Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот rabotnika » Пон 20 юни 2011 20:41


Ейййййй нимоа поичи дет се вика ха честито
ся ко прайм хибрид или?




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот morfei1 » Пон 20 юни 2011 20:50


Нова стоковица мушкам, нямам време да се занимавам с хибриди.

Старата ще стои в гаража, няма опция да я върна и да доплатя за новата.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот Aprilia » Пон 20 юни 2011 20:52


Hовата vb или va ? eusa


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот morfei1 » Пон 20 юни 2011 21:24


VA ще бъде. Трябва да направя някъв преходник за VB, а и по-голям кулер, a не ми се занимава.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот niks76 » Вто 21 юни 2011 5:34


за ВБ не ти трябва никакъв преходник,а и кулера не е задължително да го сменяш на първо време :idea:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот morfei1 » Вто 21 юни 2011 19:04


Благодаря за съвета Никс, но поръчахме VA. Хубавото е че съм хванал момента точно преди да скъсам оста на студената перка и за щастие колата не е смукнала и грам масло. Турбо пътищата са сухи, маслото си е в картера.

Можеби старата ще може да се рециклира :roll:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот Aprilia » Вто 21 юни 2011 19:14


А белите пушеци от къде ги изкара като не е смyкнала масло :shock или ти тва с пушеците образно го каза ?


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот rabotnika » Вто 21 юни 2011 20:42


От къде изкарала пушеците ми от топлата част не може ли?Морфейка стъргала ли е перката по студената част?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот morfei1 » Вто 21 юни 2011 20:58


Значи белите пушаци ги изкара през ауспуха и определено бяха от масло, но това стана в момента в който бях намалил, с ниски обороти, дори можеби бях на свободна и след няколко секунди бях загасил мотора. Както казах щеката беше на средата на защириховано, при положение че маслото е на 13000км и в началото беше в горната част на защрихованото, което в количество е не повече от 200 - 300грама липсващо масло. Тя колата си дърпаше около 100гр на 5000км.

Значи колата заби, изгуби мощност..... от 160км падна на около 140км, при което чух странен шум като стържене. Освободих от скорост, погледнах в огледалото и пушак нямаше. Намалих до към 60 - 70 километра изключих и запалих мотора, също без пушаци но при подаване на газ нямаше мощност и се чуваше стърженето, не особено силно, но ясно доловимо и различаващо се от нормалната работа на мотора и турбото. Пробвах на 4-та, нямаше мощност, също така нямаше и пушек и след няколко секунди изкара пушек при което вече се движех твърде бавно с обороти под 2000, освободих от скорост и веднага загасих.

Не съм специалист, но ако примерно не се бях усетил и бях продължил да я мъча на пълна газ, можеби щеше да откъсне перката и тогава да засмуче цялото масло :roll: .

Турбината я отворихме, корпуса на студената част почти не си личи да е стъргало, много, много лекичко се забелязват следи, в най-тясната му част към отвора. Перката си е цяла, няма отчупени елементи. Има радиален луфт и то доста голям, но няма аксиален - като бутам и дърпам перката навътре - навън. Прощавайте ако бъркам понятията аксиален и радиален :Mr Green Fun . Немога да преценя дали има износване в перката.... понеже нямам база за сръвнение, но изглежда еднаква напръв поглед. Тръбите от турбо към кулера са си направо сухи, в ауспуха има само сажди и никакво масло, дори не прокапа от ауспуха или да го завихри по задна броня или капак, тръбата откъм въдушен филтър си е напълно суха, от кулер към ЕГР също.

Дори майстора не повярва, че може при напълно сухи тръби, сух ауспух, и нормално ниво на масло в картера, турбината да е изпушила.

Живот и здраве и малко късмет, утре следобед трябва да работи с новото турбо, ако е рекъл господ :bowdown

Последна промяна от morfei1 на Сря 22 юни 2011 9:29, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот Aprilia » Вто 21 юни 2011 22:32


rabotnika написа:От къде изкарала пушеците ми от топлата част не може ли?Морфейка стъргала ли е перката по студената част?

да изкара всичкото масло само през топлата и от студената нито капка ? малко абстрактно ми се вижда, ама пък знам ли...
Гърнетата сухи, турбо пътищата и те, пък фрля бели облаци, интересна работа


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот rabotnika » Сря 22 юни 2011 8:17


100 200 грама немогат да ти омажат всичко вярвай ми строшил съм някое друго турбо


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот morfei1 » Сря 22 юни 2011 20:14


Чебурашката запали все едно е нямало проблем. Дори не изкара пушек изобщо.

Интересното беше, че след като получих турбината се оказа KKK, а още по интересното е че нито Аутоплюс, нито Елиткар можеха да ми осигуят или поръчат Гарет.

Турбината става без проблем с тази разлика че охлюва на студената част, изхода който отива към интеркулера, понеже оригинално тази модел турбина се слага на Сеат, Шкода ASZ, явно при тези марки муркуча е различен, и се наложи да срежем мъркуча за да го пригодим за новата турбина, за да се избегне отварянето на студения охлюв, с цел да не прецакаме гаранция и т.н.т.

Колата е чувствително по-пъргава, както във високи , така и в ниски обороти, звука на турбото е доста по-различен от преди. Чува се само едно леко свирукане :) .

Дано да изкара поне колкото старото изкара, а защо не и повече :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот kok12 » Сря 29 юни 2011 19:36


Ще ти кажа защо няма да изкара колкото Garet-а, качеството на ККК е по ниско.
Не казвам, че са слаби, особено в ново състояние, но не бих взел ККК пред Garet.

Поздрави


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот morfei1 » Сря 29 юни 2011 20:11


Ще я видим колко ще изкара. Ще имам един рециклиран Гарет в резерва, ако до тогава не го продам :) .

Последна промяна от morfei1 на Сря 29 юни 2011 20:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P

Мнениеот yarek » Сря 29 юни 2011 20:22


Честит охлюв, само приятно да съска и без проблемно да работи, колко пари ти стъпи ако не е тайна?



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта