




zfa159 написа:не,не нормално.Когато се скапе 1-ва степен прави така,защото за краткото време,през което не работят,фреона се загрява много и пуска директно 2-ра степен,която работи някакво време и спира,после пак тръгва и така...липсва му 1-ва степен.
За резисторите - ремонтират се,аз намерих един човек,който ги ремонтира тези неща и не взима скъпо.Също така смня втулките на мотора,ако са разбити,сменя четки и каквото е нужно.Нося му доста перки от Голф 4 и Бора и някои стават,други не.
Не може да се ремонтира,ако и се отлепят магнитите,понеже тогава спира да се върти ротора и четкодържателя се прегрява (странно,ама не изгаря предпазителя за перката) и разпада.Четкодържатели за тях не се продавали и съответно тогава не може да се ремонтира.Иначе пълния ремонт на една такава перка е 60-70лв - нови втулки,нови четки,ремонт на резистора и каквото още е нужно.Питал съм момчето за профилактика - каза ми,че и да правиш и да не правиш,все няма да изкара много,понеже били калпаво направени.Може ад се разглоби ама само няколко пъти,понеже след това се чупят едни метални зъбчета,които я държат цяла и играта приключва. Общо взето тя преди да се развали тотално,започва да поскръцва,да потраква....тогава е точни момент да се ремонтира,защото след това вече започва да се износва сериозно и става късно.
zfa159 написа:Интересно ще е ако въртят при тези температури и тогава това,че се въртят,ще ти е най-малкият проблем
zfa159 написа:Пусни я на Екон и ще спрат веднага![]()
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 47 госта