9а сравнение с абф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот gar4a » Чет 02 юни 2011 14:42


не имах предвид че инжекцията е от аудито




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот radi_nrj » Чет 02 юни 2011 14:43


emiltd написа:
gar4a написа:на 9а мотора механичната инжекция има комп защото е ke-jetronik


ке-мотроник е :deal


Аз пък за първи път чувам за KE-Motronic, до колкото знам добрата работа на механичния инжекцион е изцяло свързана с работата на регулатора на налягането на горивото, който май пак е механичен :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот stefan4o » Чет 02 юни 2011 14:46


Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-нов :roll: Ако приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот gar4a » Чет 02 юни 2011 15:03


Според мене тази гореспомената инжекция дори и през 16 век да е измислена е по динамична от ел.инжекцията спрямо двигателите и аз се чудя защо може да е толкова голяма разликата в вървежа на два агрегата с различни коне като този с по малко коне го превъзхожда на по голямо купе така е че неможеже да има такива два автомобила с еднакво износване но и неможе сички абфи да са издухани тотално при пробата :да:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот radi_nrj » Чет 02 юни 2011 15:06


Имаме форумен майстор с 9А с Digifant и там не знам за вървежа, но разхода е значително по-малък от официално обявения за Джетроника.


Потребителски аватар
Ceki4aGTI
Мнения: 175
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот Ceki4aGTI » Чет 02 юни 2011 15:11


stefan4o написа:Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-нов :roll: Ако приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...


1.8 KR 1781 cm³ 100 kW (136 PS) bei 6300 162 Nm bei 4800 206 km/h 07/1988 - 09/1993
2.0 9A 1984 cm³ 100 kW (136 PS) bei 5800 180 Nm bei 4400 206 km/h 07/1988 - 09/1993
MK3 2.0 16V 1984 cm³ 110 kW (150 PS) 6000 rpm 180 N·m

Стефанчо, май си прав, единствената разлика ще да е в скоростните кутии защото на 9а и на КР са му по къси скоростите, а колкото до инжекциона ако е настроен добре колата се раздава на MAX


А колкото до предавателните числа , ето http://www.scirocco.org/gears/


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот lino__ » Чет 02 юни 2011 16:09


Имам пред очите си ABF с механична инжекция и 020 кутия и 9А пак с механична и няма кой знае каква разлика във вървежа, ама ABF-а е с 100+ кг по тежък...механичната инжекция добре модната е много по-добре от глупавия дигифант :arrow:


Потребителски аватар
Ceki4aGTI
Мнения: 175
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот Ceki4aGTI » Чет 02 юни 2011 17:16


lino_ какво разбираш под моднат механичен инжекцион, може ли да разясниш ?? :да:


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот lino__ » Чет 02 юни 2011 17:22


С точните налягания и намалено диференциално налягане.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот emiltd » Чет 02 юни 2011 19:47


Ceki4aGTI написа:
stefan4o написа:Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-нов :roll: Ако приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...


1.8 KR 1781 cm³ 100 kW (136 PS) bei 6300 162 Nm bei 4800 206 km/h 07/1988 - 09/1993
2.0 9A 1984 cm³ 100 kW (136 PS) bei 5800 180 Nm bei 4400 206 km/h 07/1988 - 09/1993
MK3 2.0 16V 1984 cm³ 110 kW (150 PS) 6000 rpm 180 N·m

Стефанчо, май си прав, единствената разлика ще да е в скоростните кутии защото на 9а и на КР са му по къси скоростите, а колкото до инжекциона ако е настроен добре колата се раздава на MAX


А колкото до предавателните числа , ето http://www.scirocco.org/gears/


Данните,които си дал за КР и 9А,не са верни!!!

За radi_nrj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот pe6kata » Чет 02 юни 2011 20:08


утре някое моно ще вземе да бие някой осакатен абф и ще излезе поредната тъпа тема. Тогава предполагам надълго и нашироко с "убедителни" аргументи ще се обясни как и моното е по-добро от дигифант-а на абф-а


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 02 юни 2011 20:34


Всеки си има мнение,всеки е пристрастен mhihi
В допела го пише-повече НМ за 9а,по голям работен диапазон пак за 9А,кво се карате,идва една астра с лошите косуьрт волтове и ви заминава и двата и то с много scare
И не сьм опелжия ,и слагайте ключ mhihi


Потребителски аватар
Ceki4aGTI
Мнения: 175
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот Ceki4aGTI » Чет 02 юни 2011 20:46


emiltd написа:
Ceki4aGTI написа:
stefan4o написа:Аз без да претендирам да съм голям специалист и двигателист си мисля, че няма как 9А мотор поставен в купето на кола Х, да е по-динамичен и вървежен от мотор АБФ поставен в същото купе. Нещо не ми се връзва механичен инжекцион, чиято разработка датира от 70те години на миналия век да накара двигателя да работи по-оптимално от многоточков ел.инжекцион поколение 20 години по-нов :roll: Ако приемем, че и двата двигателя са в еднакво добро състояние (което е малко невъзможно на практика). Също така разликата в динамиката е възможно да иде от скоростната кутия. Тя е доста голям фактор, не е само до двигателя работата...


1.8 KR 1781 cm³ 100 kW (136 PS) bei 6300 162 Nm bei 4800 206 km/h 07/1988 - 09/1993
2.0 9A 1984 cm³ 100 kW (136 PS) bei 5800 180 Nm bei 4400 206 km/h 07/1988 - 09/1993
MK3 2.0 16V 1984 cm³ 110 kW (150 PS) 6000 rpm 180 N·m

Стефанчо, май си прав, единствената разлика ще да е в скоростните кутии защото на 9а и на КР са му по къси скоростите, а колкото до инжекциона ако е настроен добре колата се раздава на MAX


А колкото до предавателните числа , ето http://www.scirocco.org/gears/


Данните,които си дал за КР и 9А,не са верни!!!

За radi_nrj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html :да:


Колега данните ги намерих от нета понеже не знам на изуст Nm на моторите


Потребителски аватар
BRASNA4A
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 11:50
Автомобил: VW GOLF3 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Пловдив

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот BRASNA4A » Чет 02 юни 2011 21:02


Имам Голф 2 ГТИ 112к.с 1986 и Голф 3 АБФ 1994,чесно казано на първа и втора скорост 2-ката реагира по бързо от АБФ,но дотам,АБФ на високите обороти ваърви.Винаги сам искал да покарам някоя КР за да ги сравня,дали отлепя от раз като 8v-то и дали варви повече от АБФ
.Преди време въртях винта за съотношението бензин-въздух на Г2 за да и дигна оборотите и така я разтроих,че после я настрои майстор,но пак не вървеше както преди да я пипам.Вече едва ли има читави механични инжекции и са доста сложни за настроика и отремонтиране иначе за 11г. откакто имам Г2-ката проблеми не съм имал корава машина


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: 9а сравнение с абф

Мнениеот Bai Sando » Чет 02 юни 2011 21:33


Единствения извод до който стигам е на това 9А да му е правен някакъв "тунинг",та да върви толкова много :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта