Поддръжка на Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
qm_parket
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
Двигател: D40
Местоположение: Варна

Поддръжка на Голф 4

Мнениеот qm_parket » Нед 29 май 2011 8:17


Здравейте, колеги. Понеже за в бъдеще смятам да се прехвърлям на Голф 4, интересува ме колко яп-слъпа му е поддръжката от на Голф 3 ? Говорим не само за части, а и за данъци и прочие ?




Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот yarek » Нед 29 май 2011 8:33


Скъпо е сравнително с голф 3, виж в търсачката има камара теми по вопроса.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Нед 29 май 2011 12:04


Знаеш, че данъците и др. зависят от възрастта, мощността и т.н.

Иначе поддръжката като части е разбира се по-скъпа... като на всяка по-нова кола :)


Потребителски аватар
Sportakus
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Sportakus » Нед 29 май 2011 12:10


Е, скъпа, скъпа, колко да е скъпа :D не е толкова голяма разликата особено, ако си купиш бензинов :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 29 май 2011 20:50


Кое му е точно по-скъпото на Г4 :shock .Всичко зависи от това какви екстри има колата и с какъв мотор е.Естествено Г4 като по-нов може да събере повече бонуси :lol: -пък и си е по некачествен от към дреболиите.Хубавата новина е ,че не гние.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Нед 29 май 2011 20:59


По-скъпи са резервните части, ако/когато се наложи и съответно малко по-трудно откриваеми по морги ако човек търси втора ръка - особено електрониката. Това имах предвид. Иначе поддръжката на сходен двигател е сходна... маслото си е масло, филтрите са си филтри. Визирах частите обаче

Иначе по мое мнение Г4 е много по-качествен от Г3 (отчитайки, че като по-нова кола има много повече електроника, следователно повече потенциални неща за разваляне!).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 май 2011 8:13


Нямам предвид обслужването - имам предвид частите на моторите,силовото предаване,окачването,спирачките.........-резервните части са почти еднакви,а цените им са сходни.Иначе за качеството много можем да спорим (не знам за теб ама аз съм имал и от двата модела по две коли) ,но е достатъчно да видиш "проказата" по интериора на Г4, комплекта "жабка,вентилатор,клапи,лампа за жабката" и микроключета :lol: .


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Пон 30 май 2011 8:34


Наистина може много да се спори... интериора е направен доста по-елегантен и изпипан, което носи в себе си и недостатъци, особено за коли над 300 000 км :idea:

Аз до момента нямам проблеми с интериора - едва ще намериш някъде леко драснато и то заради "кадърни" майстори :)

А микроключета и пр. - колкото по-съвременен автомобил, толкова повече електроника и повече "микро" от всичко и съответно повече рискови места :) На Москвич да си чувал за развалени ключета, били те и не микро :D
Точно това имах предвид :) При Голф 6 е още по-"зле" ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 май 2011 9:12


Haralampi написа:Наистина може много да се спори... интериора е направен доста по-елегантен и изпипан,

Дизайна на интериора е съвсем друга тематика (там нещата наистина са :bowdown ),но люпенето си е люпене - и на софт лака и на жабката - на Г3 и от майстори и от не маистори няма да видиш такава мизерия.Относно ключета и електроника в Г3 ги има всичките(еърбези,абс,климатроници,борд компютър,имобилайзери........) - така че сравнението с Москвето е неуместно.


Потребителски аватар
kikogsxr
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот kikogsxr » Пон 30 май 2011 9:34


Колега аз карам бора 2.3v5 вече от 4 месеца, и смея да твърдя че окачването е на цената на старото ми венто(сменил съм тампони на макферсона-20лв.бр., шарнир 25лв., тампони на стаб. щанга 13лв двата), така, че ти си прави сметка, естествено смяна на предни накладки без датчик - 80лв.(60лв. накладки и 20лв. труд), но общо взето е поносимо в сравнение наприменр с фиат пунто 1997 1.7тд - преден шарнир 70лв. :screwy


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Пон 30 май 2011 13:46


Rabbit_TDI написа:
Haralampi написа:но люпенето си е люпене - и на софт лака и на жабката - на Г3 и от майстори и от не маистори няма да видиш такава мизерия.


Аз лично не мога да потвърдя проблеми с люпене или белене на каквото и да било.... 9 годишна кола, 135 000 км (реални).

И все пак в Г4 има доста повече и по-сложна електроника от Г3 - не говоря за АБС, и ел.стъкла :) Всеки допълнителен кабел, сензор, клапа е теоретичен потенциален проблем. Това важи за всяко по-ново поколение автомобили.

А Голф 4 нерядко идва с ASR, ESP, Климатроник (който е доста по-"модернизиран" от този на Г3), две ламбда сонди, контрол/комфорт модули и т.н. и т.н.

Преди време ми отне седмици да намеря контрол-модул за шоф. врата, такъв, който да работи на съответния протокол (трябваше да е с точно определен номер, а не какъвто и да е), а нов струва 600лв! Просто пример.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот yarek » Пет 03 юни 2011 6:14


Не знам колко струва първо обслужване на г3, но на г4 е към 1000 лв - ролки,масла, филтри.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 03 юни 2011 8:08


Обслужването зависи от мотора и майстора при които ходиш.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Пет 03 юни 2011 11:30


yarek написа:Не знам колко струва първо обслужване на г3, но на г4 е към 1000 лв - ролки,масла, филтри.


малко са 1000. Толкова платих преди 4 години и то сотстъпки при познати! Но както каза Rabbit_TDI - силно зависи от мотора. На ТДИ ще е още по-скъпо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 03 юни 2011 12:54


Какво точно обслужвате вие бе хора?На ТДИ с роторна помпа масла,ремъци,ролки..... в нормален сервиз и с хубави части е 350-500 лева.На ПД трябва да дадеш 150-300 лева отгоре.Ако си с Г3 си на 350-500 лева защото няма ПД :lol: .На бензина е със 100-200 лв. по-евтино даже.
На мен лично ми излезна 120 лева защото ремъците са си още с надписите ,а въртя 10к километра годишно.Застраховки,винетки,данък,гуми,екотакси..... и на Г3 и на Г4 са едни и същи и с каското гонят хилядарка,ама това не е обслужване.Още в началото се ръснах и 350 лева за смяна на съединител и претискател ,ама то при покупка винаги може да изскочи нещо - това обаче не е обслужване отново.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта