Здравейте колеги!
Тази сутрин Пасатко ме изненада неприятно - не можах да запаля. При подаване на контакт, нищо не светва на таблото и бензиновата помпа не се чува да работи, иначе стартера си върти.Нямах време да проверявам каквото и да било, бързах за работа, за съжаление нямам и резервни бушончета/предпазители.
Дали помпата и таблото не са вързани на един предпазител и евентуално кой номер е и колко ампера?Силно се надявам проблема да не е от контактния ключ.
Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
А колата има ли имобилайзер?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Колега, ей тук направо ме затрудни с въпроса и честно казано въобще не се бях сетил и за този вариант. До колкото си мисля би трябвало да има имобилайзер, защото има някакъв чип вграден в ключа, но по принцип нищо не натискам като бутони на ключа преди запалване. Довечера мога да пробвам с резервния ключ, но много бих искал да съм подготвен и със съответния резервен предпазител.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Според колега писал тук viewtopic.php?f=6&t=155288&start=0&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB+%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0 трябва да е 18-ти предпазител.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Не, док.
Колегата предполагам, че пита за имобилайзер в допълнително монтирана аларма.
При мен има, като самата аларма има опцията да си деактивира имобилайзера още при отключване на колата, или да деактивира имобилайзера едва след като си подал контакт и натиснеш наново бутончето за отключване. Избрал съм втория вариант.
В резултат на това, преди да деактивирам имобилайзера се получава същото, което е и при теб - таблото не свети, помпата не работи (и искра, предполагам, няма да има), но стартера си върти
Колегата предполагам, че пита за имобилайзер в допълнително монтирана аларма.
При мен има, като самата аларма има опцията да си деактивира имобилайзера още при отключване на колата, или да деактивира имобилайзера едва след като си подал контакт и натиснеш наново бутончето за отключване. Избрал съм втория вариант.
В резултат на това, преди да деактивирам имобилайзера се получава същото, което е и при теб - таблото не свети, помпата не работи (и искра, предполагам, няма да има), но стартера си върти

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Не можах да разбера този предпазител номер 18 колко ампера е, та да го купя. За съжаление съм на работа и нямам достъп до компа в къщи, където имам всякакви материали за колата. Изпитвам съмнения че към предпазителя на помпата е вързано и таблото, поради което след прочетеното до тук почвам да клоня повече към имобилайзера, контактния ключ ще го набедя евентуално по късно.
Радо, благодаря че се включваш и ти. Тъй като аз не натискам нищо допълнително след като съм деактивирал алармата, ако правилно съм те разбрал при мен имобилайзера се деактивира при отключване на вратата? В такъв случай според теб как да оправя проблема, защо алармата не деактивира имобилайзера?
Радо, благодаря че се включваш и ти. Тъй като аз не натискам нищо допълнително след като съм деактивирал алармата, ако правилно съм те разбрал при мен имобилайзера се деактивира при отключване на вратата? В такъв случай според теб как да оправя проблема, защо алармата не деактивира имобилайзера?
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Клеморед съм сменял 2 пъти, като първия беше някаква куча марка и издържа няколко месеца, а втория е сменян миналата година лятото, с читав. По принцип съм брал много ядове с това чудо на техниката и най-вече в крайно положение когато трябва да завърти стартера и винаги това е ставало или в много горещи дни, или след като загрее двигателя. А днес сутринта беше все още хладничко, поради което за сега ще го изключа като причина.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
doktora написа:Не можах да разбера този предпазител номер 18 колко ампера е, та да го купя. ... ?
20А е

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Dpop написа:doktora написа:Не можах да разбера този предпазител номер 18 колко ампера е, та да го купя. ... ?
20А е, не са скъпи.
Благодаря Колега!
Порових се малко повече в форума и разбрах че е 20 ампера, даже вече съм го купил. Дано да е от него, че иначе не ми се мисли

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Колеги, не е от предпазител номер 18 , пробвах и с резервния ключ, но няма промяна.
Ще се опитам да открия управляващия блок на алармата и дано да успея да намеря от къде се изключва.
Ще се опитам да открия управляващия блок на алармата и дано да успея да намеря от къде се изключва.
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
и на мен ми е ставало така като палиш не свети таблото и ни помпа се чува ни стартер. се едноче нямаш акумулатор. отвъртях двете клеми на акумулатора и пак ги сложих и всичко се оправи.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
MITKO_DVD написа:клеморед
Много вероятно!

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Открих къде е проблема - в алармата.
Ето какво е станало:
Изглед от към задната страна на блока на управление на алармата:
Кликвайте на снимките за да ги увеличите!

Още една снимка ... извинявам се за качеството

Изглед и на самия конектор който влиза в блока на алармата, също е много нагорял:

А това е марката на алармата:

Отворих управляващия блок, погледнах платката и видях че една от пътечките които отива към този нагорял пин, също е леко нагоряла, а тя отива към едно от двете релета, струва ми се че са за централното управление.
Успях и да запаля, не знам как, но първо откачах клемите на акумулатора, а после махах и слагах един джъмпер който е от другата страна на управляващия блок на алармата. Не знам за какво е - с и без него, колата пали без проблем?! Оставих малко да поработи двигателя ( 2-3 минути ) и с пръсти опипах мястото около изгорелия пин, както и самия конектор - бяха почнали да парят.
Колата ще ми трябва, особено в тези жеги и имам огромна молба към вас колеги - моля кажете как да свържа кабелите, без алармата, за да мога да паля и това да стане без да нанасям щети на инсталацията направена специално за алармата?
Ето какво е станало:
Изглед от към задната страна на блока на управление на алармата:
Кликвайте на снимките за да ги увеличите!

Още една снимка ... извинявам се за качеството

Изглед и на самия конектор който влиза в блока на алармата, също е много нагорял:

А това е марката на алармата:

Отворих управляващия блок, погледнах платката и видях че една от пътечките които отива към този нагорял пин, също е леко нагоряла, а тя отива към едно от двете релета, струва ми се че са за централното управление.
Успях и да запаля, не знам как, но първо откачах клемите на акумулатора, а после махах и слагах един джъмпер който е от другата страна на управляващия блок на алармата. Не знам за какво е - с и без него, колата пали без проблем?! Оставих малко да поработи двигателя ( 2-3 минути ) и с пръсти опипах мястото около изгорелия пин, както и самия конектор - бяха почнали да парят.
Колата ще ми трябва, особено в тези жеги и имам огромна молба към вас колеги - моля кажете как да свържа кабелите, без алармата, за да мога да паля и това да стане без да нанасям щети на инсталацията направена специално за алармата?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Таблото и бензиновата помпа не работят, не мога да запаля?
Проследи дали двата съседни проводника(бял/жълт) отиват на контактите на реле!Ако е така,свържи двата проводника на късо!Сега ще потърся и схема на алармата!
П.П Снимай едното дистанционно и алармата от вътре!
П.П Снимай едното дистанционно и алармата от вътре!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 55 госта