Железен носач на Пасат б5
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Железен носач на Пасат б5
Малко да се отклоня от модела!Казаха ми днес,че Ауди А3 2000г имало с алуминиева предница!Аз до колкото знам на А3-ка и на голф 4-ка окачването е еднакво!Мисля че голф 4 с алуминиева предница няма,съответно и А3-ка не трябва да има!Може ли някой да сподели!
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Железен носач на Пасат б5
Абе човеко,казах ти и аз и колко още човека ти казаха,че не е от значение материала от който е изработен носача, а ябълката на шарнира и тампона в другия му край.Ако искаш и от баклава ги направи,пак ще се разтропат.Решението е рециклиране,така се разминаваш с 180 лв. за цялата предница,ако си ги сменяш ти де.И мислиш ли,че ще има как да се сменят с носачите от Б4 и досега никой няма да го е направил,а да не говорим за инжинерите от Волфсбург са променили някои неща между Б5 и Б5.5 (рейката) а ти си мислиш за цялостна промяна на платформата.Стига му мисли,няма да изтряскаш дявола във въздуха.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Железен носач на Пасат б5
venkYYY написа:А дали има някаква възможност за слагане на железен носач ? или пък смяна на предния мост направо със всичко от пасат б4 ??
Направо ти предлагам и карбуратор от Голф Двойка да му сложиш


И да, проблемът действително не е от алуминия, ами просто "новите" коли не са като старите - сменяш шарнира и газ. И така е не само при Пассат. Новите Фиат-и са също така, Алфа Ромео - също и т.н. И там цените далеч не са по-ниски, даже май е обратното


- venkYYY
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана - Варна
Re: Железен носач на Пасат б5
Да, но откъдето и да го погледнеш тая предница не издържа на българските пътища така, че ако има начин да се направи по-издръжлива, защо не?!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Железен носач на Пасат б5
Само едно не можах да разбера с това многораменно окачване, което в Б6 се сетиха да го махнат. Толкова ли беше сложно да се направи един шарнирен болт като на пасат Б4, който да се навива на носача. И когато се износи, вместо да сменяш целия носач, си купуваш само един шарнирен болт.
Та в този ред на мисли съм си мислил да се отреже края на носача и да се пригоди шарнирен болт или кормилен накрайник от пасат Б4 примерно. Ако ще се прави с накрайник се стругова носача, резба и се навива кормилния накрайник. Ако ще се прави с шарнирен болт с допълнителни планки (или някакви отливки) за надеждно закрепване + винтово съединение. И така като се износят, просто се сменят. А не да се сменя целия носач. Има ли резон в тая работа? Поне на горните носачи, ми се струва, не чак толкова трудно.
Та в този ред на мисли съм си мислил да се отреже края на носача и да се пригоди шарнирен болт или кормилен накрайник от пасат Б4 примерно. Ако ще се прави с накрайник се стругова носача, резба и се навива кормилния накрайник. Ако ще се прави с шарнирен болт с допълнителни планки (или някакви отливки) за надеждно закрепване + винтово съединение. И така като се износят, просто се сменят. А не да се сменя целия носач. Има ли резон в тая работа? Поне на горните носачи, ми се струва, не чак толкова трудно.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Железен носач на Пасат б5
Те рядко карат коли на по 300 000-400 000км да да си мъчат главите как да сменяват само шарнира
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Железен носач на Пасат б5
Колега, основната мисъл ми беше друга. Не как се живее на запад и как разсъждава човек там.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Железен носач на Пасат б5
Това дето го мислиш ако някой може да го направи ще струва колкото два комплекта носачи
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Железен носач на Пасат б5
Защото се появи Файтон и вече пасат не е топ модела.Защо говориш за пасат,защо тогава и в А4 и А6 го махнаха...Сигурно си има причина,човек се учи от грешките си,а за да прогресираш трябва да правиш грешки.Факт е,че многораменното окачване в пасат е едно от най-приятните за този клас коли.Факт е,че не е много издръжливо,факт е,че не е издръжливо в България,защото колата ми на 9 години имаше 1 долен сменен носач.Защо ли... ?
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Железен носач на Пасат б5
То Б6 се сетиха да махнат окачването на Б5, но не се сетиха, че сложиха проблемен мотор.Така че, всяко едно нововъведение само времето показва дали е сполучливо.Купувате си коли на които и знаете слабото(скъпото) място и после почвате да мислите щуротий.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Железен носач на Пасат б5
Въпрос към всички участници в темата. Защо в най-новата Джета, която като клас е по-ниско от Пассат се слагат пак няколко носача отпред, а също така се предлага опционално и отзад. Интересно ми е да чуя коментари относно този факт 
Седни и помисли пак. Зад всяко решение стои адекватна причина то да е взето
А тя е - като искаш евтино да се водиш си купи Шкода 

Само едно не можах да разбера с това многораменно окачване, което в Б6 се сетиха да го махнат. Толкова ли беше сложно да се направи един шарнирен болт като на пасат Б4, който да се навива на носача. И когато се износи, вместо да сменяш целия носач, си купуваш само един шарнирен болт.
Седни и помисли пак. Зад всяко решение стои адекватна причина то да е взето


-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 05 окт 2010 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Железен носач на Пасат б5
Може ли ябълките да се карбонитрират?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Железен носач на Пасат б5
stefan4o написа:Седни и помисли пак. Зад всяко решение стои адекватна причина то да е взетоА тя е - като искаш евтино да се водиш си купи Шкода
Когато ме цитираш или сподели нещо с което ми съдействаш/помагаш, или не ме цитирай. Тия философски локуми -

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Железен носач на Пасат б5
Ще опитам да ти го кажа на по-разбираем език. Питаш за мнение - казвам ти го. Явно инженерите са преценили, че в този модел трябва да е така. Първо - никой от тях не е мислил, че тези коли ще се карат по такива "пътища", второ - предполагам е вложен замисъл, че за да караш такава кола явно трябва и да имаш пари, за да си позволиш поддръжката й. Давам ти пример с Шкода Октавия 2003 модел. При нея може да се сменя шарнир, но е Шкода, не е ФВ, не е и Ауди. Въпросният шарнир е малко по-скъп от този при Голф Мк2/Мк3. Сега надявам се си ме разбрал правилно.
Изразих своето виждане на нещата по въпроса, който си задал. Дали е философско или не, дали ти харесва или не - това е то
п.п. плюс това производителят печели не толкоз от надценка на продадена кола, колкото от сервизното й обслужване с части и консумативи, ако ме разбираш какво ти намеквам

Изразих своето виждане на нещата по въпроса, който си задал. Дали е философско или не, дали ти харесва или не - това е то

п.п. плюс това производителят печели не толкоз от надценка на продадена кола, колкото от сервизното й обслужване с части и консумативи, ако ме разбираш какво ти намеквам

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Железен носач на Пасат б5
Колега, нещо се зациклиха нещата. Въпроса ми беше свързан с "побългаряването" на насоча, и именно затова го зададох с идеята да открия съмишленици с които да го обсъдим, да се обединим в размислите (и евентуално действията) и току-виж излезе нещо. Относно спора или пререканията, които се получиха, приемам мнението и позицията ти.
Обсъждането което търсих беше в посока - рисковано/опасно ли е да се направи? Колко трудно изпълнимо е и т.н. А не в посока дали трябва да си купя Шкода като искам евтино окачване или колко е печалбата от самия автомобил и от последващите обслужвания и резервни части.
Също така и извинения към автора на темата, понеже се отклоних(ме).

Също така и извинения към автора на темата, понеже се отклоних(ме).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 55 госта