Ауспух 1.9D-Решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Ауспух 1.9D-Решено

Мнениеот emo-gar » Чет 02 юни 2011 22:30


Някой скоро да е сменял тръбата от колектора до катализатора?Всъщност тази тръба е заварена за входа на катализатора,откъм колектора е свързана с метален гофрет(мека връзка).Та да се ориентирам горе-долу за цена,тръбата е тотално изгнила и заварка не помага.Ей-така изведнъж "изруча",та съединих към катализатора с подръчни материали(някакво парче тръба,малко "клингерит"+ламаринка от кутия кучешка храна,технически канап...все неща от покрай кофите за смет)-колкото да не се разпаднат по пътя.
Поне надникнах в катализатора на кола над 200к,дизел...ами прозира си светлинка,малко сажди само,кутията е неръждаема и в перфектно здраве.
Та в частност,за да не развивам от колектора само за информация-тая "мека" връзка отделен елемент ли е от тръбата?
И как така се случва,миналата зима смених средно и крайно гърнета,свалих оригинални от '94г,а тия..я изкарат тая година..то бива менте,бива...ама май и нашата нафта...серен окис+водна пара="реже ламарина"

Гледах в Етка,явно при мен е имало намеса-лисва фланеца за разглобяема връзка с катализатора и е приложена "заварчица",в следствие-яко гниене.Ся ще търся версията на тръбата "без катализатор",всичко до средното гърне...и вече никога на "грънчар",сам ще си монтирам на скоби всичко..аман от "дърводелци".

И още един въпрос:ако си направя някои от тръбите медни,дали става тоя мат'риял за "аспуф" :roll: ?

Последна промяна от emo-gar на Нед 19 юни 2011 17:28, променено общо 1 път.




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот stivenj » Пон 06 юни 2011 15:07


Здравей Емооооо,няма помощ от никъде ,като гледам,това упражнение не е познато.Напиши после как си се справил,че знае ли човек в какъв филм може да се вкара.Бъди жив и здрав и дано по най- лекия начин да се спасиш.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Пон 06 юни 2011 20:14


Проблема е че го няма това желязо в номенклатурата на Аспо,Вито и още няколко знайни и не толкова производители.Пише"N.A.";(Демек трябва по поръчка или да ми търси някой грънчар пари за половин кола


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот stivenj » Вто 07 юни 2011 7:28


Емо снимай го това чудо и го качи тук,ако нямаш избор,може да видим из моргите нещо читаво,тук ще проверя из района и ако го има ще те спасим.Ако решиш пиши ,аз съм насреща,ще проверя как се продават.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Вто 07 юни 2011 8:56


Ще го демонтирам,яхам резервния кон...и без това сега изчезвам за Пловдивско..там може да намеря "мющерийка" някаква...главата ми "бръмна" в буквалния смисъл...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Вто 07 юни 2011 17:24


Лек напредък,намерих меката връзка с част от тръбата,леко преправяне трябва защото е от Голф 1.6 бензин(мй грешат,като да е от дизелен бус).Иначе фланеца и връзката стават и са в добро състояние,пък и за 5 лв толкова..Не знам как от телефона да закача снимка:(

П.П....Тая тръба се оказа "голем х.й!"Не стига,че е крива и къса,ама се оказва че е и двойна-вътре в нея има втора тръба :shock !!!Такова "животно" оригинално изпълнение няма да се намери,хем е била от неръждаема стомана....та вече се замислям дали колата ми не е на 1 Милион км....щом е изгнило това желязо.Продължавам да търся нещо готово,BOSAL май го имат,става и за SEAT IBIZA 2,версия "без катализатор".Просто искам да избегна каквито и да било заварки по системата,ако и там ударя на "камък"-ще играе токът по тръбите...и вече НИКОГА кола от Австрия :012:

Последна промяна от emo-gar на Нед 19 юни 2011 17:31, променено общо 1 път.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Чет 16 юни 2011 18:26


Лудница..момци,тръбицата от Wallker е само някакви си 164левчета,само една е в милата ни Родина,още си я чакам и се возя на каквото сваря!Това с "грънчарите"..егати..свалих всичко до гол колектор и разнасям при всякакви майстори..-"бе трябва пак да завинтиш и те тука така да припариме..там,то не можло.." да ги у "майсторите" баш.С два броя меки връзки,модел на тръбата....писна ми!Накрая се навих на варианта Wallker,ма за сега няма на кой да дам близо 200лв(щото и още едно гърненце ще взема,скобки разни..)
Ха,ама поне няма да ми откраднат катализатора.....мода станало напоследък,вече се успокоих eusa


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот apa6o » Чет 16 юни 2011 21:42


Хубавците от оная фирма на ОколоМръсното, дето правят цялостни генерации, със сигурност ще ти направят тая тръба, точно както желаеш, пък работят по спомен и с мат'рял на клиента и взимат по 4 лева на кривка, такива неща ми се въртят в спомените :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Пет 17 юни 2011 19:20


Да,ще сгънат,но колата е с цялостно демонтирана генерация и кофти за движение,а някои ъгълчета искат точно напасване-на място,над рейката минава на 1 см,пък има и леко надлъжно засукване.Ей това искам да избегна,да ми бъркат с електрожена там-където си счупих пръстите за да развия гайките на колектора.Едвам намерих място да мине гедорето с чупещо рамо.Е,ако тия упорито не ми щат парите...ще се дотътря някак!Нема такава държава..!!!
Хем подозирам един от майсторите за съпричастен към форума,ма не обелва дума,пикапче Кади с надписче се мъдри пред сервизчето с надписче...не дава нишан никакъв :roll:Волкер..в хОрландовци..


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот ventotdi » Пет 17 юни 2011 21:20


това харесва ли ти като изработка ... такова имам аз на моята ААЗ след като ми монтираха правата генерация (снимката е използвана от Google)
Прикачени файлове
ABCD0001.JPG


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот ventotdi » Пет 17 юни 2011 21:21


ти нямаше турбо май ...сигурно и колектора ти не е същя като на ААЗ :?:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Съб 18 юни 2011 22:07


Така,въпросът е решен ето по този начин:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот buller » Нед 19 юни 2011 8:17


Добре се е получило, но не виждам причина да не искаш заварки...
След като свалиха катализатора сложиха резонаторно гърне и до ден днешен няма проблеми, а колата не "живее" в гараж. Това са вече 5 години...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Ауспух 1.9D

Мнениеот emo-gar » Нед 19 юни 2011 8:50


Заварка,ама както трябва а не да наплюват с телта!Сигурно щях да отдалеча във времето този ремонт,ако някой майстор не беше ликвидирал лещатата към катализатора и направил неразглобяеми връзки.Освен това са заварявани стоманени тръби с неръждаеми по същия способ.Всякакви снадки и закърпвания,и корозията е атакувала точно там!Големите гърнета са на по-малко от година,свалих оригинални-здрави,но без тръби,прецених(и майсторите така измрънкаха) да взема други.Та сега оригиналните гърнета живеят някой втори живот на таксиджийска кола(не знам как ги намъкнаха на Рено-Клио!!!таксиджийска работа,скръндзава).А при мен всичко е на модул,може да се свали и ремонтира качествено.
Изобщо,като всеки,се стремя да минимизирам някое плащане,в случай елиминирам фактора "труд"-те това и аз го мога,но части немога да си произвеждам.

Така ще постъпя и с ръждивите калници някой хубав ден в необозримото светло бъдеще(.."не на хлебь един живет человекь..")



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта