Vidol Nikolov написа: От какьв зор му е на японския мотор да се турбинира,на всеки е ясно че F20C на Honda s2000 вьрви доста повече и от чипирано 1.8Т

и наравно с s3 225ps .Стоковите карантии по това което сьм гледал по разно форуми са доста здрави и деянат и на конверсия...
Тая хонда си вьрви и когато европейците направят 2.0 атмосферен 241 коня и то работещ на такива обороти(9500) ела да ми звьннеш

Да до 10500 се върти сток
Айде пак се почна, колкото и да ти е странно всеки производител може да направи такъв мотор стига да иска и да прецени, че има пазар за него, няма нищо сложно даже напротив, то по тая логика хонда (и като цяло японците

) не могат да направят турбо мотор с директно връскване, могат но просто не искат и не им е приоритет, както не искаха доста време да направят и читав комън рейл дизел!
Има не малко мотори с по-висока литрова мощност
Сток С2000 като динамика не е нищо особено, а най-обикновенна 15секундна кола, че даже съм виждал с очите си няколко дето са средни и високи 15ки, за какъв вървеж говорим, на дино често изкарват 140-150к.с. на колелата.
С3 е доста тежко, въпреки че е малко като габарити и то е 15секундна кола и не е нищо особенно, ако тия коли са ти мерило за силна кола
И май не схвана замисъла на предишният ми пост да та уточня:
-> ВАГ мотор слагаш му колектор голяма турбина, кулер и дюзи затваряш го с оригинална гарнитура/болтове/лагери и всичко надуваш го и носи 2пъти на заводските си коне без проблем, че даже може и изобщо да не се отваря за ревизия за това говоря
От другата страна хващаш хoнда с D16/B16/B18/F20 мотори тръгваш да ги надуваш със сток части е се получава манджа с грозде доста рано, не един или два B16/F20 мотор има окотени на смешни налягания и детски коне за това говоря
Спукани мокри ризи/криви биели/заминали лагери доста често срещано явление, такива драми в другия лагер няма при повече коне и по-високи налягания
Един 2.2 20кл мотор само с биели в него и с оригнални бутала/гарнитури/лагери и т.н. издържа мощностти над 550-600к.с., един 1.8Т мотор пак само с биели и затворен със стокови части държи над 400к.с.
pe6kata написа:S2000 оригинално излиза на 240коня
незнам дали нямаше версия за японския пазар на 280коня...
Няма такова нещо
