втори: какво е това лостче, какви функции има? колата е голф3 вариант вр6



2 въпроса за волан и ... темпомат
2 въпроса за волан и ... темпомат
първи въпрос: мога ли да си сменя волана на 3-ката с такъв за 4-ка, как да си преместя еърбега, ако не е възможно и си намеря волан с еърбег включването ще стане ли?
втори: какво е това лостче, какви функции има? колата е голф3 вариант вр6

втори: какво е това лостче, какви функции има? колата е голф3 вариант вр6
Последна промяна от VWGT на Пон 21 авг 2006 18:32, променено общо 1 път.
мерси за инфото, а еърбега някой знае ли дали/как се мести?
ако взема мултифунционален волан, мога ли да го влкюча към съществуващата аудио система, казаха ми че се продавали някакви модули по около 100-на лева
иначе това лостче не е на моята кола, незнам какво пише, видях снимката в нета и ми стана любопитно
ако взема мултифунционален волан, мога ли да го влкюча към съществуващата аудио система, казаха ми че се продавали някакви модули по около 100-на лева
иначе това лостче не е на моята кола, незнам какво пише, видях снимката в нета и ми стана любопитно

- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
работят....
значи кат стигнеш определена скорост и натискаш копчето и то започва да ти поддъжа скоростта - ти мое да си махнеш краченцето от педалчето
и кат натиснеш газ или спирачка - компютъра престава да помни. кат запаметиш дадена скорост и ако дойде нанагорнище - автоматично подава повече газ а по нанадолнище намалява, така че винаги поддържа достигната от теб скорост. има и такива с които се фиксира жилото, обаче при тях ако доде нанагорнище не се подава повече газ....ама аз нещем такъв варiaнт. за инсталацията на тая джаджа ти трябва ръчката с кабеляците, лаптоп с кабелче за да стигнеш до компира на колата и малко софтуер (ама незнам какъв). ръчкането наслуки не е препоръчително 
значи кат стигнеш определена скорост и натискаш копчето и то започва да ти поддъжа скоростта - ти мое да си махнеш краченцето от педалчето


-
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Дали компютъра на кола с тази екстра не е различен? Едва ли разликата е само в ръчката и софтуера.
Ако все пак това е всичко което ти трябва, дали ако си намериш частите, ще се намери някой който да го инсталира и да стане читаво.
Иначе аз съм особено навит на такава екстра, мисля че много добра за дълъг път. След няколко часа извънградско с постоянна скорост не си чувствам глезена, толкова се е обездвижил, че в тези моменти съм склонен да я платя тази цена.

Ако все пак това е всичко което ти трябва, дали ако си намериш частите, ще се намери някой който да го инсталира и да стане читаво.
Иначе аз съм особено навит на такава екстра, мисля че много добра за дълъг път. След няколко часа извънградско с постоянна скорост не си чувствам глезена, толкова се е обездвижил, че в тези моменти съм склонен да я платя тази цена.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
значи гледайте....говорил съм по този въпрос с човек който беше направил същата операция с един VW Бус (ама кой бус точно незнам)....беше си купил ръчката и кабела за лаптопа, софта от нета го бе изтеглил и сам си беше ровичкал в компира. Той обаче не заменя софтуера на компира а само включва някаква допълнителна опция в компира, която под default не е включена. Возил съм се поне 40 пъти на тоя бус и съм сигурен какво правеше пича с тая ръчка
. Зависи сега ако компира е много стар, може и да не стане.....но като цяло е възможно. Ще питам и в немския форум на VW за конкретни модели дали може да се сложи темпомат, който иска да ми пише днес ЛС с модел, мотор, година и довечера ще пусна пост с всички модели при немците да видя те какво ще кажат.....
ПС. Аз само дълъг път пътувам и пираш ли ме
най-малката отсечка ми е 150 км 

ПС. Аз само дълъг път пътувам и пираш ли ме


- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
1) Innenkotflügel vorn links ausbauen, dahinter ist ganz vorne die Aufnahme für die Unterdruckpumpe
2) Kabelbaum + Unterdruckleitung nach Innen legen
3) Pedalerie und Zentralelektrik freilegen sowie oben hinter den Anzeigen für Airbag, ABS und AHK Platz für das Steuergerät schaffen (der Halter sollte in der Auktion dabei sein - außer das Fahrzeug hat eine Alarmanlage ab Werk - dann ist der Halter schon vorhanden).
4) Am Brems- und Kupplungspedal die beiden Schalter für die Abschaltungdes Tempomats anbringen
5) alles verkabeln (Stromlaufplan von VW besorgen, dort stehen die Kabelfarben und Steckplätze drauf).
Описание на това, какво трябва да се направи за да се сложи темпомата.....ако някой може да го преведе - ще е добре, просто сега немога да го преведа (едно на ръка, че някой термини не са ми познати), ще е довечера или най-вероятно утре ако някой не го е превел до тогава.
ПС. При TDI става операцията за има няма 2-3 часа, по лесно било при дизелите, ама незнам защо...
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
===========================================
1. Сваляме преден ляв подкалник, зад подкалника най-отпред е приемника за вакуумната помпа
2. Снопа кабели и вакуумния (тръбо)провод го полагаме навътре
3. Областта около педалите и ел. съоръженията се освобождава, както и в горната задна част се прави место за еърбег, абс и ахк за компютъра.
4. На спирачния педал и съединителя се монтират шалтерите за изключване на темпомата
5. Всичко се окабелява (схемата от VW си я набавяме, там стоят цветовете на кабелите и съответните съответните гнезда)
===========================================
Моля имайте предвид, че нямам каквато и да е представа от техническите термини при колите (затова редовно отварям разни теми по случая), а и от самата конструкция на който и да е автомобил. Опитах се да преведа всичко възможно най-точно, ако някой забележи грешки - ЛС и ще го коригирам
1. Сваляме преден ляв подкалник, зад подкалника най-отпред е приемника за вакуумната помпа
2. Снопа кабели и вакуумния (тръбо)провод го полагаме навътре
3. Областта около педалите и ел. съоръженията се освобождава, както и в горната задна част се прави место за еърбег, абс и ахк за компютъра.
4. На спирачния педал и съединителя се монтират шалтерите за изключване на темпомата
5. Всичко се окабелява (схемата от VW си я набавяме, там стоят цветовете на кабелите и съответните съответните гнезда)
===========================================
Моля имайте предвид, че нямам каквато и да е представа от техническите термини при колите (затова редовно отварям разни теми по случая), а и от самата конструкция на който и да е автомобил. Опитах се да преведа всичко възможно най-точно, ако някой забележи грешки - ЛС и ще го коригирам

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта