Поне надникнах в катализатора на кола над 200к,дизел...ами прозира си светлинка,малко сажди само,кутията е неръждаема и в перфектно здраве.
Та в частност,за да не развивам от колектора само за информация-тая "мека" връзка отделен елемент ли е от тръбата?
И как така се случва,миналата зима смених средно и крайно гърнета,свалих оригинални от '94г,а тия..я изкарат тая година..то бива менте,бива...ама май и нашата нафта...серен окис+водна пара="реже ламарина"
Гледах в Етка,явно при мен е имало намеса-лисва фланеца за разглобяема връзка с катализатора и е приложена "заварчица",в следствие-яко гниене.Ся ще търся версията на тръбата "без катализатор",всичко до средното гърне...и вече никога на "грънчар",сам ще си монтирам на скоби всичко..аман от "дърводелци".
И още един въпрос:ако си направя някои от тръбите медни,дали става тоя мат'риял за "аспуф"
