Железен носач на Пасат б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот k_garchev » Нед 29 май 2011 21:15


Малко да се отклоня от модела!Казаха ми днес,че Ауди А3 2000г имало с алуминиева предница!Аз до колкото знам на А3-ка и на голф 4-ка окачването е еднакво!Мисля че голф 4 с алуминиева предница няма,съответно и А3-ка не трябва да има!Може ли някой да сподели!




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот feikot » Нед 29 май 2011 21:16


Абе човеко,казах ти и аз и колко още човека ти казаха,че не е от значение материала от който е изработен носача, а ябълката на шарнира и тампона в другия му край.Ако искаш и от баклава ги направи,пак ще се разтропат.Решението е рециклиране,така се разминаваш с 180 лв. за цялата предница,ако си ги сменяш ти де.И мислиш ли,че ще има как да се сменят с носачите от Б4 и досега никой няма да го е направил,а да не говорим за инжинерите от Волфсбург са променили някои неща между Б5 и Б5.5 (рейката) а ти си мислиш за цялостна промяна на платформата.Стига му мисли,няма да изтряскаш дявола във въздуха.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот stefan4o » Нед 29 май 2011 21:19


venkYYY написа:А дали има някаква възможност за слагане на железен носач ? или пък смяна на предния мост направо със всичко от пасат б4 ??


Направо ти предлагам и карбуратор от Голф Двойка да му сложиш :Mr Green Fun То най-голямото достойнство на тая кола е именно многораменното й окачване, това я отличава от другите в класа. Ти точно него искаш да махнеш :Mr Green Fun
И да, проблемът действително не е от алуминия, ами просто "новите" коли не са като старите - сменяш шарнира и газ. И така е не само при Пассат. Новите Фиат-и са също така, Алфа Ромео - също и т.н. И там цените далеч не са по-ниски, даже май е обратното mhihi За твоя справка - при Фиат Стило читав носач с шарнир беше от порядъка на 140-160 лева. Сега може и да са паднали малко, това са цени от миналата година :Mr Green Fun


Потребителски аватар
venkYYY
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана - Варна

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот venkYYY » Нед 12 юни 2011 16:51


Да, но откъдето и да го погледнеш тая предница не издържа на българските пътища така, че ако има начин да се направи по-издръжлива, защо не?!


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот bachest » Нед 12 юни 2011 17:41


Само едно не можах да разбера с това многораменно окачване, което в Б6 се сетиха да го махнат. Толкова ли беше сложно да се направи един шарнирен болт като на пасат Б4, който да се навива на носача. И когато се износи, вместо да сменяш целия носач, си купуваш само един шарнирен болт.

Та в този ред на мисли съм си мислил да се отреже края на носача и да се пригоди шарнирен болт или кормилен накрайник от пасат Б4 примерно. Ако ще се прави с накрайник се стругова носача, резба и се навива кормилния накрайник. Ако ще се прави с шарнирен болт с допълнителни планки (или някакви отливки) за надеждно закрепване + винтово съединение. И така като се износят, просто се сменят. А не да се сменя целия носач. Има ли резон в тая работа? Поне на горните носачи, ми се струва, не чак толкова трудно.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 12 юни 2011 17:50


Те рядко карат коли на по 300 000-400 000км да да си мъчат главите как да сменяват само шарнира


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот bachest » Нед 12 юни 2011 17:52


Колега, основната мисъл ми беше друга. Не как се живее на запад и как разсъждава човек там.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 12 юни 2011 17:56


Това дето го мислиш ако някой може да го направи ще струва колкото два комплекта носачи


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот feikot » Нед 12 юни 2011 18:00


Защото се появи Файтон и вече пасат не е топ модела.Защо говориш за пасат,защо тогава и в А4 и А6 го махнаха...Сигурно си има причина,човек се учи от грешките си,а за да прогресираш трябва да правиш грешки.Факт е,че многораменното окачване в пасат е едно от най-приятните за този клас коли.Факт е,че не е много издръжливо,факт е,че не е издръжливо в България,защото колата ми на 9 години имаше 1 долен сменен носач.Защо ли... ?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот 110afn » Нед 12 юни 2011 18:11


То Б6 се сетиха да махнат окачването на Б5, но не се сетиха, че сложиха проблемен мотор.Така че, всяко едно нововъведение само времето показва дали е сполучливо.Купувате си коли на които и знаете слабото(скъпото) място и после почвате да мислите щуротий.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот stefan4o » Нед 12 юни 2011 19:22


Въпрос към всички участници в темата. Защо в най-новата Джета, която като клас е по-ниско от Пассат се слагат пак няколко носача отпред, а също така се предлага опционално и отзад. Интересно ми е да чуя коментари относно този факт :beer

Само едно не можах да разбера с това многораменно окачване, което в Б6 се сетиха да го махнат. Толкова ли беше сложно да се направи един шарнирен болт като на пасат Б4, който да се навива на носача. И когато се износи, вместо да сменяш целия носач, си купуваш само един шарнирен болт.

Седни и помисли пак. Зад всяко решение стои адекватна причина то да е взето :Mr Green Fun А тя е - като искаш евтино да се водиш си купи Шкода mhihi


Denito735
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 05 окт 2010 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот Denito735 » Нед 12 юни 2011 20:46


Може ли ябълките да се карбонитрират?


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот bachest » Нед 12 юни 2011 23:48


stefan4o написа:Седни и помисли пак. Зад всяко решение стои адекватна причина то да е взето :Mr Green Fun А тя е - като искаш евтино да се водиш си купи Шкода mhihi


Когато ме цитираш или сподели нещо с което ми съдействаш/помагаш, или не ме цитирай. Тия философски локуми - :не:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот stefan4o » Нед 12 юни 2011 23:54


Ще опитам да ти го кажа на по-разбираем език. Питаш за мнение - казвам ти го. Явно инженерите са преценили, че в този модел трябва да е така. Първо - никой от тях не е мислил, че тези коли ще се карат по такива "пътища", второ - предполагам е вложен замисъл, че за да караш такава кола явно трябва и да имаш пари, за да си позволиш поддръжката й. Давам ти пример с Шкода Октавия 2003 модел. При нея може да се сменя шарнир, но е Шкода, не е ФВ, не е и Ауди. Въпросният шарнир е малко по-скъп от този при Голф Мк2/Мк3. Сега надявам се си ме разбрал правилно. :beer
Изразих своето виждане на нещата по въпроса, който си задал. Дали е философско или не, дали ти харесва или не - това е то :beer
п.п. плюс това производителят печели не толкоз от надценка на продадена кола, колкото от сервизното й обслужване с части и консумативи, ако ме разбираш какво ти намеквам :012:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Железен носач на Пасат б5

Мнениеот bachest » Пон 13 юни 2011 17:56


Колега, нещо се зациклиха нещата. Въпроса ми беше свързан с "побългаряването" на насоча, и именно затова го зададох с идеята да открия съмишленици с които да го обсъдим, да се обединим в размислите (и евентуално действията) и току-виж излезе нещо. Относно спора или пререканията, които се получиха, приемам мнението и позицията ти. :beer Обсъждането което търсих беше в посока - рисковано/опасно ли е да се направи? Колко трудно изпълнимо е и т.н. А не в посока дали трябва да си купя Шкода като искам евтино окачване или колко е печалбата от самия автомобил и от последващите обслужвания и резервни части.
Също така и извинения към автора на темата, понеже се отклоних(ме).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта