Въпроси за кутия и въздушен филтър

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Velko » Чет 16 юни 2011 20:52


На 6N2 тди кутията на филтъра е под калника.Там се пълни с вода и кал, защото има нещо като дупка в дъното ( явно за отичане ? ). Въпроса ми е ако я запуша , ще навреди ли по някакъв начин? Също така се замислих за още една интервенция - да сменя "шнорхела" който дърпа въздух под калника с по-голям диаметър.Дали ще има ефект при дизела съчетано с хубав спортен филтър? Някой ако знае от какво мога да взема така наречения шнорхел и да го присъдя ще му бъда благодарен.




Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот BLADE8209 » Чет 16 юни 2011 21:16


Не би трябвало да се пълни с каквото и да е било, имаш някакъв друг роблем. А колкото до спортен филтър ако ти се сменя дебитомера с нов другия месец давай смело, но все пак един дебитомер нов (неоригинален) е 240лв а втора ръка е поне 100лв ти сам си прецени.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Velko » Чет 16 юни 2011 22:14


Капака на филтъра беше мокър отвътре при последната смяна.Не виждам какво друго може да е.КАрах половин година със спортен филтър в кутията и не съм имал проблем с дебитомер. Друг е въпроса, че филтъра отиде в кофата и ще си взимам по-качествен.Общо взето не ми помагаш много mhihi


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот BLADE8209 » Пет 17 юни 2011 0:44


Как разбра че няма проблем с дебитомера? Ако чакаш да почне да чади като нафтовата печка на баба ми то това е последната фаза, но няма значение личен избор. Иначе когато мушкаш кутията там отдолу има едно гумено уплатнение, много често когато някой майстор бърза не го слагат както трябва и то се прещипва ил не влиза както трябва провери него или виж да не е спукана кутията някаде.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Velko » Пет 17 юни 2011 3:36


Всичко си е на ред нищо му няма на дебитомера. Кутията също е здрава.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Koksan » Пет 17 юни 2011 7:28


След като се пълни с вода, значи не всичко е наред! А щом са го сложили там, значи няма проблем от атмосферните условия!


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот BLADE8209 » Пет 17 юни 2011 8:45


Добре тогава щом си сигурен че не е кутията виж подкалника ако е счупен може да засмуква вода от там.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Velko » Пет 17 юни 2011 12:18


A какво ще кажете за смяната на шнорхела с по-голям диаметър?


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот BLADE8209 » Пет 17 юни 2011 22:12


Ами какво ще постигнеш? Ако е по голям диаметър трябва да смениш и всички турбо пътища за да има ефект за да може да диша по лесно. Така нищо няма да промениш.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот vr_mk2 » Съб 18 юни 2011 12:41


Всички турбо-пътища не, щото много лагава ще му стане тогава колата. Трябва да разщири всичко по интейк-а, сиреч: въпросния шнорхел и всичко до входа на турбото, включително и по-голям корпус на дебитомера трябва да си намери. Но ако не е ремапната колата едва ли ще усети осезаема разлика.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Velko » Съб 18 юни 2011 13:15


Ремапната е.Трябва да сменя всички тръби от филтъра до турбото така ли?


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот BLADE8209 » Съб 18 юни 2011 13:35


Е да ама след турбото трабите са като сламка за безалкохолно и каква е тогава фаидата? А пък за кулера да не говориме по добре по голям кулер от Golf4 примерно и тогава ще е по добре.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот Velko » Съб 18 юни 2011 13:53


Файдата и замисъла е да взима уж повече въздух...


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот vr_mk2 » Съб 18 юни 2011 22:06


Файдата е да засмуче повече въздух, след като го нагнети вече и да са по-широки турбо-пътищата ефекта е нулев, даже и обратен. Ще е нужно повече време компресора да напълни завишения им обем (да не говорим пък ако сложи и по-голям кулер), което означава по-голям лаг.
Ако е сменил турбото (или поне компресорната му част) с по-голямо - тогава да, ще има нужния дебит за да ги пълни за същото време (че даже е възможно и за по-малко).

За тази кола с заводския й сетъп Ф52мм за турбо-пътищата е предостатъчно.

П.П. Въпроса е колата да се ремапне след тази интервенция с всмукателя, а не преди това. Направи си интейк-а на Ф76мм и надали някога ще удариш тавана му.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Въпроси за кутия и въздушен филтър

Мнениеот d1daka » Сря 26 окт 2011 20:55


Това с филтърната кутия и разширяване на порта от където взима въздух и издеждането му на по просторно и дишащо място с комбинация от затапен ЕГР и почистен всмукателен колектор няма ли да даде ефетк? Това с филфърната кутия според мен ще дава ефект със спортен филтър и то в ниските обороти.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта