suuny написа:Значи,за да го смажеш добре с грес,най-добре да го разглобиш и навсякъде да почистиш старата грес и да го гресираш наново /можеш още докато е разглобен да раздвижиш водачите в релсата и да видиш къде върви трудно/.Още от сега трябва да ти кажа,че проблема ти идва от ветробрана /обърни внимание като го разглобиш,колко деликатни са пластинките,които са сложени за да може да се преодолее завоя на релсата и да приберат ветробрана/,защото без него и пластинките които го прибират водачите се движат напред-назад и леко нагоре-надолу при заключването на шибидаха и не се налага моторчето да се напъва на завоя.Също така има едни търкалца,които служат за повдигането на водача при затварянето на шибидаха /ако са износени си направи подобни от подобен материал/,защото водача се удря в ръба на планката за заключване и почти сигурно след време ще се счупи.
Колега,всичко това го препоръчвам от личен опит,за да си спестиш чуването на едно зловещо "ЩРАК и ПРАС" в най-неподходящия момент и да останеш със символичен шибидах.Успех!!!
Мерси колега
а има ли начин този ветробран да се свали без да се сваля шибидаха на място
щото аз шчупих предно стъкло и идиотите от стъкларския магазин когато ми сменяха стъклото така са набутали силикон че се е залепил отпред тавана и за да го сваля трябва да го счупа а нов незнам от къде
да намеря