Най добрият 2.0 16v двигател

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Buxpo » Вто 21 юни 2011 15:40


mufin написа:Доста е неясно какво се разбира под най-добър.
Дали най-мощен, най-здрав, най-икономичен и т.н.
За мен комплексно най-добър 2.0 16V е 3SFE на Тойота, слагат го на Карина и Рав4
Много здрав, добра мощност и добър разход

Дай повече подробности за тоя мотор атмосферен ли е ,колко коне е ,Нм :Mr Green Fun




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Stenly » Вто 21 юни 2011 17:15


Хич не си си конкретизирал питането всеки мотор има минус и плюс при определени условия дисциплини и т.н.
.... и ето станаха 2 страници с предположения.


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Buxpo » Вто 21 юни 2011 17:41


Stenly написа:Хич не си си конкретизирал питането всеки мотор има минус и плюс при определени условия дисциплини и т.н.
.... и ето станаха 2 страници с предположения.

Питането ми е просто , целта ми беше всеки който има желание да сподели какво мисли или е чел и знае нещо по въпроса да сподели да даде данни да каже , защо мисли че този мотор е по добър и това е .А това което ти казваш за плюсове и минуси всеки може съвсем свободно да напише това което иска , за това е свободна тема не спор или заяждане love.vw

п.с.
пак ще се повторя става въпрос за атмосферни двигатели все пак за турбо пълнене е много относително :mrgreen:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот pe6kata » Вто 21 юни 2011 18:27


S2000 оригинално излиза на 240коня
незнам дали нямаше версия за японския пазар на 280коня...

и това е серийно

не мисля че има ккаво повече да се каже при атмосферките в тоя клас, ако критерия е мощност/вървене/технология(погледнато от тунинг гледна точка)


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Vidol Nikolov » Вто 21 юни 2011 19:32


pe6kata написа:S2000 оригинално излиза на 240коня
незнам дали нямаше версия за японския пазар на 280коня...

и това е серийно

не мисля че има ккаво повече да се каже при атмосферките в тоя клас, ако критерия е мощност/вървене/технология(погледнато от тунинг гледна точка)


S2000 има няколко версий,като най-вьрвящи са тези до 2003-та.Последният истински в-тек на Хонда и последната хонда сьс задно :( :bishop
Пьрвите С2000 нямат фуел кьт :applause:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот niikoo_1 » Вто 21 юни 2011 20:52


Vidol Nikolov написа:
От какьв зор му е на японския мотор да се турбинира,на всеки е ясно че F20C на Honda s2000 вьрви доста повече и от чипирано 1.8Т eusa и наравно с s3 225ps .Стоковите карантии по това което сьм гледал по разно форуми са доста здрави и деянат и на конверсия...
Тая хонда си вьрви и когато европейците направят 2.0 атмосферен 241 коня и то работещ на такива обороти(9500) ела да ми звьннеш eusa

Да до 10500 се върти сток mhihi

Айде пак се почна, колкото и да ти е странно всеки производител може да направи такъв мотор стига да иска и да прецени, че има пазар за него, няма нищо сложно даже напротив, то по тая логика хонда (и като цяло японците mhihi ) не могат да направят турбо мотор с директно връскване, могат но просто не искат и не им е приоритет, както не искаха доста време да направят и читав комън рейл дизел!
Има не малко мотори с по-висока литрова мощност :idea:

Сток С2000 като динамика не е нищо особено, а най-обикновенна 15секундна кола, че даже съм виждал с очите си няколко дето са средни и високи 15ки, за какъв вървеж говорим, на дино често изкарват 140-150к.с. на колелата.

С3 е доста тежко, въпреки че е малко като габарити и то е 15секундна кола и не е нищо особенно, ако тия коли са ти мерило за силна кола :lol:

И май не схвана замисъла на предишният ми пост да та уточня:
-> ВАГ мотор слагаш му колектор голяма турбина, кулер и дюзи затваряш го с оригинална гарнитура/болтове/лагери и всичко надуваш го и носи 2пъти на заводските си коне без проблем, че даже може и изобщо да не се отваря за ревизия за това говоря :idea:
От другата страна хващаш хoнда с D16/B16/B18/F20 мотори тръгваш да ги надуваш със сток части е се получава манджа с грозде доста рано, не един или два B16/F20 мотор има окотени на смешни налягания и детски коне за това говоря :idea:
Спукани мокри ризи/криви биели/заминали лагери доста често срещано явление, такива драми в другия лагер няма при повече коне и по-високи налягания :idea:
Един 2.2 20кл мотор само с биели в него и с оригнални бутала/гарнитури/лагери и т.н. издържа мощностти над 550-600к.с., един 1.8Т мотор пак само с биели и затворен със стокови части държи над 400к.с.

pe6kata написа:S2000 оригинално излиза на 240коня
незнам дали нямаше версия за японския пазар на 280коня...

Няма такова нещо :wink:


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот tisho_psg » Сря 22 юни 2011 6:34


niikoo_1 написа:
Vidol Nikolov написа:
От какьв зор му е на японския мотор да се турбинира,на всеки е ясно че F20C на Honda s2000 вьрви доста повече и от чипирано 1.8Т eusa и наравно с s3 225ps .Стоковите карантии по това което сьм гледал по разно форуми са доста здрави и деянат и на конверсия...
Тая хонда си вьрви и когато европейците направят 2.0 атмосферен 241 коня и то работещ на такива обороти(9500) ела да ми звьннеш eusa

Да до 10500 се върти сток mhihi

Айде пак се почна, колкото и да ти е странно всеки производител може да направи такъв мотор стига да иска и да прецени, че има пазар за него, няма нищо сложно даже напротив, то по тая логика хонда (и като цяло японците mhihi ) не могат да направят турбо мотор с директно връскване, могат но просто не искат и не им е приоритет, както не искаха доста време да направят и читав комън рейл дизел!
Има не малко мотори с по-висока литрова мощност :idea:

Сток С2000 като динамика не е нищо особено, а най-обикновенна 15секундна кола, че даже съм виждал с очите си няколко дето са средни и високи 15ки, за какъв вървеж говорим, на дино често изкарват 140-150к.с. на колелата.

С3 е доста тежко, въпреки че е малко като габарити и то е 15секундна кола и не е нищо особенно, ако тия коли са ти мерило за силна кола :lol:

И май не схвана замисъла на предишният ми пост да та уточня:
-> ВАГ мотор слагаш му колектор голяма турбина, кулер и дюзи затваряш го с оригинална гарнитура/болтове/лагери и всичко надуваш го и носи 2пъти на заводските си коне без проблем, че даже може и изобщо да не се отваря за ревизия за това говоря :idea:
От другата страна хващаш хoнда с D16/B16/B18/F20 мотори тръгваш да ги надуваш със сток части е се получава манджа с грозде доста рано, не един или два B16/F20 мотор има окотени на смешни налягания и детски коне за това говоря :idea:
Спукани мокри ризи/криви биели/заминали лагери доста често срещано явление, такива драми в другия лагер няма при повече коне и по-високи налягания :idea:
Един 2.2 20кл мотор само с биели в него и с оригнални бутала/гарнитури/лагери и т.н. издържа мощностти над 550-600к.с., един 1.8Т мотор пак само с биели и затворен със стокови части държи над 400к.с.

pe6kata написа:S2000 оригинално излиза на 240коня
незнам дали нямаше версия за японския пазар на 280коня...

Няма такова нещо :wink:

По тази логика може да се каже,че японците не искат или не смятат за нужно да направят мотора са да издържа на интервенции свързани с повишаване на мощността.
Всеки си има различни приоритети при направата на двигател.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Dead man » Сря 22 юни 2011 7:57


А 2.0 16V турбо на Нисан ГТИ ?

Мисля че носи доста на бой... :012:


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 22 юни 2011 8:08


Dead man написа:А 2.0 16V турбо на Нисан ГТИ ?

Мисля че носи доста на бой... :012:


Ето един неевропеизиран и осведомен фен :beer
Като почнеш с поколението на Нисан 200sx..та минеш през 240sx
Sr20det мотора е жива легенда,доказана по цял свят.При 13.14,14а.15 и 15р
Да не говорим за една Бг кола изрод с мотор на Нисан,а тя от коя група е..нали eusa mhihi
Ауди 2.2т е мотор на чиято основа има хиляди проекти спор няма,но и японците имат какво да покажат и то не е малко :да:


Потребителски аватар
Nafta
Мнения: 1752
Регистриран на: Чет 02 авг 2007 13:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Nafta » Сря 22 юни 2011 8:27


Според мен е най-добре да се конкретизират поне дадени години на производство, щото диапазона така е наистина доста обширен...


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот Buxpo » Сря 22 юни 2011 14:15


Nafta написа:Според мен е най-добре да се конкретизират поне дадени години на производство, щото диапазона така е наистина доста обширен...

Еми да речем между 1986 и 2000 и единственото като ограничение ако може да се нарече такова да са атмосферни мотори :Mr Green Fun


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот GTI 16V ABF » Сря 22 юни 2011 15:35


За мен ABF е наи-добрия 2.0 16v mhihi същто много добьр мотор 2.0 16v е на опел :beer

Последна промяна от GTI 16V ABF на Сря 22 юни 2011 19:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот niikoo_1 » Сря 22 юни 2011 18:24


Dead man написа:А 2.0 16V турбо на Нисан ГТИ ?

Мисля че носи доста на бой... :012:


Има смотана глава и като цяло CA18DET е предпочитан пред него, въпреки че е 1.8, а не 2.0литра.

Ама тия работи ги пиша като човек дето знам доста народ с окотени такива мотори, които даже не могат издържат да минат няколко хил.км., а от другата страна има надути стокови мотори (някой от които не са дори отваряни) и се карат години и им се дава газ без проблеми :idea:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот mufin » Сря 22 юни 2011 22:12


Buxpo написа:
mufin написа:Доста е неясно какво се разбира под най-добър.
Дали най-мощен, най-здрав, най-икономичен и т.н.
За мен комплексно най-добър 2.0 16V е 3SFE на Тойота, слагат го на Карина и Рав4
Много здрав, добра мощност и добър разход

Дай повече подробности за тоя мотор атмосферен ли е ,колко коне е ,Нм :Mr Green Fun


Атмосферен e.
1998-2000 (3S-FE)
2.0-liter DOHC 16-valve EFI 4-cylinder
127hp @ 5,400 rpm
132 lb.-ft. @ 4,600 rpm


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Най добрият 2.0 16v двигател

Мнениеот pe6kata » Нед 26 юни 2011 13:51


niikoo_1 написа:
pe6kata написа:S2000 оригинално излиза на 240коня
незнам дали нямаше версия за японския пазар на 280коня...

Няма такова нещо :wink:


японската версия на мотора е 250к.с

Япончетата са гадни егоисти. Същото е и с 1.6 вти - на 185коня, ама само за техния пазар :wink:

В тази връзка- в она другата тема за 16в... как са направили 254коня на базата на абф, тук се вадят стоково...
п.п.
умишлено казавам на базата на абф...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта