го е пробвал . Ако е така не разглобявай отгоре ... Но ако прекалиш с развиването и се откачи нещо и като започнеш да стягаш без да виждаш какво става вътре :bishop ...



Аз съм го пробвал два пъти и няма проблем :wink:


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Въпрос за теч от ГНП на 1Z мотор

Мнениеот hristodj » Чет 29 сеп 2011 5:16


и аз пробвах и сега съм без кола.счупих си буталото мисля.това между пружинките дето влиза в главата. :banghead: или плунжер се казва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта