Искам предварително да благодаря на пичовете от nefariousmotorsports и по-главно на Паскал (pvl) и на gremlin. Пичовете помогнаха със съвети и обяснения кое как би било най-добре да се направи.
Като за начало искам да обясня защо го правя. Моята турбина сдаде наряда, а имах една налична Т25-ца с 0,86 чугун. Хубаво турбо, което в интерес на истината бута доста въздух и може да изкара приятна мощност, но за това по нататъка. Главната цел е колата да достигне максимума на МАФ сензора за сега. Ако искам да бутам нагоре ще потърся професионалистите като Келеша или Венци примерно. Замисъла е да направя колата малко по-пъргава.
Вече има монтиран челен кулер, като там оцелих доста голяма 6-ца от тотото заради това, което представлява кулера. Може би един от малкото, които стават зад бронята на Аудито без да се наложи да окълцам и осакатя бронята. Нямам снимки, но ще гледам да направя тези дни как е станало. Общо взето е 1:1 с това на Никито.
Всички се питат "каква е разликата между мегаскуирт и една фабрична електроника". Ей сега ще ви кажа каква е според мен.

Това са една МИЖАВА част от картите. Мога да направя скрийншот с дамос файл където е отбелязано всичко, но за жалост нямам точно за тази електроника

И тук идва първото много важно нещо, което научих! Никога не слагайте файлове, които сте намерили из нета без значение колко щастливи ви правят те


Когато сложите нови инжектори (по-големи) трябва да кажете на електрониката, че сте ги сложили. Хубаво е те да са с правилния spray pattern, като вашите в момента. Точно с това се различават малко инжекторите за 1.8 турбо. Имам една бошова табличка с всичките им инжектори и начин на разпръскване, ъгли и тн където се вижда доста сериозно разликата! Тук има доста по-компетентни от мене, които биха се изказали доста на място от мен за това и ще замълча.
Какво е интересното за тези електроники и това, което научих аз и искам да го споделя.
Пред картите (повечето в интерес на истината) има обяснение какво представлява картата.. демек какво чете компютъра. На стендалоуните е лесно.. там щракаш на авансовата карта и настройваш.. Е и тук е така, но първо трябва да си я намериш


Отваряме файлчето, което изглежда ето така:

И какво виждаме..
Виждаме първите битове където пише 165. Това е информацията че от там започват оборотите. След това идва обяснението аджеба колко е голяма тая карта демек 16 (16 реда или 16 колони). Следващия маркер е 169, което е load-а и е по 16 и той.
От там си наместваме малко картата (примерно на мене така ми е удобно..), маркираме си я:

И си я отваряме (примерно на winols-а е с буквата k от клавиатурата):

От тук нататъка трябва малко да знаеш неща, които аз отначалото не знаех.
Оборотите са ти примерно от 15 до 170, но когато знаеш правилния офсет или фактор можеш да си ги изчислиш. Понеже знам, че фактора е 40 правим следното:

И от тук излизат оборотите. Лоуда го знаем, че е от 0 до 100% и мисля, че няма смисъл да го правим като точна сметка, а и не знам как

Ето примерно авансовата карта

Това са само няколко .. ИМА ОЩЕ ЕДИН МИЛИОН!! Никога не съм предполагал, че в 128кб файл може да има 1500 карти

Каква е целта на темата. Ако може някой да помогне на мене, аз да помогна на някой, някой да се направи на тежък и да си рекламира фирмата или нещо такова

Другата и по-важната цел е да обясня, че дори да имам някакви знания, с които бих си настроил колата сам (дори да имах емулатор, всички карти и тн..) не се чудете защо ви взимат по 500-1000лв за настройка. За повечето от вас е "ай само аванса ши бутни и гуривото" ама не е така.
Примерно в момента на мен един от проблемите ми е стойността за инжекторите. За сега имам една идея къде е (и тя се вижда на първия скрийншот), но това ще се разбере като бутна по-големите и работата не се окоти

Дайте ги тея пари.. за да не си биете главите като мен. Аз прекарах вече достатъчно безсънни нощи, през които ако работех като проститутка можеше да изкарам лев да отида при Венци примерно. Не това не е скрита реклама на никой. Просто коментирам като чист потребител. Отделно, че имате да оправяте чексуми, презаписвате файлове като ненормални и единственото, което можете да направите е красиво да си окотите мотора.
В интерес на истината има добри попадения за файлове. Наскоро ми попадна един от така наречените BIG TURBO файлове дето са пуснали рево и разните такива компании (разбира се техните са лееко scrambled). Примерно този файл е за 28rs 440 (трябва пак да проверя) инжектори и 557Т (м3.82).
Ще се радвам някои с по-голям опит от мене да го сподели. Ако може да удари едно рамо било то с файл, било то с маппак, xdf, дамос или нещо от типа. Аз също имам тук таме какво да споделя обаче се чудя дали да го правя. Пак повтарям не искам (а и не мога както ви е ясно) да ям хляба на някой, защото не ми е това работата. Просто може да свърши работа на някой.
Пак искам да подчертая, че аз бях отбелязал с доста четене не повече от 20-тина карти. Останалите са благодарение на момчетата от nefmoto!
Поздрави на всички и ако имам някаква развръзка с моя комп ще пиша. Ако успея да го настроя ще пиша и резултата. Ако не.. ще снимам буталата като ги извадя навън ако преди това не съм спечелил от тотото да отида при някой да ми я настрои. Как бих се радвал да е като стендалоун..
