Ейййййй нимоа поичи дет се вика ха честито
ся ко прайм хибрид или?
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Нова стоковица мушкам, нямам време да се занимавам с хибриди.
Старата ще стои в гаража, няма опция да я върна и да доплатя за новата.
Старата ще стои в гаража, няма опция да я върна и да доплатя за новата.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Hовата vb или va ? 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
VA ще бъде. Трябва да направя някъв преходник за VB, а и по-голям кулер, a не ми се занимава.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
за ВБ не ти трябва никакъв преходник,а и кулера не е задължително да го сменяш на първо време 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Благодаря за съвета Никс, но поръчахме VA. Хубавото е че съм хванал момента точно преди да скъсам оста на студената перка и за щастие колата не е смукнала и грам масло. Турбо пътищата са сухи, маслото си е в картера.
Можеби старата ще може да се рециклира
Можеби старата ще може да се рециклира

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
А белите пушеци от къде ги изкара като не е смyкнала масло
или ти тва с пушеците образно го каза ?

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
От къде изкарала пушеците ми от топлата част не може ли?Морфейка стъргала ли е перката по студената част?
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Значи белите пушаци ги изкара през ауспуха и определено бяха от масло, но това стана в момента в който бях намалил, с ниски обороти, дори можеби бях на свободна и след няколко секунди бях загасил мотора. Както казах щеката беше на средата на защириховано, при положение че маслото е на 13000км и в началото беше в горната част на защрихованото, което в количество е не повече от 200 - 300грама липсващо масло. Тя колата си дърпаше около 100гр на 5000км.
Значи колата заби, изгуби мощност..... от 160км падна на около 140км, при което чух странен шум като стържене. Освободих от скорост, погледнах в огледалото и пушак нямаше. Намалих до към 60 - 70 километра изключих и запалих мотора, също без пушаци но при подаване на газ нямаше мощност и се чуваше стърженето, не особено силно, но ясно доловимо и различаващо се от нормалната работа на мотора и турбото. Пробвах на 4-та, нямаше мощност, също така нямаше и пушек и след няколко секунди изкара пушек при което вече се движех твърде бавно с обороти под 2000, освободих от скорост и веднага загасих.
Не съм специалист, но ако примерно не се бях усетил и бях продължил да я мъча на пълна газ, можеби щеше да откъсне перката и тогава да засмуче цялото масло
.
Турбината я отворихме, корпуса на студената част почти не си личи да е стъргало, много, много лекичко се забелязват следи, в най-тясната му част към отвора. Перката си е цяла, няма отчупени елементи. Има радиален луфт и то доста голям, но няма аксиален - като бутам и дърпам перката навътре - навън. Прощавайте ако бъркам понятията аксиален и радиален
. Немога да преценя дали има износване в перката.... понеже нямам база за сръвнение, но изглежда еднаква напръв поглед. Тръбите от турбо към кулера са си направо сухи, в ауспуха има само сажди и никакво масло, дори не прокапа от ауспуха или да го завихри по задна броня или капак, тръбата откъм въдушен филтър си е напълно суха, от кулер към ЕГР също.
Дори майстора не повярва, че може при напълно сухи тръби, сух ауспух, и нормално ниво на масло в картера, турбината да е изпушила.
Живот и здраве и малко късмет, утре следобед трябва да работи с новото турбо, ако е рекъл господ
Значи колата заби, изгуби мощност..... от 160км падна на около 140км, при което чух странен шум като стържене. Освободих от скорост, погледнах в огледалото и пушак нямаше. Намалих до към 60 - 70 километра изключих и запалих мотора, също без пушаци но при подаване на газ нямаше мощност и се чуваше стърженето, не особено силно, но ясно доловимо и различаващо се от нормалната работа на мотора и турбото. Пробвах на 4-та, нямаше мощност, също така нямаше и пушек и след няколко секунди изкара пушек при което вече се движех твърде бавно с обороти под 2000, освободих от скорост и веднага загасих.
Не съм специалист, но ако примерно не се бях усетил и бях продължил да я мъча на пълна газ, можеби щеше да откъсне перката и тогава да засмуче цялото масло

Турбината я отворихме, корпуса на студената част почти не си личи да е стъргало, много, много лекичко се забелязват следи, в най-тясната му част към отвора. Перката си е цяла, няма отчупени елементи. Има радиален луфт и то доста голям, но няма аксиален - като бутам и дърпам перката навътре - навън. Прощавайте ако бъркам понятията аксиален и радиален

Дори майстора не повярва, че може при напълно сухи тръби, сух ауспух, и нормално ниво на масло в картера, турбината да е изпушила.
Живот и здраве и малко късмет, утре следобед трябва да работи с новото турбо, ако е рекъл господ

Последна промяна от morfei1 на Сря 22 юни 2011 9:29, променено общо 2 пъти.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
rabotnika написа:От къде изкарала пушеците ми от топлата част не може ли?Морфейка стъргала ли е перката по студената част?
да изкара всичкото масло само през топлата и от студената нито капка ? малко абстрактно ми се вижда, ама пък знам ли...
Гърнетата сухи, турбо пътищата и те, пък фрля бели облаци, интересна работа
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
100 200 грама немогат да ти омажат всичко вярвай ми строшил съм някое друго турбо
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Чебурашката запали все едно е нямало проблем. Дори не изкара пушек изобщо.
Интересното беше, че след като получих турбината се оказа KKK, а още по интересното е че нито Аутоплюс, нито Елиткар можеха да ми осигуят или поръчат Гарет.
Турбината става без проблем с тази разлика че охлюва на студената част, изхода който отива към интеркулера, понеже оригинално тази модел турбина се слага на Сеат, Шкода ASZ, явно при тези марки муркуча е различен, и се наложи да срежем мъркуча за да го пригодим за новата турбина, за да се избегне отварянето на студения охлюв, с цел да не прецакаме гаранция и т.н.т.
Колата е чувствително по-пъргава, както във високи , така и в ниски обороти, звука на турбото е доста по-различен от преди. Чува се само едно леко свирукане
.
Дано да изкара поне колкото старото изкара, а защо не и повече
Интересното беше, че след като получих турбината се оказа KKK, а още по интересното е че нито Аутоплюс, нито Елиткар можеха да ми осигуят или поръчат Гарет.
Турбината става без проблем с тази разлика че охлюва на студената част, изхода който отива към интеркулера, понеже оригинално тази модел турбина се слага на Сеат, Шкода ASZ, явно при тези марки муркуча е различен, и се наложи да срежем мъркуча за да го пригодим за новата турбина, за да се избегне отварянето на студения охлюв, с цел да не прецакаме гаранция и т.н.т.
Колата е чувствително по-пъргава, както във високи , така и в ниски обороти, звука на турбото е доста по-различен от преди. Чува се само едно леко свирукане

Дано да изкара поне колкото старото изкара, а защо не и повече

- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Ще ти кажа защо няма да изкара колкото Garet-а, качеството на ККК е по ниско.
Не казвам, че са слаби, особено в ново състояние, но не бих взел ККК пред Garet.
Поздрави
Не казвам, че са слаби, особено в ново състояние, но не бих взел ККК пред Garet.
Поздрави
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Ще я видим колко ще изкара. Ще имам един рециклиран Гарет в резерва, ако до тогава не го продам
.

Последна промяна от morfei1 на Сря 29 юни 2011 20:59, променено общо 1 път.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл (ввв.щъркел.ком) :P
Честит охлюв, само приятно да съска и без проблемно да работи, колко пари ти стъпи ако не е тайна?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта