


agent_kowalski написа:Има един момент че на газ се карат предимно по-стари коли,и се карат повече,най-вече от хора с по-малко възможности,които къде от немърливост,къде от нямане не винаги успяват да поддържат добре колите(не че собственици на коли без газ са по-малко немърливи,но поне колата ако е нова е друго) и от там при поблеми с ел.инсталация,или спунан маркуч за гориво и става пожара...и да няма газ ако избие маркуч за бензин има опасност от пожар.А за тая метан станция казаха че била незаконна,демек контрол никакъв не е имало...добре че няма жертви...
agent_kowalski написа:Мдааа... и на мен ми се кара хубава кола,но карам 15+ годишна..всъщност не ми пука много поне не е скъпа за поддръжка стегнал съм я и върви.А тука за газта няма смисъл да се кара на бензин,при положение че карането на газ за стара кола е безпроблемно.Да е нещо ново с турбини,директно впръскване,пластмасови колектори,глупости да се чуди човек нали имал пари за кола,а няма пари да я кара...същата работа.
А за човека с пасата..просто тази кола се съсипа...като човек се види с млако пари да скочи от кадета примерно на голф3,или венто или нещо такова,дето ще може да поддържа със заплатата,ама айде де.На някои мерака им е по-силен от разума
stef4o ти наистина ако караш това 1985 VW Jetta ABU Pierburg 2e3 дори да имаш пари да караш на бензин то няма смисъл такава кола да се налива бензин за 2и50 в нея..нищо няма да и стнае от газта и макс за година ако не караш много избиваш цялата кола..аз като си сложих обикновена газова(ловато вакумен изпарител) я избих точно за 8 седмици от каране...
lion_heart002 написа:Да не се отплесваме от темата,но ги има и коли от 89-а с хидравлика,климатроник,4 ел.стъкла...
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта