

stefan4o написа:Идеята на тези, които чупят рекорди и тези, които пишат автомобилните каталози и реклами е съвсем различна. Мисля правилно ме разбираш (щом си медицинско лице предполагам ти сече пипето)
the_tupan написа:......Няма производител,който да има интерес от обявяването на по-ниска макс. скорост и ускорение от 0-100. .....
the_tupan написа:.....
П.С. Правил съм лабораторни упражнения. Знаеш...ако не вземеш практиката не те пускат на теория.
milmar написа:the_tupan написа:......Няма производител,който да има интерес от обявяването на по-ниска макс. скорост и ускорение от 0-100. .....
В грешка си колега , има такива производители разбира се . Основните причини се наричат запас по мощност , по спирачен път , сигурност и т.н. . Ако ти произвеждаш нещо и си отговорен производител(даваш гаранция , особенно ако има общо с човешкия живот) никога няма да обявиш някакви максимални постижения като допустими и нормални .
milmar написа:......Няма производител,който да има интерес от обявяването на по-ниска макс. скорост и ускорение от 0-100. ....
В грешка си колега , има такива производители разбира се . Основните причини се наричат запас по мощност , по спирачен път , сигурност и т.н. . Ако ти произвеждаш нещо и си отговорен производител(даваш гаранция , особенно ако има общо с човешкия живот) никога няма да обявиш някакви максимални постижения като допустими и нормални
За колата от гаража ти производителя дава като ускорение от 0 до 100 малко над 14 секунди. Очен се съмнявам да успееш да подобриш тази стойност заради "запас от мощност".Моя Голф при положение, че е 110 коня и със 200 килограма по-слабичък от Пасата повече от 200 по километраж не може да вдигне (193 по книга). Сега сигурно ще има хора, които ще почнат да ме убеждават, че нещо не му е наред на Голфчето понеже техните коли правели по 20-30 километра горница на официално обявените.
the_tupan написа:.....
П.С. Правил съм лабораторни упражнения. Знаеш...ако не вземеш практиката не те пускат на теория.
Не зная.
stefan4o написа:А това, че колата ти двига 200 (при еди си какви фактори и по километраж) променя ли с нещо факта, че караш 20-годишен дарак на половин милион километра върнати на 110 000 от джамбаза ? В смисъл нещо ви успокоява ли това нещо хората, дето го твърдите? Кефите се на живота ли що ли?![]()
Ако я засилиш от някой баир може и 220 да вдигне и кво?
А ако я засилиш в някое дере от по-високо може и 300 да хване
the_tupan написа:milmar написа:......Няма производител,който да има интерес от обявяването на по-ниска макс. скорост и ускорение от 0-100. ....
В грешка си колега , има такива производители разбира се . Основните причини се наричат запас по мощност , по спирачен път , сигурност и т.н. . Ако ти произвеждаш нещо и си отговорен производител(даваш гаранция , особенно ако има общо с човешкия живот) никога няма да обявиш някакви максимални постижения като допустими и нормални
За колата от гаража ти производителя дава като ускорение от 0 до 100 малко над 14 секунди. Очен се съмнявам да успееш да подобриш тази стойност заради "запас от мощност".Моя Голф при положение, че е 110 коня и със 200 килограма по-слабичък от Пасата повече от 200 по километраж не може да вдигне (193 по книга). Сега сигурно ще има хора, които ще почнат да ме убеждават, че нещо не му е наред на Голфчето понеже техните коли правели по 20-30 километра горница на официално обявените.
the_tupan написа:.....
П.С. Правил съм лабораторни упражнения. Знаеш...ако не вземеш практиката не те пускат на теория.
Не зная.
А би трябвало...просто още един стимул да не се отнасяме несериозно към мартЯла.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта