9а сравнение с абф
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
emiltd написа:gar4a написа:на 9а мотора механичната инжекция има комп защото е ke-jetronik
ке-мотроник е
Аз пък за първи път чувам за KE-Motronic, до колкото знам добрата работа на механичния инжекцион е изцяло свързана с работата на регулатора на налягането на горивото, който май пак е механичен

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 9а сравнение с абф
Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-нов
Ако приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...

Re: 9а сравнение с абф
Според мене тази гореспомената инжекция дори и през 16 век да е измислена е по динамична от ел.инжекцията спрямо двигателите и аз се чудя защо може да е толкова голяма разликата в вървежа на два агрегата с различни коне като този с по малко коне го превъзхожда на по голямо купе така е че неможеже да има такива два автомобила с еднакво износване но и неможе сички абфи да са издухани тотално при пробата 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
Имаме форумен майстор с 9А с Digifant и там не знам за вървежа, но разхода е значително по-малък от официално обявения за Джетроника.
- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
stefan4o написа:Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-новАко приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...
1.8 KR 1781 cm³ 100 kW (136 PS) bei 6300 162 Nm bei 4800 206 km/h 07/1988 - 09/1993
2.0 9A 1984 cm³ 100 kW (136 PS) bei 5800 180 Nm bei 4400 206 km/h 07/1988 - 09/1993
MK3 2.0 16V 1984 cm³ 110 kW (150 PS) 6000 rpm 180 N·m
Стефанчо, май си прав, единствената разлика ще да е в скоростните кутии защото на 9а и на КР са му по къси скоростите, а колкото до инжекциона ако е настроен добре колата се раздава на MAX
А колкото до предавателните числа , ето http://www.scirocco.org/gears/
Re: 9а сравнение с абф
Имам пред очите си ABF с механична инжекция и 020 кутия и 9А пак с механична и няма кой знае каква разлика във вървежа, ама ABF-а е с 100+ кг по тежък...механичната инжекция добре модната е много по-добре от глупавия дигифант 

- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
lino_ какво разбираш под моднат механичен инжекцион, може ли да разясниш ?? 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 9а сравнение с абф
Ceki4aGTI написа:stefan4o написа:Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-новАко приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...
1.8 KR 1781 cm³ 100 kW (136 PS) bei 6300 162 Nm bei 4800 206 km/h 07/1988 - 09/1993
2.0 9A 1984 cm³ 100 kW (136 PS) bei 5800 180 Nm bei 4400 206 km/h 07/1988 - 09/1993
MK3 2.0 16V 1984 cm³ 110 kW (150 PS) 6000 rpm 180 N·m
Стефанчо, май си прав, единствената разлика ще да е в скоростните кутии защото на 9а и на КР са му по къси скоростите, а колкото до инжекциона ако е настроен добре колата се раздава на MAX
А колкото до предавателните числа , ето http://www.scirocco.org/gears/
Данните,които си дал за КР и 9А,не са верни!!!
За radi_nrj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 9а сравнение с абф
утре някое моно ще вземе да бие някой осакатен абф и ще излезе поредната тъпа тема. Тогава предполагам надълго и нашироко с "убедителни" аргументи ще се обясни как и моното е по-добро от дигифант-а на абф-а
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: 9а сравнение с абф
Всеки си има мнение,всеки е пристрастен
В допела го пише-повече НМ за 9а,по голям работен диапазон пак за 9А,кво се карате,идва една астра с лошите косуьрт волтове и ви заминава и двата и то с много
И не сьм опелжия ,и слагайте ключ

В допела го пише-повече НМ за 9а,по голям работен диапазон пак за 9А,кво се карате,идва една астра с лошите косуьрт волтове и ви заминава и двата и то с много

И не сьм опелжия ,и слагайте ключ

- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
emiltd написа:Ceki4aGTI написа:stefan4o написа:Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-новАко приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...
1.8 KR 1781 cm³ 100 kW (136 PS) bei 6300 162 Nm bei 4800 206 km/h 07/1988 - 09/1993
2.0 9A 1984 cm³ 100 kW (136 PS) bei 5800 180 Nm bei 4400 206 km/h 07/1988 - 09/1993
MK3 2.0 16V 1984 cm³ 110 kW (150 PS) 6000 rpm 180 N·m
Стефанчо, май си прав, единствената разлика ще да е в скоростните кутии защото на 9а и на КР са му по къси скоростите, а колкото до инжекциона ако е настроен добре колата се раздава на MAX
А колкото до предавателните числа , ето http://www.scirocco.org/gears/
Данните,които си дал за КР и 9А,не са верни!!!
За radi_nrj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html
Колега данните ги намерих от нета понеже не знам на изуст Nm на моторите
- BRASNA4A
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 11:50
- Автомобил: VW GOLF3 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Пловдив
Re: 9а сравнение с абф
Имам Голф 2 ГТИ 112к.с 1986 и Голф 3 АБФ 1994,чесно казано на първа и втора скорост 2-ката реагира по бързо от АБФ,но дотам,АБФ на високите обороти ваърви.Винаги сам искал да покарам някоя КР за да ги сравня,дали отлепя от раз като 8v-то и дали варви повече от АБФ
.Преди време въртях винта за съотношението бензин-въздух на Г2 за да и дигна оборотите и така я разтроих,че после я настрои майстор,но пак не вървеше както преди да я пипам.Вече едва ли има читави механични инжекции и са доста сложни за настроика и отремонтиране иначе за 11г. откакто имам Г2-ката проблеми не съм имал корава машина
.Преди време въртях винта за съотношението бензин-въздух на Г2 за да и дигна оборотите и така я разтроих,че после я настрои майстор,но пак не вървеше както преди да я пипам.Вече едва ли има читави механични инжекции и са доста сложни за настроика и отремонтиране иначе за 11г. откакто имам Г2-ката проблеми не съм имал корава машина
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 9а сравнение с абф
Единствения извод до който стигам е на това 9А да му е правен някакъв "тунинг",та да върви толкова много 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: indzhoff и 64 госта