Проблем със турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Проблем със турбо

Мнениеот don hose » Пон 23 май 2011 18:41


Здравейте колеги!Оказа се че в топлата част на турбината има цепка около 3см.Не е на самото легло на клапъна, както става обикновено а напречно на него.Някой заварявал ли е такава цепка или трябва да търся здрав корпус.Турбината е Т3 от 1.6тд.Според мен не е добре да карам така, понеже явно част от газоовете бягат през пукнатината.Губя налягане в ниските обороти и се увеличава лага.




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Проблем със турбо

Мнениеот emiltd » Пон 23 май 2011 18:51


Може да се залепи,но тази цепнатина има някаква дълбочина,затова си мисля че след много кратко време пак ще се спука,та май най-добрия вариант за теб ще е,да търсиш идентичен чугунен охлюв.Друг е въпроса,че трябва да търсиш турбо с проблем,иначе да се разглоби здраво е малко вероятно да се навие някой,а и ако намериш такова със счупена ос,хубаво е да огледаш за вътрешни наранявания на самата топла част :да:


MITAKA_STZ
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 02 яну 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: Проблем със турбо

Мнениеот MITAKA_STZ » Пон 23 май 2011 20:11


И да намериш кой да го завари не се знае колко ще издържи.За ремонт ще дадеш повече пари (за баланс) отколкото да намериш читаво от форума от някой колега.Поздрави. :idea: :beer


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със турбо

Мнениеот don hose » Пон 23 май 2011 22:12


Турбото си е читаво защото е отремонтирано.Точно и това е причината да търся решение на проблема.Въпреки пукнатината турбината си прави прилично налягане просто надува късничко.И между другото когато се махат корпусите не се налага баланс.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем със турбо

Мнениеот Ludiq » Вто 24 май 2011 1:11


Това,че присъства думата "турбина" не означава,че темата е за раздел Силов тунинг. mhihi
По темата....Вземете да ги чакате минутка две тези коли преди да ги изгасите. :wink:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Проблем със турбо

Мнениеот emiltd » Вто 24 май 2011 1:32


Ludiq написа:Това,че присъства думата "турбина" не означава,че темата е за раздел Силов тунинг. mhihi
По темата....Вземете да ги чакате минутка две тези коли преди да ги изгасите. :wink:


Не вярвам проблема да се е появил от неизчакване да се охлади турбото,по-скоро се е получило от много горещи изгорели газове.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със турбо

Мнениеот don hose » Вто 24 май 2011 8:32


Емо да не започнеш да вярваш в тезата ми за изгорелите газове.Понеже тук си абсолютно прав.А относно раздела мисля че само тука има хора които са се сблъскавали с подобни проблеми.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Проблем със турбо

Мнениеот emiltd » Вто 24 май 2011 16:17


don hose написа:Емо да не започнеш да вярваш в тезата ми за изгорелите газове.Понеже тук си абсолютно прав.А относно раздела мисля че само тука има хора които са се сблъскавали с подобни проблеми.


:wink: може да съм прав,а може и да не съм,защото едно време на РП-то ми,изпускателя беше спукан,без да са правени никакви промени по въздух и гориво и си мисля,че просто му е дошло време :roll:
Понеже с теб все сме на различни мнения,ще е хубаво да споделиш какви силови промени си правил по мотора,за да може да се разсъждава,как се е стигнало до спукването и как да се избегне в бъдеще подобен проблем :да: С бууст-контролер ли настройваш налягане на тази Т3,щото гейта и не подлежи на настройки механично доколкото си спомням,така и така твойта турбина е излязла извън строя,защо не си вземеш една читава к24 на ккк,сигурен съм,че ще останеш много доволен от нея :beer


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със турбо

Мнениеот don hose » Вто 24 май 2011 19:47


Колата е 1.6тд монтиран е челен кулър 6л. турбината се регулира от механичен контролер и държи стабилни 1.2bar изпускателна с-ма без гърнета и резонатори на 63мм включително даунпайпа,помпа с премахнат прекъсвач и разни други благини.Относно въпроса дали да е Т3 или К24 няма почти никъква разлика турбините са идентични.Моята е в перфектно здраве но просто има цепка в топлия корпус.Днес обиколих по моргите и не намерих нищо, събота ще сглобя колата така.Ще карам така, докато ми изникне някоя друга идея, или дай боже мотор.Колата дори със цепка си върви доволно но понеже се наложи да разглобя видях проблема.
Имам термосонда но е сложена непосредствено след турбината, където всъщност нетрябва да бъде.Сега ше я преместя на изходящия колектор за да чете коректно.Допустимите топлинни натоварвания на тея двигатели са около 800C. и то за много кратко време.Говоря за изходящите газове.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Проблем със турбо

Мнениеот emiltd » Вто 24 май 2011 20:51


don hose написа:Колата е 1.6тд монтиран е челен кулър 6л. турбината се регулира от механичен контролер и държи стабилни 1.2bar изпускателна с-ма без гърнета и резонатори на 63мм включително даунпайпа,помпа с премахнат прекъсвач и разни други благини.Относно въпроса дали да е Т3 или К24 няма почти никъква разлика турбините са идентични.Моята е в перфектно здраве но просто има цепка в топлия корпус.Днес обиколих по моргите и не намерих нищо, събота ще сглобя колата така.Ще карам така, докато ми изникне някоя друга идея, или дай боже мотор.Колата дори със цепка си върви доволно но понеже се наложи да разглобя видях проблема.
Имам термосонда но е сложена непосредствено след турбината, където всъщност нетрябва да бъде.Сега ше я преместя на изходящия колектор за да чете коректно.Допустимите топлинни натоварвания на тея двигатели са около 800C. и то за много кратко време.Говоря за изходящите газове.


И в крайна сметка как е пушилката,много или малко,щото налягането ти е добро,но ме интересува нафтата колко се хаби?


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем със турбо

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Сря 25 май 2011 1:13


ако не си си намерил желязо , оставям ти тел може да ми звънеш ще ти подаря 2/3 да имаш да си караш и без това желязото няма цена scare scare scare дали ще взема 2 лв или ще ти го подаря поне да ти свърша услуга 0879 24 31 71


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със турбо

Мнениеот Vizor » Сря 25 май 2011 1:22


Ето човека ти преглага да си имаш турбини за няколко месеца напреде и да си пукаш колкото си искаш :lol:


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем със турбо

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Сря 25 май 2011 1:32


хахахаха ми те тея турбини от палестинската воина :banghead: ко да ги правиш



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта