като първия път като я изгасих и спря а вотиря продължи да пуши
Дим от таблото?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Със сигурност ДА! Най-малкото, дори и да не изгори пластмасата, да допрат пластинките и да се запали инсталацията, поне ще се допрецакат вътре нагорелите вече пластини и тогава нямаш избор... само нов те спасява!
Потърси някой познат електричар... ама да е по-сръчен в пръстите, че да не му се разхвърчат 2-те пружинки, които са в бутона.
Забравих да направя 2 уточнения, та допълвам!
Ако при палене, без да са светнати габарити/фарове нищо не пуши, карането през деня естественно не е проблем.
И второто: Сега се сетих, че дима може да идва и от потенциометъра (врътката до копчето) за промяна на подсветката на таблото. То също се оправя, но ако се размърда просто и спре да пуши, вероятно се касае за уморена пластина вътре или зацапване на резистивния проводник. Стига да не е увеличен до край, най-лошото, което може да се случи е да изгасне осветлението на таблото.
Дано малко съм те успокоил, колежке, че да не сънуваш кошмари
Потърси някой познат електричар... ама да е по-сръчен в пръстите, че да не му се разхвърчат 2-те пружинки, които са в бутона.
Забравих да направя 2 уточнения, та допълвам!
Ако при палене, без да са светнати габарити/фарове нищо не пуши, карането през деня естественно не е проблем.
И второто: Сега се сетих, че дима може да идва и от потенциометъра (врътката до копчето) за промяна на подсветката на таблото. То също се оправя, но ако се размърда просто и спре да пуши, вероятно се касае за уморена пластина вътре или зацапване на резистивния проводник. Стига да не е увеличен до край, най-лошото, което може да се случи е да изгасне осветлението на таблото.
Дано малко съм те успокоил, колежке, че да не сънуваш кошмари
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Аз имах преди 2 седмици проблем с този ключ за светлините,работеха само габаритите,отвотих зачистих пластинките и светна,обаче на следващото пускане отново се повтори номера....само габарити,съответно отзад като пипна ключа направо пареше
Оказа се че една от пластинките не правеше хубав контакт
С големи мъки проблема се оправи и вече нямам грижи.... 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Petyoffy написа:... Яко се бяха стопили заради по-силните крушки на фаровете. Дали е същото, ......... ???
Ами... с голяма степен на вероятност: ДА! Макар, че не е задължително да си с по-мощни крушки, за да ти се случи това. Най-голяма беля прави естественния процес на окисляване на материала, от там се вдига контактното съпротивление, почва да нагрява, а от това пък лавинообразно повишава окисляването на пластините и така... Процеса е обратим само ако се хване навреме и се почисти окиса
Но колега, темата е вече поостаряла... вероятно проблема дори вече е решен, просто не е написано какво е било и как е бил отстранен.. (а това е грешка.. )
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav, rosenstoilov78 и 64 госта
