

Така като се замисля имам няколко основни въпроси преди да започна интервенцията :
1. Скобите покраи филтъра и примерно EGR и куулера как се свалят и дали са за еднократна употреба ? (вижте на снимките)
2. Какви инструменти ще са ми необходими по точно дали ще трябва да си набавя динамометричен ключ ?
3. След като ще свалям колектори дали ще е необходимо да купувам разни гарнитури или тем подобни ...
4. Майсторите ги гледах че мацаха навсякъде където имаше допир на желязо в желязо с едно бяло нещо (може би специален силикон в кутийка, като от паста за зъби) та предполагам ще трябва да си купя някакъв вид топлоустойчив силикон - моля да ми бъде препоръчан такъв понеже мисля само веднъж да направя процедурата и то до колкото е възможно да е качествено


5. С какво да почистя тръбите, куулера, турбото и колекторите от нагара и гнязът, предполагам обезмаслител, курисилин
За сега не се сещам за повече въпроси, но мисля че такива ще възникнат доста ... в последствие

Ето и снимка, на скобите (въпрост N1

http://wheezy.snimka.bg/automobiles/oma ... 669495.big
Ами това е, който има с какво да помогне моля да го направи очаквам линкове със полезна литература, инфо, снимки и евентуални трикове за улеснение.
Благодаря :bia:
П.С. Забравих да спомена че колата е Ауди А3 2001г. 1.9TDI PD 131hp мотор - ASZ
