Здравейте, Пасат 5.5, 1,9 ТДИ ПД AVF мотор, на месец - два веднъж ми се случва да не ще да запали. Няма значение дали е топло или студено, дали съм карал колата допреди малко или не е палена цяла седмица. Винаги се случва едно и също - пали за около 2-3 секунди, загасва и после няма палене, не става с въртене, нито с кабели за акумулатора. Пали само на дърпане (и веднъж я запалих на скорост и с въртене на стартер, че нямаше как). Акумулатора е ОК, свещите, горивния филтър също.
Проверих я с VAG-COM, не дава никакви грешки, проверих и дали идва гориво - от резервоара до горивния филтър - има, от филтъра до двигателя - също.
Споделете, моля, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, че и по сервизите, където я водих, майсторите вдигат рамене.



Мистерия - пали, когато си иска
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Мистерия - пали, когато си иска
не го дърпай повече да него задърпаш до сервиз с ударен двигател,а пробва ли да пуснеш ток на клапана на ГНП-то
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Мистерия - пали, когато си иска
Valerio написа:Колега, мотора е помпа - дюза, няма ГНП.
ами който не дочита целята тема и бърза да пише се получава така,аз имах горе доло същия проблем само че при мен и гаснеше по време на движение и се оказа едно реленце ама мойто е голф
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мистерия - пали, когато си иска
имобилайзер
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Мистерия - пали, когато си иска
Ще се покаже и на диагностиката като грешка и на таблото като мигаща лампа !
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мистерия - пали, когато си иска
Виж с друг ключ дали ще има проблем 

Re: Мистерия - пали, когато си иска
Веднъж миналия месец пасата беше в такова душевно състояние (не искаше да запали, пробвах с резервния ключ, но без никакъв ефект.
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Мистерия - пали, когато си иска
колега ако си опитал всичко и пак непали, смени стартера, знам, че доста ще се смеят, ама да небързат, имахме подобен проблем със сеат със същиът мотот, съвсем нов, още не го бяха продали, бяхме се хванали за главите с него и какво ли несменяхме, не винаги вага открива грешките, и го включихме на (fault finder) и
стартера НЕвъртял с достатъчно обороти, трябвало да бъдат окола 400 или нещо такова, бяха малко по малко, и датчика G28
нечете правилно и непали, сменихме го и
. знам, че звучи невероятно но е факт.
И, искам да попитам, защото вече на няколко местра го чета това, да не се пали кола на дърпане, че щяла да строши нещо, ама дали ще въртиш коляновият вал със стартера или от гумите по обратен ред, каква е разликата за двигателя. неискам да обиждам никого но подобно твърдение ми звучи малко нелепо

нечете правилно и непали, сменихме го и

И, искам да попитам, защото вече на няколко местра го чета това, да не се пали кола на дърпане, че щяла да строши нещо, ама дали ще въртиш коляновият вал със стартера или от гумите по обратен ред, каква е разликата за двигателя. неискам да обиждам никого но подобно твърдение ми звучи малко нелепо
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Re: Мистерия - пали, когато си иска
koby написа:Valerio написа:Колега, мотора е помпа - дюза, няма ГНП.
аз имах горе доло същия проблем само че при мен и гаснеше по време на движение и се оказа едно реленце ама мойто е голф
Същия проблем и аз го имах! оказа се имобилайзера
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мистерия - пали, когато си иска
slavi13 написа:колега ако си опитал всичко и пак непали, смени стартера, знам, че доста ще се смеят, ама да небързат, имахме подобен проблем със сеат със същиът мотот, съвсем нов, още не го бяха продали, бяхме се хванали за главите с него и какво ли несменяхме, не винаги вага открива грешките, и го включихме на (fault finder) истартера НЕвъртял с достатъчно обороти, трябвало да бъдат окола 400 или нещо такова, бяха малко по малко, и датчика G28
нечете правилно и непали, сменихме го и. знам, че звучи невероятно но е факт.
И, искам да попитам, защото вече на няколко местра го чета това, да не се пали кола на дърпане, че щяла да строши нещо, ама дали ще въртиш коляновият вал със стартера или от гумите по обратен ред, каква е разликата за двигателя. неискам да обиждам никого но подобно твърдение ми звучи малко нелепо
Колега по принцип коляновия вал се върти и в двата случая,но както си писал по-горе на стартер върти с 400 оборота в минута а нали се сещаш като му вкараш втора или трета дали е с 400 или са по 3-4 пъти в повече? Аз лично не бил запалил моята "печна" на дърпане,а ти може да правиш каквото искаш
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Мистерия - пали, когато си иска
И защото когато палиш със стартер не си на скорост и двигателя си пали мирно и тихо а когато е със бутане в момента на запалване си на скорост и се получава хмм един удар така да се каже който може да е проблем.
Re: Мистерия - пали, когато си иска
Днес се занимавах малко с проблема, проверих бушоните и релетата. Някои бяха поизлезли от гнездата си, а едно реле - 381 направо беше излязло. Ще видя как ще се държи колата отсега нататък.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта