Може ли да развия това?
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Може ли да развия това?
http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1299969712v.jpg Може ли да развия това ( букса към системата на климатика е) тя се развива но дали няма фреон там? не искам допълнително работа да ми се отвори...
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Може ли да развия това?
Според мен не опитвай, заради Майката Природа. Ходи някъде да ти източат фреона, и после да ти го върнат. Имам предвид сервиз където имат машина която ще притегли извлеченият фреон от системата, след ремонта обратно и ако се наложи доливане. Успех!
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Може ли да развия това?
ще изпуснеш свичкия фреон и после неможеш да го хванеш,по добре при специалист той ще го събере и след подмяната на този датчик ще го върне в системста.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Може ли да развия това?
развивай спокойно.под него има винтил като на гумите.
- liokooo
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dimitrovgrad
Re: Може ли да развия това?
ifidik написа:развивай спокойно.под него има винтил като на гумите.
колегата е прав развиваи под него има игличка и няма как да ти изтече фреона . Защо ще сваляш този пресостат ще го сменяш ли
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Може ли да развия това?
liokooo написа:ifidik написа:развивай спокойно.под него има винтил като на гумите.
колегата е прав развиваи под него има игличка и няма как да ти изтече фреона . Защо ще сваляш този пресостат ще го сменяш ли
Ами от удара се изкривиха едни медни (мъжки) буксички и както се вижда на снимката подалника е на половина от много разбиращи майстори... та тези буксички трябва да се изправят и трябва да се изчиства че е кално... но трябва да го направя след като си намеря подкалник иначе пак ще стане същото. И последно има игличка така ли?
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Може ли да развия това?
liokooo написа:ifidik написа:развивай спокойно.под него има винтил като на гумите.
колегата е прав развиваи под него има игличка и няма как да ти изтече фреона . Защо ще сваляш този пресостат ще го сменяш ли
Aбе хора, вий сигурни ли сте че бях почнал да го развия но почна да ми тече фреона (съвсем леко) но ако бях го развил още сигурно щеше да изтече целия...

-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Може ли да развия това?
колегата е прав развиваи под него има игличка и няма как да ти изтече фреона . Защо ще сваляш този пресостат ще го сменяш ли[/quote]
Aбе хора, вий сигурни ли сте че бях почнал да го развия но почна да ми тече фреона (съвсем леко) но ако бях го развил още сигурно щеше да изтече целия...
[/quote]
казах ли ти?
Aбе хора, вий сигурни ли сте че бях почнал да го развия но почна да ми тече фреона (съвсем леко) но ако бях го развил още сигурно щеше да изтече целия...

keymaker написа:ще изпуснеш свичкия фреон и после неможеш да го хванеш,по добре при специалист той ще го събере и след подмяната на този датчик ще го върне в системста.
казах ли ти?
keymaker написа:ще изпуснеш свичкия фреон и после неможеш да го хванеш,по добре при специалист той ще го събере и след подмяната на този датчик ще го върне в системста.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
keymaker написа:колегата е прав развиваи под него има игличка и няма как да ти изтече фреона . Защо ще сваляш този пресостат ще го сменяш ли
Aбе хора, вий сигурни ли сте че бях почнал да го развия но почна да ми тече фреона (съвсем леко) но ако бях го развил още сигурно щеше да изтече целия...

keymaker написа:ще изпуснеш свичкия фреон и после неможеш да го хванеш,по добре при специалист той ще го събере и след подмяната на този датчик ще го върне в системста.
казах ли ти?
[/quote]keymaker написа:ще изпуснеш свичкия фреон и после неможеш да го хванеш,по добре при специалист той ще го събере и след подмяната на този датчик ще го върне в системста.
Ами кво да ти кажа "всеки разбира"....
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
буксата не става... искам да свързвам направо кабелите, и ето нагледно
http://store.picbg.net/pubpic/FE/E2/682 ... d8fee2.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/2D/93/6e1 ... 6b2d93.jpg
(Аз съм Stelio_009 това ми е другият профил, защото си забравих паролата)
http://store.picbg.net/pubpic/FE/E2/682 ... d8fee2.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/2D/93/6e1 ... 6b2d93.jpg
(Аз съм Stelio_009 това ми е другият профил, защото си забравих паролата)
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Може ли да развия това?
Има линк за забравена парола:VWWV написа:(Аз съм Stelio_009 това ми е другият профил, защото си забравих паролата)
ucp.php?mode=sendpassword
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Може ли да развия това?
stelio_009 написа:Aбе хора, вий сигурни ли сте че бях почнал да го развия но почна да ми тече фреона (съвсем леко) но ако бях го развил още сигурно щеше да изтече целия...
Ако си го развил съвсем леко е нормално да започне да изпуска. Вътре игличка има (освен ако някой не я е извадил), почти същата е като на гумите на колата и и трябва малко повече развиване за да затвори. Все пак пресостата има един издатък като на накрайника на помпата.
Иначе Щом си решил да вързваш директно, намери 2 по 2 кои са контактите, понеже имаш фреон, трябва две с две пинчета да имат връзка. Малко ще ти се наложи да налучкваш, понеже не на всички схеми отговарят цветовете с действителността.
Ако уцелиш двойките кабели за контактите системата ще тръгне, но ако им са разменени контактите може да се получи така че като набере налягане вместо да включи втора степен да се изключи.
ПП. ако искаш пиши едно лично на колегата zfa159 той професионално се занимава с автоклиматици ще ти обясни дали може безопасно да се развие пресостата.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Може ли да развия това?
За можене - можеш,то всеки всичко може,ама дефакто не е точно така 
Нещата седят така - теоретично това се сменя без да се точи фреона,защото под него има дюза (вентил си го представи),който затваря,като развиеш датШика и така не изтичат повече от 10-20 грама фреон,което е нищо.Дефакто обаче нещата никак не седят така,защото :
1. заради чудесното му място събира гняс и ефекта при Голф 3 и Поло е един и същ - резбата често се къса или този датчик се измъква заедно с резбата на преходника към дехидратора и фреона идва да ти каже здрасти...лошото е,че се къса от раз,а вътре имаш фреон на 5 бара и никак няма да останеш доволен,особено ако гледаш натам в този момент.
2. много често се прецаква резбата на дехидратора и трябва да се смени целия,защото новия датчик няма как да бъде навит без да е ок резбата.Има едно малко преходниче,което е навито в дехидратора и дефакто на него се навива датчика - не се опитвай да го развиваш,защото е лепена резбата към дехидратора и се измъква заедно с резбата и няма да спечелиш нищо.
Лично аз пробвам дали ще тръгне да се развива лесно и ако не,източвам фреона.Ако се развива лесно - развивам смело и не рядко това ме заблуждава и после пълня нов фреон на човека безплатно,понеже грешката си е моя.
Този датчик струва 67лв на NRF в Косер,40лв в Евро07,с марка Тръктек.Тръктек-а ги слагам масово и нямам проблеми с тях,въпреки смешната им цена (ориг. е няколко стотин лв).
Ако се стигне до смяна на дехидратор - около 60-тина лв беше в Косер на NRF...недей да си взимаш Topran или други подобни,понеже често вътре са кухи.
Ако си от София,заповядай да го мъчиш при мен,за да теглим фреона на време,ако положението се натакова - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
Забравих да вметна - забрави за запояване по буксата на датчика,защото вътре е пластмасов и ако запояваш по пиновете отзад,кривиш ламаринките вътре и започва да работи на други налягания (лично съм го изпитал).Ако е прецакана буксата от към колата,става идеално от темп. датчик на двигателя с 4 крачета...абсолютно същата е,а тя се намира повече от елементарно
Сега видях,че искаш да си нагласиш кабелите - кажи точна година и месец,за да ти дам схема по цветове и номера на пинчетата на датШика,ама както вече казах,не ги запоявай!


Нещата седят така - теоретично това се сменя без да се точи фреона,защото под него има дюза (вентил си го представи),който затваря,като развиеш датШика и така не изтичат повече от 10-20 грама фреон,което е нищо.Дефакто обаче нещата никак не седят така,защото :
1. заради чудесното му място събира гняс и ефекта при Голф 3 и Поло е един и същ - резбата често се къса или този датчик се измъква заедно с резбата на преходника към дехидратора и фреона идва да ти каже здрасти...лошото е,че се къса от раз,а вътре имаш фреон на 5 бара и никак няма да останеш доволен,особено ако гледаш натам в този момент.
2. много често се прецаква резбата на дехидратора и трябва да се смени целия,защото новия датчик няма как да бъде навит без да е ок резбата.Има едно малко преходниче,което е навито в дехидратора и дефакто на него се навива датчика - не се опитвай да го развиваш,защото е лепена резбата към дехидратора и се измъква заедно с резбата и няма да спечелиш нищо.
Лично аз пробвам дали ще тръгне да се развива лесно и ако не,източвам фреона.Ако се развива лесно - развивам смело и не рядко това ме заблуждава и после пълня нов фреон на човека безплатно,понеже грешката си е моя.
Този датчик струва 67лв на NRF в Косер,40лв в Евро07,с марка Тръктек.Тръктек-а ги слагам масово и нямам проблеми с тях,въпреки смешната им цена (ориг. е няколко стотин лв).
Ако се стигне до смяна на дехидратор - около 60-тина лв беше в Косер на NRF...недей да си взимаш Topran или други подобни,понеже често вътре са кухи.
Ако си от София,заповядай да го мъчиш при мен,за да теглим фреона на време,ако положението се натакова - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
Забравих да вметна - забрави за запояване по буксата на датчика,защото вътре е пластмасов и ако запояваш по пиновете отзад,кривиш ламаринките вътре и започва да работи на други налягания (лично съм го изпитал).Ако е прецакана буксата от към колата,става идеално от темп. датчик на двигателя с 4 крачета...абсолютно същата е,а тя се намира повече от елементарно

Сега видях,че искаш да си нагласиш кабелите - кажи точна година и месец,за да ти дам схема по цветове и номера на пинчетата на датШика,ама както вече казах,не ги запоявай!

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
zfa159 написа:За можене - можеш,то всеки всичко може,ама дефакто не е точно така
Нещата седят така - теоретично това се сменя без да се точи фреона,защото под него има дюза (вентил си го представи),който затваря,като развиеш датШика и така не изтичат повече от 10-20 грама фреон,което е нищо.Дефакто обаче нещата никак не седят така,защото :
1. заради чудесното му място събира гняс и ефекта при Голф 3 и Поло е един и същ - резбата често се къса или този датчик се измъква заедно с резбата на преходника към дехидратора и фреона идва да ти каже здрасти...лошото е,че се къса от раз,а вътре имаш фреон на 5 бара и никак няма да останеш доволен,особено ако гледаш натам в този момент.
2. много често се прецаква резбата на дехидратора и трябва да се смени целия,защото новия датчик няма как да бъде навит без да е ок резбата.Има едно малко преходниче,което е навито в дехидратора и дефакто на него се навива датчика - не се опитвай да го развиваш,защото е лепена резбата към дехидратора и се измъква заедно с резбата и няма да спечелиш нищо.
Лично аз пробвам дали ще тръгне да се развива лесно и ако не,източвам фреона.Ако се развива лесно - развивам смело и не рядко това ме заблуждава и после пълня нов фреон на човека безплатно,понеже грешката си е моя.
Този датчик струва 67лв на NRF в Косер,40лв в Евро07,с марка Тръктек.Тръктек-а ги слагам масово и нямам проблеми с тях,въпреки смешната им цена (ориг. е няколко стотин лв).
Ако се стигне до смяна на дехидратор - около 60-тина лв беше в Косер на NRF...недей да си взимаш Topran или други подобни,понеже често вътре са кухи.
Ако си от София,заповядай да го мъчиш при мен,за да теглим фреона на време,ако положението се натакова - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
Забравих да вметна - забрави за запояване по буксата на датчика,защото вътре е пластмасов и ако запояваш по пиновете отзад,кривиш ламаринките вътре и започва да работи на други налягания (лично съм го изпитал).Ако е прецакана буксата от към колата,става идеално от темп. датчик на двигателя с 4 крачета...абсолютно същата е,а тя се намира повече от елементарно
Сега видях,че искаш да си нагласиш кабелите - кажи точна година и месец,за да ти дам схема по цветове и номера на пинчетата на датШика,ама както вече казах,не ги запоявай!
Ще я вдигна колата на крик и ще сваля гумата, няма да развивам нищо (за да нямам допълнителни проблеми) Значи колата е Поло от 95г. 1.6 АЕЕ 75коня бензин. Благодаря

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
vasstop написа:Има линк за забравена парола:VWWV написа:(Аз съм Stelio_009 това ми е другият профил, защото си забравих паролата)
ucp.php?mode=sendpassword
да знам че има но съм с друга ел. поща

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта