


афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
Re: Проблем с турбина
Ами в такъв случай я закачи на ВАГКОМ поне да знаеш какви грешки има респективно къде е проблема иначе само се гадае.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с турбина
dantooo написа:аз че ще я взема ще я взема вече става 4-5 години карам само дизел и си правя всичко сам и долу горе си имам представа от тях наи лошия случаи ще сменя турбо и сьм готов просто исках да разбера някои дали знае точно какьв е проблема
Внимавай! Тоя дизел не е като ония в гаража ти

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Проблем с турбина
мисля, че един качествен лог файл(на 3,11,10,8 канал) качен във форума ще ти бъде много полезен за да изчерпиш максимално за състоянието на колата и възможни причини за спада на мощността. Така колкото и да си говорим само си гадаем и всичко е предположения, които може да се окажат верни но със същият успех могат да се окажат и неверни
!!!! Успех

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Ще гледам да направя ло проблема обаче е лаптопа държи 15 мин батерията ама ще се пробвам
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с турбина
dantooo написа:колеги след няколко дни ставам собственик на венто 1.9 тди притеснява ме само едно че турбината не включва дали ще е EGR клапана колата си варви като чист дизел а собствника казва че е станала така след смяна на горивен филтар а тя пали без проблем какво мислите ???
По същия начин си купих моето Венто, като си мислех , че те дизелите са си по-тромави и това им е вътъка.И понеже всичко по двигателя светеше си мислех,че е ново.Оказа се сцепен маркуч на турбо пътя с цепка от 4см., на най-скритото място.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Ето ги пробите дано да съм ги направил като хората че сам човек трудна работа
- Прикачени файлове
-
- log 8 kanal.xls
- (24.5 KиБ) Свален 191 пъти
-
- log 10 kanal.xls
- (26.5 KиБ) Свален 183 пъти
-
- log 11 kanal.xls
- (27.5 KиБ) Свален 107 пъти
-
- log3 kanal.xls
- (58 KиБ) Свален 201 пъти
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Айде бе колеги нека който се занимава с това да даде някаква информация за получените данни
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с турбина
Според мен нещата изглеждат горе-долу нормални,но нещо изостава с надуването турбината!Вакумните маркучи сменили ги покрай профилактиката!? 

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Не всички един не ставаше и този в компа че беше се напълнил с масло догоре
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Проблем с турбина
както е споделил колегата от предишния пост параметрите изглеждат нормални. Дебитомера дава исканите стойности турбината също(макар и с малко закъснение). Сещам се за вариант, в който не и достига нафта. Преди време аз имах подобен проблем. Имах много въздух в нафтата и имах спад на мощността проблема беше в горивния филтър. Погледни след него дали върви плътна струя нафта. При мен го изкарваше на пяна и след смяна на горивен филтър нещата се нормализираха.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Ще го пробвам и това макар че е на 5000 филтъра но незная каква връзка ще има с затлачването на турбината
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Проблем с турбина
той няма никаква връзка със затлачването на турбината. Но би могъл да има връзка със спад на мощност. Ти ако си сигурен че проблема е в турбината се фокусирай върху нея и го отстрани. Просто по логовете които си дал турбината работи горе - долу нормално. Затова търсим причината някъде другаде.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Проблем с мощност нямам колата си работи добре дига си 210 км и изключва.Просто турбината е една такава лагава като вземе да събира нагар на моменти още не е запекла тотално.прОБВАХ И ЕДИНИЯ МЕТОД ЗА ПРОДУХВАНЕ ОТ НИСКА СКОРОСТ НА 4 или 5 скорост с пълна газ така няколко пъти и за сига я стабилизирах но ще е до време.
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Проблем с турбина
аха ясно значи аз съм останал с грешно впечатление за проблема. Ами в такъв случай така като преглеждам цялата тема на ново май няма друго с какво да бъда полезен или поне не се сещам. Все пак успех. 

- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с турбина
ПИчове видях че говорите по интересна за мен тема.Значи до тука разбрах че ако клапан 75 е в затворено положение турбото не работи както трябва... ама не разбрах какво точно е това което НЕ става при затворен или задръстен 75 клапан ? Аз смених на моя голф афн турбото щото си замина мойто и сложих от 115 коня голф 4 със същия двигател турбо.Не си правете труда да обмисляте дали става.. става.. който разбира знае .. те са еднакви.Та имам проблем .. при около 1800 оборота като дам газ и турбото забива за момент.. и след това ако продължа да давам газ колкото и оборота да си вдига .. все си е тая ! Не върви. Но ако отпусна газта и на 2000 оборота дам газ вече е друго.. тогава върви. И проблема е че на тези 1800 оборота се усеща как турбото тръгва , колата ааааа да набере... и забива , отпускам газта, давам пак и всичко е 6 ? Какъв е проблема според вас ? Може ли да е от Клапан 75 ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта