Поддръжка на Голф 4
- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Поддръжка на Голф 4
Здравейте, колеги. Понеже за в бъдеще смятам да се прехвърлям на Голф 4, интересува ме колко яп-слъпа му е поддръжката от на Голф 3 ? Говорим не само за части, а и за данъци и прочие ?
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Поддръжка на Голф 4
Скъпо е сравнително с голф 3, виж в търсачката има камара теми по вопроса.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
Знаеш, че данъците и др. зависят от възрастта, мощността и т.н.
Иначе поддръжката като части е разбира се по-скъпа... като на всяка по-нова кола
Иначе поддръжката като части е разбира се по-скъпа... като на всяка по-нова кола

- Sportakus
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Поддръжка на Голф 4
Е, скъпа, скъпа, колко да е скъпа
не е толкова голяма разликата особено, ако си купиш бензинов 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Кое му е точно по-скъпото на Г4
.Всичко зависи от това какви екстри има колата и с какъв мотор е.Естествено Г4 като по-нов може да събере повече бонуси
-пък и си е по некачествен от към дреболиите.Хубавата новина е ,че не гние.


- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
По-скъпи са резервните части, ако/когато се наложи и съответно малко по-трудно откриваеми по морги ако човек търси втора ръка - особено електрониката. Това имах предвид. Иначе поддръжката на сходен двигател е сходна... маслото си е масло, филтрите са си филтри. Визирах частите обаче
Иначе по мое мнение Г4 е много по-качествен от Г3 (отчитайки, че като по-нова кола има много повече електроника, следователно повече потенциални неща за разваляне!).
Иначе по мое мнение Г4 е много по-качествен от Г3 (отчитайки, че като по-нова кола има много повече електроника, следователно повече потенциални неща за разваляне!).
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Нямам предвид обслужването - имам предвид частите на моторите,силовото предаване,окачването,спирачките.........-резервните части са почти еднакви,а цените им са сходни.Иначе за качеството много можем да спорим (не знам за теб ама аз съм имал и от двата модела по две коли) ,но е достатъчно да видиш "проказата" по интериора на Г4, комплекта "жабка,вентилатор,клапи,лампа за жабката" и микроключета
.

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
Наистина може много да се спори... интериора е направен доста по-елегантен и изпипан, което носи в себе си и недостатъци, особено за коли над 300 000 км
Аз до момента нямам проблеми с интериора - едва ще намериш някъде леко драснато и то заради "кадърни" майстори
А микроключета и пр. - колкото по-съвременен автомобил, толкова повече електроника и повече "микро" от всичко и съответно повече рискови места
На Москвич да си чувал за развалени ключета, били те и не микро
Точно това имах предвид
При Голф 6 е още по-"зле" ...

Аз до момента нямам проблеми с интериора - едва ще намериш някъде леко драснато и то заради "кадърни" майстори

А микроключета и пр. - колкото по-съвременен автомобил, толкова повече електроника и повече "микро" от всичко и съответно повече рискови места


Точно това имах предвид

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Haralampi написа:Наистина може много да се спори... интериора е направен доста по-елегантен и изпипан,
Дизайна на интериора е съвсем друга тематика (там нещата наистина са

- kikogsxr
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Поддръжка на Голф 4
Колега аз карам бора 2.3v5 вече от 4 месеца, и смея да твърдя че окачването е на цената на старото ми венто(сменил съм тампони на макферсона-20лв.бр., шарнир 25лв., тампони на стаб. щанга 13лв двата), така, че ти си прави сметка, естествено смяна на предни накладки без датчик - 80лв.(60лв. накладки и 20лв. труд), но общо взето е поносимо в сравнение наприменр с фиат пунто 1997 1.7тд - преден шарнир 70лв. 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
Rabbit_TDI написа:Haralampi написа:но люпенето си е люпене - и на софт лака и на жабката - на Г3 и от майстори и от не маистори няма да видиш такава мизерия.
Аз лично не мога да потвърдя проблеми с люпене или белене на каквото и да било.... 9 годишна кола, 135 000 км (реални).
И все пак в Г4 има доста повече и по-сложна електроника от Г3 - не говоря за АБС, и ел.стъкла

А Голф 4 нерядко идва с ASR, ESP, Климатроник (който е доста по-"модернизиран" от този на Г3), две ламбда сонди, контрол/комфорт модули и т.н. и т.н.
Преди време ми отне седмици да намеря контрол-модул за шоф. врата, такъв, който да работи на съответния протокол (трябваше да е с точно определен номер, а не какъвто и да е), а нов струва 600лв! Просто пример.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Поддръжка на Голф 4
Не знам колко струва първо обслужване на г3, но на г4 е към 1000 лв - ролки,масла, филтри.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Обслужването зависи от мотора и майстора при които ходиш.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
yarek написа:Не знам колко струва първо обслужване на г3, но на г4 е към 1000 лв - ролки,масла, филтри.
малко са 1000. Толкова платих преди 4 години и то сотстъпки при познати! Но както каза Rabbit_TDI - силно зависи от мотора. На ТДИ ще е още по-скъпо.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Какво точно обслужвате вие бе хора?На ТДИ с роторна помпа масла,ремъци,ролки..... в нормален сервиз и с хубави части е 350-500 лева.На ПД трябва да дадеш 150-300 лева отгоре.Ако си с Г3 си на 350-500 лева защото няма ПД
.На бензина е със 100-200 лв. по-евтино даже.
На мен лично ми излезна 120 лева защото ремъците са си още с надписите ,а въртя 10к километра годишно.Застраховки,винетки,данък,гуми,екотакси..... и на Г3 и на Г4 са едни и същи и с каското гонят хилядарка,ама това не е обслужване.Още в началото се ръснах и 350 лева за смяна на съединител и претискател ,ама то при покупка винаги може да изскочи нещо - това обаче не е обслужване отново.

На мен лично ми излезна 120 лева защото ремъците са си още с надписите ,а въртя 10к километра годишно.Застраховки,винетки,данък,гуми,екотакси..... и на Г3 и на Г4 са едни и същи и с каското гонят хилядарка,ама това не е обслужване.Още в началото се ръснах и 350 лева за смяна на съединител и претискател ,ама то при покупка винаги може да изскочи нещо - това обаче не е обслужване отново.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта