BKD двигател - въпроси

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Svets
Мнения: 128
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
Автомобил: Vw Passat 2004
Двигател: 2.0 TDI BGW
Местоположение: София

BKD двигател - въпроси

Мнениеот Svets » Пон 20 юни 2011 16:23


Здравейте колеги, искам да знам какви са му основните "болежки" на този мотор. Доколкото знам BKD-двигателя го слагат на А3 Голф5 и Октавия 2. И също така с пиезо дюзи ли е или не :)
Благодаря предварително. :beer




radoslv
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: devin

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот radoslv » Пон 20 юни 2011 22:04


Имам Октавия 2 с въпросния мотор. Значи двигателя не е с пиезо дюзи. Може да се каже че е един от наи безпроблемните мотори 2.0тди. Като основен проблем се наблюдава пукането на глави характерно за модефикациите до 2007-8 година и повреди в турбото но при каране с хубаво масло и спазването на елементарни правила специално при гасене да се поизчака малко ако е ръчкана преди това може да изкара доста. Иначе аз лично съм много доволен от към икономия на гориво и вървеж.


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот van4ote » Вто 21 юни 2011 7:25


BKD много не сполучлив двигател с проблеми основно с мазането на агрегата и последствията от това излизат доста солено на собственика иначе доста икономичен и пъргав мотор


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот vasko__2 » Вто 21 юни 2011 21:05


van4ote написа:BKD много не сполучлив двигател с проблеми основно с мазането на агрегата и последствията от това излизат доста солено на собственика иначе доста икономичен и пъргав мотор

Какво му е на мазането? През сервиза са минали стотици и още минават и не са имали проблеми. Пукат глави и харчат антифриз,турбините гърмят както и на другите П.Д. ,клапа за гасене се прецака, маховик,датчик кол.вал ,водна помпа и това е общо взето.Разпр. вал да износи е много рядко.Не ,че е малко това но мотора си е сполучлив,незнам какво не му харесвате.Здрав е горе-долу колкото 1.9 п.д.Турбината ако се пази ще кара много, а главата се сваля и прави,не е нужно нова.


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот van4ote » Вто 21 юни 2011 22:26


там е работата че не износва вала поради простата причина че няма време защото проблема идва от привода на маслената помпа и докато се усетиш както си караш по магистралата с 200км/ч става един мармалад. не е единичен случай ако на мен не вярваш питай в порше там ще ти разкажат


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот niks76 » Вто 21 юни 2011 23:06


за мазането не знам ,ама стигам до извод че при превъртял привод на маслената помпа и турбината е аут веднага.не е само по мои наблюдения.............


Потребителски аватар
Svets
Мнения: 128
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
Автомобил: Vw Passat 2004
Двигател: 2.0 TDI BGW
Местоположение: София

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот Svets » Вто 21 юни 2011 23:47


Малееее тука стана мазало :):):) Кажете ми да взимам ли тази Шкода на 72000 км (реални, проверил сам ги с vag-com) или да си търся Passat :):):)
:beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот maimo » Сря 22 юни 2011 7:11


сменящ провода за 10лв и готово караш още 300000км :D


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот dmode101 » Сря 22 юни 2011 10:49


На кое казвате "привод на маслената помпа"? Къде се намира?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот lrlmodo » Сря 22 юни 2011 11:32


Чрез привода се задвижва маслената помпа.
В повечето случаи е зъбно колело.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот sam_boha » Сря 22 юни 2011 11:35


Ако цената и е добра я взимай, викам аз. Щом е на 70 хилки не ми се вярва да е зле. От друга страна пък всеки агрегат, кола, и т.н., си имат кусури...Пассата нещо друго му не е в ред хронично и т.н.
Провери я хубаво, в специализиран сервиз по избор, дали "гори" антифриза, маслото, турбото как са.
Ако си е наред, взимаш и вече ти си отговаряш дали ще я прегряваш, пренапъваш, препълваш с нафта :D и каквото там още може да и са предобри.
Късмет ти пожелавам, колега

Последна промяна от sam_boha на Сря 27 юли 2011 19:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот maimo » Сря 22 юни 2011 13:51


при някои е един шестограм които се заобля и превърта :x


svetulchooo
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот svetulchooo » Вто 24 яну 2012 3:24


Та значи искам само да кажа две думи...стига само сме дрункали празни приказки,и само сме подвеждали хората...всяка една кола има течности и те си имат индекси,които индекси не са измислени ей така да има...добре запознатите зная много добре,че ПД 2.0 ТДИ турбото е с променлива геометрия и точно поради това(и не само турбото)маслото е с специялен индекс 5-30 507/00...имат слабо място и то не всички модели 2.0 тди и това са дюзите за което удължиха гаранцията на проблемните на 8 години(при преминаване на 8 години пак няма да има проблем)...както съм казвал и преди,всички нови автомобили си имат слабости но това е положението...имаш ли да дадеш 20000,значи имаш и да я поддържаш...Поздрави :) :) :)


uli_84
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Musachevo

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот uli_84 » Пон 10 мар 2014 12:35


Здравейте.Искам да се консултирам относно маслената помпа за Шкода Октовия 2.0 ТДИ.Трябва да сменя цялата помпа или само привода?Колата е почти на 90000 км.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за BKD- двигател

Мнениеот maimo » Пон 10 мар 2014 12:58


щом е с BKD двигателя няма нужда от смяна на маслената помпа, при него няма шестограм :smile



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта