Мистерия - пали, когато си иска

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот Valerio » Пон 06 юни 2011 11:28


Здравейте, Пасат 5.5, 1,9 ТДИ ПД AVF мотор, на месец - два веднъж ми се случва да не ще да запали. Няма значение дали е топло или студено, дали съм карал колата допреди малко или не е палена цяла седмица. Винаги се случва едно и също - пали за около 2-3 секунди, загасва и после няма палене, не става с въртене, нито с кабели за акумулатора. Пали само на дърпане (и веднъж я запалих на скорост и с въртене на стартер, че нямаше как). Акумулатора е ОК, свещите, горивния филтър също.
Проверих я с VAG-COM, не дава никакви грешки, проверих и дали идва гориво - от резервоара до горивния филтър - има, от филтъра до двигателя - също.
Споделете, моля, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, че и по сервизите, където я водих, майсторите вдигат рамене.




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот koby » Пон 06 юни 2011 11:33


не го дърпай повече да него задърпаш до сервиз с ударен двигател,а пробва ли да пуснеш ток на клапана на ГНП-то


Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот Valerio » Пон 06 юни 2011 12:04


Колега, мотора е помпа - дюза, няма ГНП.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот koby » Пон 06 юни 2011 12:08


Valerio написа:Колега, мотора е помпа - дюза, няма ГНП.

ами който не дочита целята тема и бърза да пише се получава така,аз имах горе доло същия проблем само че при мен и гаснеше по време на движение и се оказа едно реленце ама мойто е голф


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот tdi fen » Пон 06 юни 2011 12:23


имобилайзер


Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот Valerio » Пон 06 юни 2011 12:33


Ако е имобилайзер, няма ли да се покаже при диагностиката?


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот garsona » Пон 06 юни 2011 14:29


Ще се покаже и на диагностиката като грешка и на таблото като мигаща лампа !


Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот Valerio » Пон 06 юни 2011 14:48


Значи, сигурно е нещо друго...


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот KirilGeorgiev » Пон 06 юни 2011 14:50


Виж с друг ключ дали ще има проблем :talk:


Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот Valerio » Пон 06 юни 2011 14:54


Веднъж миналия месец пасата беше в такова душевно състояние (не искаше да запали, пробвах с резервния ключ, но без никакъв ефект.


Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот slavi13 » Пон 06 юни 2011 22:08


колега ако си опитал всичко и пак непали, смени стартера, знам, че доста ще се смеят, ама да небързат, имахме подобен проблем със сеат със същиът мотот, съвсем нов, още не го бяха продали, бяхме се хванали за главите с него и какво ли несменяхме, не винаги вага открива грешките, и го включихме на (fault finder) и :screwy стартера НЕвъртял с достатъчно обороти, трябвало да бъдат окола 400 или нещо такова, бяха малко по малко, и датчика G28
нечете правилно и непали, сменихме го и :banana . знам, че звучи невероятно но е факт.
И, искам да попитам, защото вече на няколко местра го чета това, да не се пали кола на дърпане, че щяла да строши нещо, ама дали ще въртиш коляновият вал със стартера или от гумите по обратен ред, каква е разликата за двигателя. неискам да обиждам никого но подобно твърдение ми звучи малко нелепо


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пон 06 юни 2011 22:21


koby написа:
Valerio написа:Колега, мотора е помпа - дюза, няма ГНП.

аз имах горе доло същия проблем само че при мен и гаснеше по време на движение и се оказа едно реленце ама мойто е голф


Същия проблем и аз го имах! оказа се имобилайзера


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот red.devilll » Пон 06 юни 2011 22:39


slavi13 написа:колега ако си опитал всичко и пак непали, смени стартера, знам, че доста ще се смеят, ама да небързат, имахме подобен проблем със сеат със същиът мотот, съвсем нов, още не го бяха продали, бяхме се хванали за главите с него и какво ли несменяхме, не винаги вага открива грешките, и го включихме на (fault finder) и :screwy стартера НЕвъртял с достатъчно обороти, трябвало да бъдат окола 400 или нещо такова, бяха малко по малко, и датчика G28
нечете правилно и непали, сменихме го и :banana . знам, че звучи невероятно но е факт.
И, искам да попитам, защото вече на няколко местра го чета това, да не се пали кола на дърпане, че щяла да строши нещо, ама дали ще въртиш коляновият вал със стартера или от гумите по обратен ред, каква е разликата за двигателя. неискам да обиждам никого но подобно твърдение ми звучи малко нелепо

Колега по принцип коляновия вал се върти и в двата случая,но както си писал по-горе на стартер върти с 400 оборота в минута а нали се сещаш като му вкараш втора или трета дали е с 400 или са по 3-4 пъти в повече? Аз лично не бил запалил моята "печна" на дърпане,а ти може да правиш каквото искаш


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот fox_vt » Пон 06 юни 2011 23:12


И защото когато палиш със стартер не си на скорост и двигателя си пали мирно и тихо а когато е със бутане в момента на запалване си на скорост и се получава хмм един удар така да се каже който може да е проблем.


Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Мистерия - пали, когато си иска

Мнениеот Valerio » Вто 07 юни 2011 10:54


Днес се занимавах малко с проблема, проверих бушоните и релетата. Някои бяха поизлезли от гнездата си, а едно реле - 381 направо беше излязло. Ще видя как ще се държи колата отсега нататък.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта