
Golf MK5 Въпрос за лампата чек енджин
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 01 юни 2011 12:22
- Автомобил: VW Golf Rabbit MK5
- Двигател: 2.5 2008
- Местоположение: Bulgarian
Golf MK5 Въпрос за лампата чек енджин
Преди седмица си купих Голф 5. Закачих го на компютър и нямаше никакви грешки освен дясно огледало, защото е пукнато. Но преди няколко дена светна тази лампа на таблото. Понякога спира да свети. Колата е 2.5 бензин и има газов инжекцион. Ако някой може да ми каже какво е това и трябва ли спешно да ходя в сервиз.


Последна промяна от ivostefanov на Съб 12 юли 2014 8:46, променено общо 3 пъти.
Причина: местя в правилния раздел и промених заглавието!
Причина: местя в правилния раздел и промених заглавието!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Модерна кола,модерни проблеми,явно сега ще си покаже на диагностика.Ми ще ходиш на сервиз,иначе викай .."неволята".По-старите модели си чистеха грешката с откачане на батерията,тук обаче дали е така..Все пак е сравнително нов модел и "кварталните" майстори "не важат".Прочети грешките и сподели,има хора и тук,които им разбират,ама без диагностика.... 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Тази лапма светва на Голф 5 при проблем с катализатора или ламбда сонда....
Описанието на проблема е подробно описано в инструкциите за експлоатация на автомобила.
При положение, че се кара на газ ще продължи да си свети.
Дори при смяна на ламбда сонда или премахване на катализатора след време пак ще светне. Просто ЕКУ-то не разбира защо тази кола се кара на газ...?! най-образно казано.
Описанието на проблема е подробно описано в инструкциите за експлоатация на автомобила.
При положение, че се кара на газ ще продължи да си свети.
Дори при смяна на ламбда сонда или премахване на катализатора след време пак ще светне. Просто ЕКУ-то не разбира защо тази кола се кара на газ...?! най-образно казано.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 01 юни 2011 12:22
- Автомобил: VW Golf Rabbit MK5
- Двигател: 2.5 2008
- Местоположение: Bulgarian
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Да, и аз предположих, че става някаква обърквация с газта, но не бях сигурен. Одеве говорих и с предишния собственик и той ми напомни, че се прави смяна на филтрите на газовата уредба през 20000км. Остават още 30000-40000км ама то с българските горива и всякакви боклуци в тях може и по-често да се налага.
Предстои ми смяна на масло в края на седмицата, така че тогава ще влизам в бокса. Ще пиша тогава какво е станало.
Предстои ми смяна на масло в края на седмицата, така че тогава ще влизам в бокса. Ще пиша тогава какво е станало.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
ninoemcee написа:...Закачих го на компютър и нямаше никакви грешки освен дясно огледало, защото е пукнато. ...
И това ли го показа на компа?!

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 01 юни 2011 12:22
- Автомобил: VW Golf Rabbit MK5
- Двигател: 2.5 2008
- Местоположение: Bulgarian
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Да, защото са му откачени кабелите за подгряване. А я във връзка с това от къде да намеря здраво огледало. Някъде старо, в морга или нещо такова. Или ще трябва да се изръся за ново.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Проблемът може да е и другаде (например ЕГР (АГР)), но щом тровиш колата с газ - 99% е от там.
Вероятно си с 2 ламбда. Би могъл да излъжеш втората и няма да свети - пак казвам ако е това причината
При мен е пищяло по различни причини, вкл. АГР, но главно след махането на катализаторите тъй като и аз съм с 2 л. сонди, но си поговорихме с ламбдата на няколко сеанса и сключихме договор за взаимно мълчание
Вероятно си с 2 ламбда. Би могъл да излъжеш втората и няма да свети - пак казвам ако е това причината

При мен е пищяло по различни причини, вкл. АГР, но главно след махането на катализаторите тъй като и аз съм с 2 л. сонди, но си поговорихме с ламбдата на няколко сеанса и сключихме договор за взаимно мълчание

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 01 юни 2011 12:22
- Автомобил: VW Golf Rabbit MK5
- Двигател: 2.5 2008
- Местоположение: Bulgarian
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Ами с двигател 2.5л и 170к.с. малко множко ми идва разходът от 11-12/100.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
ninoemcee написа:Ами с двигател 2.5л и 170к.с. малко множко ми идва разходът от 11-12/100.
Нали уж се пласира теория, че мощнисте можели да харчат и колкото по-маломощните ако ги галиш

Грешния автомобил си взел тогава...
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 01 юни 2011 12:22
- Автомобил: VW Golf Rabbit MK5
- Двигател: 2.5 2008
- Местоположение: Bulgarian
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
хаха... може и така да е. Ама все още му се радвам и май май изобщо не го галя особено по светофарите до някой мерцедес. А иначе колата идва от Америка и там на дали им пук кой какво гали и каво прави.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
[quote="ninoemcee" че се прави смяна на филтрите на газовата уредба през 20000км. Остават още 30000-40000км
Кое число е грешно ???
Кое число е грешно ???
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Колега, каквото и да си говорим тук, трудно ще уцелим причината. Трябва си, когато ти светне контролата, да закачиш колата на кабел и да си прочетеш каква грешка ти изписва. После е лесно.
Все си мисля, че с този разход, ако е градски разбира се, не си нито за сонда, нито пък е катализатор. А щом си с ГИ, вероятността газта да те бърка е нищожна.
Може да се окаже, че е нещо елементарно, като SAI да речем, а пък ние тук да ти напълним главата с диагнози, коя от коя по-страшна.
Все си мисля, че с този разход, ако е градски разбира се, не си нито за сонда, нито пък е катализатор. А щом си с ГИ, вероятността газта да те бърка е нищожна.
Може да се окаже, че е нещо елементарно, като SAI да речем, а пък ние тук да ти напълним главата с диагнози, коя от коя по-страшна.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 01 юни 2011 12:22
- Автомобил: VW Golf Rabbit MK5
- Двигател: 2.5 2008
- Местоположение: Bulgarian
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
vladovelin написа:[quote="ninoemcee" че се прави смяна на филтрите на газовата уредба през 20000км. Остават още 30000-40000км
Кое число е грешно ???
второто. Извинявам се малко съм се отнесъл с нулите. Остават още 3000-4000км.
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Здравейте,и аз имам проблем със тази лампа двигателя е 1.6 BSE 102к.с. и ми дава грешка
1 Fault Found:
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit
P2626 - 008 - Open - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
RPM: 2016 /min
Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
Readiness: 0000 0000
------------------------------------------------------------------------------------------------
...ако можете поне да ме насочите тоя надпис какво означава
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit
P2626 - 008 - Open - Intermittent
прекъснат проводник ли , прекъсва от време на време , проблем с подгряването на сондата или изобщо не работи за да знам къде да търся поблема
Благодаря !
1 Fault Found:
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit
P2626 - 008 - Open - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
RPM: 2016 /min
Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
Readiness: 0000 0000
------------------------------------------------------------------------------------------------
...ако можете поне да ме насочите тоя надпис какво означава
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit
P2626 - 008 - Open - Intermittent
прекъснат проводник ли , прекъсва от време на време , проблем с подгряването на сондата или изобщо не работи за да знам къде да търся поблема
Благодаря !
Re: Въпрос за Г5 и лампата чек енджин
Оправих се просто съм давал CLEAR на лог файла ,а не на грешката
Сега вече не свети нищо.
Да ама след 20 километра пак светна и ми направи впечатление,че светна към 3000 оборота като ги подържах известно време .Незнам може да няма нищо общо едното с другото,но е факт ,че сега пак ми свети .Къде да търся проблема бихте ли ме насочили .

Да ама след 20 километра пак светна и ми направи впечатление,че светна към 3000 оборота като ги подържах известно време .Незнам може да няма нищо общо едното с другото,но е факт ,че сега пак ми свети .Къде да търся проблема бихте ли ме насочили .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта